Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:10

Ach gewicht zegt toch ook niks... ik weeg 62 kg en ben lang, dan zou je een lange magere lat voor je kunnen zien, maar ik ben aardig gespierd en heb een kont dus gewicht vertekend misschien wat. Lengte vond ik wel altijd erg belangrijk! Ik heb overigens van al mijn matches en dates nog nooit een man gehad die naar mijn gewicht vroeg, zou dat ook raar vinden haha. Aan foto's is wel aardig het postuur te zien toch...

Maureen95 veel plezier!!

Goh als ik jullie verhalen lees mis ik het daten niet hoor, gaf me toch best veel stress en onrust, voor een half autistisch persoon als ik, was dat daten niet zo goed voor me. Kijk er overigens ook positief op terug, kan wel zeggen dat ik vorig jaar in mijn vrijgezelle periode leuke (en niet leuke) dingen heb meegemaakt. Moet nog wel vaak terugdenken aan die jongen met wie ik 5 maanden gedate heb en toen niet verder wilde ivm zijn bindingsangst. Denk dat het met de afstand sowieso niet had gewerkt nu met mijn lange werkdagen. Maar verder vind ik het nog steeds best jammer hoe het gelopen is, was echt wel heel gek op hem.. anyway, happy met mijn huidige vriend nu :j

L0veMyHorse

Berichten: 1342
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: Nijmegen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:51

Joejoe! Ik kom ook gezellig mee swipen maar dan wel met strategie :')
Waarom? Ben veel weg van huis, ga vrijwel nooit uit waardoor nieuw contact maken vrij lastig word. Bedacht me gisteren van waarom eigenlijk of niet dus maar een account aan gemaakt :+
Heb tot nu toe alleen nog maar normale jongens gehad, had veel van die one night guys verwacht maar eigenlijk nog helemaal niet tegen gekomen gelukkig. Of nou ja misschien wel tegen gekomen maar dan gingen ze links af haha.
Maar vind het wel gezellig om hier een beetje mee te kletsen en ook jullie verhalen te horen dus ga ook even wat pagina's terug lezen!

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:23

Maureen95 schreef:
Gefeliciteerd Goof!

En Cayenne, ik zou echt door de grond gezakt zijn :’)

Na een tijdje niet echt getinderd te hebben vanwege wat omstandigheden ben ik een hele leuke gozer tegengekomen. Qua uiterlijk niet echt mijn type maar hij is zoo grappig! Komt wel helemaal uit Friesland dus dat is wel een nadeel. Meer dan 100km uit elkaar.
Nu hebben we vanmiddag afgesproken voor een date in Utrecht. Ben zo zenuwachtig haha :P . Het enigste waar ik bang voor ben is dat hij kleiner is dan ik ben. Wij zijn beide 180cm. Ik knap echt heel erg af als hij kleiner dan ik zou zijn :o


Friesland... Jij? :=



Ik heb gewoon geen tijd meer voor Tinder, net nu ik een match heb die wel wat terug zegt.. gok dat ik nog wel druk ben tot half juli :') dat wordt na Monaco maar weer eens kijken of Tinder nog wat nieuws kan vinden tegen die tijd :P

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:55

Ik zeg altijd dat ik geen magere marie ben. Houden ze er niet van, dan kunnen we ieder weer verder met ons leven! :D

Maar ik hou zelf ook niet van magere henkies. Geef mij maar een vent met een beetje body. Heb ook helemaal geen probleem met een buik(je) bij een vent. :D

Iemand om gewicht vragen vind ik onbeleefd en oppervlakkig. Van 2 kanten! :')

Ik heb wel meer moeite met kleine mannen. Sinds ik 4 maanden ben gestalkt door een jongen van 1.70, geef ik een kleintje pils geen kans meer! :))

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:02

ik heb altijd dat ik wil dat de jongen wat breder gebouwd is dan ik zelf ben.
Moet niet het idee hebben dat ik hem breek zeg maar :+
Ben zelf namelijk best wel breed gebouwd en mijn vriend mag best wel sterker zijn als dat ik zelf ben :=


maarja.. mijn date van laatst is volgens mij niet veel groter als dat ik zelf ben
en ook niet breder geloof ik.
Maar wel gespierder :P

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:31

Mijn date van morgen is even groot, maar echt heeeeel gespierd :oo Hij gaat echt 6x per week naar de sportschool, dus hij is huge

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:39

Whaaaaaa ik win net met een fb actie gewoon een super vette kevlar hoodie voor op de motor!!! :):)

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:41

Yvankaxx schreef:
Mijn date van morgen is even groot, maar echt heeeeel gespierd :oo Hij gaat echt 6x per week naar de sportschool, dus hij is huge


Ik heb een fwb met zo iemand gehad, retegespierd. Voor de seeex wel een keer leuk maar om tegenaan te liggen helemaal kloote haha

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:43

Tof Wendy!!

Ik zou morgen een date hebben met twijfeldate, maar na een immense, onmogelijke, verschríkkelijke k-week ga ik morgenmiddag gewoon ouderwets bijkomen bij paps en mams op de bank. Gewoon. Even. Niets. En even leunen op de sterke schouders van paps en mams :)) Dat wat je eigenlijk bij/met een partner wil doen maar ja :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:55

Yvankaxx schreef:
Mijn date van morgen is even groot, maar echt heeeeel gespierd :oo Hij gaat echt 6x per week naar de sportschool, dus hij is huge


Heeft hij nog wel tijd voor jou dan :+

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:59

Wendy15 schreef:
Whaaaaaa ik win net met een fb actie gewoon een super vette kevlar hoodie voor op de motor!!! :):)


super tof ! :D

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:01

Nou, inderdaad.. Zwaar gespierd vond ik leuk voor een keer..
Maar om uren te knuffelen in bed hoeft het van mij niet.


