Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:58

Lau schreef:
theadora99 schreef:
Aan dat iedereen zegt dat het te koud is, ik hou echt van dit weer <3


8)7
Hoe dan! Het enige wat ik denk is ik wil lente :D


Ik kan bevroren dingen fotograferen, mijn hond vind het geweldig, ik kan schaatsen en als ik een muts op doe en handschoenen vind ik het heerlijk als mijn wangen ijskoud zijn haha. Ik ben een beetje apart, ik hou helemaal niet van de zomer haha

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:00

Op zich kou is het niet zo heel erg, maar die wind..... :brr: :brr:

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:02

Marcella schreef:
Op zich kou is het niet zo heel erg, maar die wind..... :brr: :brr:


Dat inderdaad!
Ik hou ook niet van zomer maar de lente kan ik wel waarderen. En dan vooral de temperatuur tussen de15-23 graden.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:11

Mensen die iets willen overnemen via Facebook, vervolgens niet reageren op alle berichten en opeens wèl snel reageren als je vermeld hebt dat je het aan een ander hebt verkocht.... :').

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:14

Een collega die achter de rug van een andere collega en mij om bepaalde dingen gaat bespreken. Doos, je hebt niet eens gesolliciteerd op de functie waar betreffende collega voor is aangenomen en ik achterwacht ben (en ik heb dus wel gesolliciteerd), ga dan niet roepen dat meer mensen dat moeten doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 12:01

theadora99 schreef:
Aan dat iedereen zegt dat het te koud is, ik hou echt van dit weer <3


Ik totaal niet. M’n gewrichten naar de knoppen, m’n spieren een opsodemieter en ik krijg mezelf niet opgewarmd met dit weer en ben dus ‘veroordeeld’ tot het binnen zitten. :+

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 12:26

Dat ik van morgen niet direct mn vrachtauto laden kon. Hierdoor bijna 2 uur moest wachten en mijn dag dus ook 2 uur langer minimaal word.

Ik kreeg gister de vraag van de planners of ik vroeger kon beginnen. Dus 03.15 opgestaanen was 4.00 aan t werk...
Tsja dikke pech kon pas rond 6 uur met mn tour wegrijde

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 12:33

Anoniem schreef:
theadora99 schreef:
Aan dat iedereen zegt dat het te koud is, ik hou echt van dit weer <3


Ik totaal niet. M’n gewrichten naar de knoppen, m’n spieren een opsodemieter en ik krijg mezelf niet opgewarmd met dit weer en ben dus ‘veroordeeld’ tot het binnen zitten. :+


Dan kan ik het begrijpen en ik snap het ook wel van anderen maar echt letterlijk iedereen is aan t klagen ben er wel een keer klaar mee hahaha :+

_xManadisx_

Berichten: 3140
Geregistreerd: 22-11-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 13:13

Dat ik net ziek ben geweest, 2 dagen naar stage heb kunnen gaan en nu wéér ziek ben. Stomme griep

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:00

De belastingaangifte.

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:06

De kou..

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:05

Drie dagen felle zon op het raam gehad zonder problemen en nou het half bewolkt is en de zon zich amper laat zien heb ik last van het felle licht.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:03

theadora99 schreef:
Aan dat iedereen zegt dat het te koud is, ik hou echt van dit weer <3


theadora99 schreef:
Ik kan bevroren dingen fotograferen, mijn hond vind het geweldig, ik kan schaatsen en als ik een muts op doe en handschoenen vind ik het heerlijk als mijn wangen ijskoud zijn haha. Ik ben een beetje apart, ik hou helemaal niet van de zomer haha


Ja, als ik verder geen verplichtingen heb en dingen kan doen die ik leuk vind ok, maar als je op stal bezig bent, waterbakken moet ontdooien, paarden buiten zetten, uitmesten e.d. en dat vervolgens de waterleiding op stal ook nog bevriest, dus ook op stal waterbakken moet gaan vullen...kijken of je het dan nog leuk vind na een paar uur....
Gewone droge vrieskou met een lekker zonnetje en zonder wind is heerlijk, maar dit wordt je gauw zat...

Ik irriteer me nu vooral aan mijn zere wintertenen overigens |(

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:24

Aan dat mijn pakketje vertraging heeft..

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:38

Vraagt een collega uit Spanje of het gelegen komt dat ze me even belt, gaat m'n (privé)mobiel. Blijkt dat m'n privé nummer voor iedereen bereikbaar in het adressenbestand staat.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 19:41

flappie28 schreef:
theadora99 schreef:
Aan dat iedereen zegt dat het te koud is, ik hou echt van dit weer <3


theadora99 schreef:
Ik kan bevroren dingen fotograferen, mijn hond vind het geweldig, ik kan schaatsen en als ik een muts op doe en handschoenen vind ik het heerlijk als mijn wangen ijskoud zijn haha. Ik ben een beetje apart, ik hou helemaal niet van de zomer haha


Ja, als ik verder geen verplichtingen heb en dingen kan doen die ik leuk vind ok, maar als je op stal bezig bent, waterbakken moet ontdooien, paarden buiten zetten, uitmesten e.d. en dat vervolgens de waterleiding op stal ook nog bevriest, dus ook op stal waterbakken moet gaan vullen...kijken of je het dan nog leuk vind na een paar uur....
Gewone droge vrieskou met een lekker zonnetje en zonder wind is heerlijk, maar dit wordt je gauw zat...

