Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Piekosjj

Berichten: 5454
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:47

Je kan het wellicht een weekje oid proberen? Als kijker zou ik het zelf niet storen vinden, maar ik volg ook geen tags ofzoiets. Ik bekijk alleen m'n feed en eens in de zoveel tijd ga ik door het explore tabje.

xhoppa

Berichten: 608
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:53

Ik heb laatst een nieuw account erbij gemaakt om foto's te plaatsen van de verschillende omgevingen. Volgers gaan niet erg hard helaas. Vind het lastig om goedr hashtags te bedenken.

En ik kan mijn naam niet veranderen. Onderschrift ect. Wel maar, maar mijn naam niet. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Van mijn prive account kan ik het wel wijzigen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:58

Niet meteen een idee ... je kan je naam niet gewoon bij "profiel bewerken" veranderen?


Ik denk dat het voorlopig dit gaat worden:
Algemeen bij elke foto = ras (+blind); oldhorse; horse; horseofinstagram; horseaccount; horselife; instahorse; instapony; pony; paard; horstagram; horsey; equine; equus

Bij wandelfoto's = trailhorse; hiking; walking; nature; tree; sky; field; forest; naturelovers; treelovers
Bij wandelfoto's waarbij ik met het paard meekijk = lifebetweentheears

Bij grondwerk/VD = connectiontraining; positivehorsemanship; positivehorsetraining; tricktraining


Als ik dan alles zou plaatsen (dus bij een VD-oefening in de natuur :P ) zit ik aan 29 bij de blinde denk ik, dus heb ik eventueel nog iets ruimte moest er wat zijn.

Tenzij er nog andere suggesties/verbeteringen zijn ;)

xhoppa

Berichten: 608
Geregistreerd: 12-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:14

[***] schreef:
Niet meteen een idee ... je kan je naam niet gewoon bij "profiel bewerken" veranderen?


Ja klopt! Daar moet je hem veranderen. Maar hij wilt hem niet opslaan op de een of andere manier. Ik heb ook geen update meer nodig voor instagram, dus daar kan het ook niet aan liggen. Misschien maar eens via de computer proberen

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:16

Ja, dat bedoel ik, als dat niet gaat heb ik er verder geen idee over :+ Sorry.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:17

Ik zou ook #oldie #oldbutgold #grandpa etc gebruiken bij je Appie :)) & #view #beautifulview enzo. Je kan heel wat tags verzinnen voor jouw foto's !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:20

Die zijn ook wel leuk!
Zit nu te twijfelen, die eerste 3 passen inderdaad wel goed bij de Appie, maar de andere is ook niet jong meer .. zou ik ze niet gewoon bij beiden gebruiken? :P


Edit; damn, dan heb ik er teveel (en had er al 2 weggedaan). Even kijken :+

Als ik ze niet allemaal tegelijk post lukt het wel, moet ik gewoon even aan denken dan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-02-18 22:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:22

Als die ook niet de jongste meer is, gewoon lekker doen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:23

Die wordt er volgende maand 22 ... dus vind ik wel kunnen 8-)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:24

Ohhhh ja, das ook een oldie haha! Die verdient zijn oude ##'s ok wel _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:25

Grandpa ga ik trouwens niet doen, die vind ik om de 1 of andere reden niet zo ... maar die andere 2 zijn wel heel leuk! En de view-tags ook dus die heb ik er ook bij.

Voor mij mag alles boven de 20 meedoen en ze hebben die grens wel ruim gehaald :Y)

Selina

Berichten: 14302
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:12

Improvement posts doen het ook erg goed *\o/*
Nu 2500 weergaven en het stijgt nog. M’n vorige improvement post had 1100 likes en 25.000 weergaven.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 11:31

Ik heb eindelijk weer materiaal om te posten *\o/*
Dus ik post gewoon rustig aan weer wat dingen. Ik merk wel dat ik minder gefocussed ben op likes nadat ik zo lang niks heb gepost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:42

Selina schreef:
Improvement posts doen het ook erg goed *\o/*
Nu 2500 weergaven en het stijgt nog. M’n vorige improvement post had 1100 likes en 25.000 weergaven.


En dat is... ? Voor en na van dingen die beter gaan ofzo?

Selina

Berichten: 14302
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:49

[***] schreef:
Selina schreef:
Improvement posts doen het ook erg goed *\o/*
Nu 2500 weergaven en het stijgt nog. M’n vorige improvement post had 1100 likes en 25.000 weergaven.


En dat is... ? Voor en na van dingen die beter gaan ofzo?


Ja, ik heb een tekenaccount dus een tekening uit 2016 en 2018 die vergeleken worden om te zien hoe je vooruit bent gegaan.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:08

Dat zal inderdaad wel een leuk iets zijn :j
Is moeilijker bij mijn account, hoewel je wel de seizoenen doorheen de foto's zal zien ... Misschien eens kijken om af en toe op dezelfde plaats een foto te maken en dan 2 seizoenen in 1 post ofzo, is ook wel mooi denk ik.

Gisteren voor het eerst de nieuwe tags gebruikt en lijkt wel wat op te leveren, nu bijna 100 likes op de foto en een paar nieuwe volgers. Even kijken of dat blijft hangen :+

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:31

[***] schreef:
Gisteren voor het eerst de nieuwe tags gebruikt en lijkt wel wat op te leveren, nu bijna 100 likes op de foto en een paar nieuwe volgers. Even kijken of dat blijft hangen :+

*\o/*

Selina

Berichten: 14302
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:35

Doen bij jullie hashtags veel dan? Van de 2700 weergaven komen er 40 van hashtags. Dus dat zet ook geen zoden aan de dijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:42

Het lijkt nu wel zo, omdat ik ineens zo'n 25 likes meer heb dan anders en zie ook allemaal andere mensen voorbij komen. Maar volgens de statistieken niet inderdaad, dus misschien is het gewoon toeval ;)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:45

Misschien klopt er van de statistieken wel net zo weinig als van hun volgorde op de timeline _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:52

Waarschijnlijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:38

Nou, ik ga toch voor de tags ... Net een nieuwe foto geplaatst, op 2 minuten 14 likes, dat heb ik nog nooit gehad ... en ik ken die mensen allemaal niet :')

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:51

Ik heb het wel duidelijk dat het door het algoritme komt. Ik zat even terug te bladeren en dan zie ik foto's met toch meer likes waarvan ik dacht dat ze het slecht hadden gedaan. Ik denk dat ze later pas in de newsfeed verschijnen ofzo?

stitchlover

Berichten: 2607
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 23:54

Merken jullie echt veel voordelen van je bedrijfsaccount? Ik heb een normaal openbaar account, maar merk aan mijn posts dat ze eigenlijk nooit in de nieuwsfeed terecht komen.

Iemand tips voor mijn account? Ik probeer iedere dag 1 post te doen.
https://www.instagram.com/ushtitch/

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 00:03

stitchlover schreef:
Merken jullie echt veel voordelen van je bedrijfsaccount? Ik heb een normaal openbaar account, maar merk aan mijn posts dat ze eigenlijk nooit in de nieuwsfeed terecht komen.

Iemand tips voor mijn account? Ik probeer iedere dag 1 post te doen.
https://www.instagram.com/ushtitch/


Een bedrijfsaccount is alleen leuk voor de statistieken. Zolang je geen geld investeerd is het hetzelfde als een normaal account.


Hadden jullie al gezien dat er een nieuw medieum is ontstaan genaamd Vero. Ik heb er een account aangemaakt en ga eens kijken wat het doet.