Ik irriteer me nu vooral aan mijn zere wintertenen overigens |(


Heb zondag 5 uur buten gestaan in de schaduw en wind zonder warmtebron, had het wel koud ja maar was prima te doen. Vandaag een hele tijd met de hond wezen lopen, vind het heerlijk haha

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:34

Mijn k*t laptop. Ik heb op 5 februari een laptop besteld, een hele goede. Die heb ik moeten retourneren vanwege videokaart problemen. Prima, werd netjes geregeld. Vandaag zo'n zelfde laptop binnen gekregen... DOET IE VERDOMME HETZELFDE ALS DIE VORIGE -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:34

Zondag was het lang zo koud niet als nu en lekker warm ingepakt met de hond wandelen met je handen in je zakken of met handschoenen aan is ook nog niet zo erg, maar ga maar eens wat klussen buiten doen waar je soms niet eens handschoenen bij aan kunt en van binnen en naar buiten loopt en alle stro en mest ook nog in je toch al koude gezicht waait, ken niemand die dat lekker vind hoor. Dus inderdaad prima weer om leuke winterse dingen te doen, maar verder niks aan! :n

( en ik ben ook echt meer een winter- dan een zomermens :j )

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:45

flappie28 schreef:
Zondag was het lang zo koud niet als nu en lekker warm ingepakt met de hond wandelen met je handen in je zakken of met handschoenen aan is ook nog niet zo erg, maar ga maar eens wat klussen buiten doen waar je soms niet eens handschoenen bij aan kunt en van binnen en naar buiten loopt en alle stro en mest ook nog in je toch al koude gezicht waait, ken niemand die dat lekker vind hoor. Dus inderdaad prima weer om leuke winterse dingen te doen, maar verder niks aan! :n

( en ik ben ook echt meer een winter- dan een zomermens :j )


Ik vond het zondag kouder dan vandaag en ben in mijn T-shirt met jas en dunne joggingsbroek naar buiten gegaan, met de hond aan de lijn. Zonder handschoenen, muts of sjaal haha. Ik vind de kou wel lekker.
Maar het gaat niet per se om de paar personen hier, het gaat mij vooral om het feit dat echt iedereen die ik tegenkom klaagt over de kou. Als ik de hond uitlaat, als ik in de winkel ben, overal haha.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:04

Ik snap je punt, iedereen roept als het als het nog ruim boven 0 is al de hele dag "koud he?" en dat is gewoon irritant. (maar vandaag mag het, want nu is het echt koud :D )

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:17

Dat de persoon die mijn beste vriendin claimt nu de plannen omgooit. Ik zou met Mn beste vriendin gaan eten, ten eerste komt zij er ineens tussen. En ten tweede zeg ik dat ik niet heel laat kan, vervolgens doet ze er alles aan dat ze ht etentje om 7 uur plannen. Ja dag rot een eind op

iirrssjjee

Berichten: 5938
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:34

Vandaag aan het zwembad Sportiom in 's-Hertogenbosch.... Veel en veel te druk. Geen toezichthouders op gevaarlijke plekken en ik mocht geen foto's maken terwijl ze zelf camerabeelden op allerlei tv schermen laten zien.....

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:35

iirrssjjee schreef:
Vandaag aan het zwembad Sportiom in 's-Hertogenbosch.... Veel en veel te druk. Geen toezichthouders op gevaarlijke plekken en ik mocht geen foto's maken terwijl ze zelf camerabeelden op allerlei tv schermen laten zien.....


Sporiom is altijd overbevolkt en weinig badmeesters.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 22:23

Dat mijn ontsteking erger wordt, ivm beter ondanks de antibiotica.

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:59

iirrssjjee schreef:
Vandaag aan het zwembad Sportiom in 's-Hertogenbosch.... Veel en veel te druk. Geen toezichthouders op gevaarlijke plekken en ik mocht geen foto's maken terwijl ze zelf camerabeelden op allerlei tv schermen laten zien.....



Ik was daar afgelopen weekend met 2 jonge kinderen. De glijbaan met de banden is levensgevaarlijk, ze komen soms ineens met 5/6 banden tegelijk beneden en het wordt maar toegelaten. Je ziet ze bovenin gewoon allemaal klem zitten voor die glijbaan.
Kunnen best nog nare ongelukken mee gebeuren!

Ik erger me vandaag aan mijn verkoudheid en mijn stem die blijkbaar besluit er mee te kappen..