Maar ben blij dat die "van mij" gewoon een mooi lichaam heeft, niet gespierd, maar absoluut ook niet vetjes.

Ondanks dat ik zelf wat steviger ben, hou ik zelf niet zo van een stevige man.
Al wil ik me ook niet enorm voelen naast iemand.
Dus groter en gewoon brede schouders vind ik erg prettig.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:08

Langer is wel een hele strikte eis hier, en liever ook niet een heel mager kereltje. Heel breed of gespierd hoeft ook niet, gewoon... normaal. Gespierd op de juiste plekken (ik vind gespierde armen en schouders héél sexy) maar een heel strak en afgetraind (hard) lijf... daar voel ik me zo'n weekdier naast _O-

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:10

Hier ook langer en niet te ielig.. ben zelf niet slank en als een man dan minder dan 80 kilo weegt voel ik me helemaal gigantisch :')

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:14

Jajajaja dat :') Laatst ook een profiel '1.95m en 75 kilo.' En hoppa, weer eentje naar links :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:24

Idd, wandelende tak :')

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:24

Ja je zal er per ongeluk tegenaan rollen in bed. Zegtie krak :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:25

Berdien schreef:
Jajajaja dat :') Laatst ook een profiel '1.95m en 75 kilo.' En hoppa, weer eentje naar links :')


Zo eentje hadden wij in de vroegere vriendengroep.. die noemde we altijd magere Hein :+ (ja dat was zijn voornaam)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:25

Het is ook niet zo dat ik er heel blij mee ben dat hij zo vaak sport, maar dat hoor je ook pas later natuurlijk :') Had nooit verwacht dat iemand die zo sportief is mij zou liken omdat ik dat niet perse ben, sport naast 2/3x pw paardrijden nu verder niet, maar hij had een leuke profieltekst dus heb ik hem geliked :+

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16237
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:31

Ik ben weer terug van mn date. Al vanmiddag eigenlijk maar had geen tijd om een verslagje te schrijven :P

Mannen liegen inderdaad over hun lengte -O- Hij was denk ik 175 en voelde me net lange jan :')
Dat was dus een behoorlijke afknapper. Ik heb wel gezellig wat met hem gedronken en we hadden leuke gesprekken. Er waren vanaf mijn kant verder ook geen gevoelens maar vanaf zijn kant wel denk ik. Hij vond het in ieder geval wel heel erg jammer dat ik hem vertelde dat er geen tweede date zou komen. Heb wel gezegd dat ik het leuk zou vinden om contact te houden aangezien we wel heel erg gelachen hebben. Maar dan op de vriendschappelijke manier. :)

Nu dus lekker verder zoeken :D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:36

Maureen95 schreef:
Ik ben weer terug van mn date. Al vanmiddag eigenlijk maar had geen tijd om een verslagje te schrijven :P

Mannen liegen inderdaad over hun lengte -O- Hij was denk ik 175 en voelde me net lange jan :')
Dat was dus een behoorlijke afknapper. Ik heb wel gezellig wat met hem gedronken en we hadden leuke gesprekken. Er waren vanaf mijn kant verder ook geen gevoelens maar vanaf zijn kant wel denk ik. Hij vond het in ieder geval wel heel erg jammer dat ik hem vertelde dat er geen tweede date zou komen. Heb wel gezegd dat ik het leuk zou vinden om contact te houden aangezien we wel heel erg gelachen hebben. Maar dan op de vriendschappelijke manier. :)

Nu dus lekker verder zoeken :D


Als hij uit Friesland komt, dan ben ik wel benieuwd wie het is :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:40

Maureen95 schreef:
Ik ben weer terug van mn date. Al vanmiddag eigenlijk maar had geen tijd om een verslagje te schrijven :P

Mannen liegen inderdaad over hun lengte -O- Hij was denk ik 175 en voelde me net lange jan :')
Dat was dus een behoorlijke afknapper. Ik heb wel gezellig wat met hem gedronken en we hadden leuke gesprekken. Er waren vanaf mijn kant verder ook geen gevoelens maar vanaf zijn kant wel denk ik. Hij vond het in ieder geval wel heel erg jammer dat ik hem vertelde dat er geen tweede date zou komen. Heb wel gezegd dat ik het leuk zou vinden om contact te houden aangezien we wel heel erg gelachen hebben. Maar dan op de vriendschappelijke manier. :)

Nu dus lekker verder zoeken :D


Lange Jane. Of moet het genderneutraal tegenwoordig :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:52

Rete gespierd hoeft van mij ook niet, langer zeker wel!

Sportief ben ik zelf (tegenwoordig) wel dus vind ik wel leuk als iemand dat ook is. Maar dat zit hem meer in het ondernemende aspect denk ik.

Vriendlief heeft zijn natuurlijke bouw volgens mij erg mee en sport lekker in de baas zijn tijd :’)

Hij komt zo weer hierheen! Zit nog in mijn hardloop outfit dus ben benieuwd hahaha!

Dat ken ik maureen, net een paar cm erbij liegen, zucht.... waarom?!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:24

Berdien schreef:
Ja je zal er per ongeluk tegenaan rollen in bed. Zegtie krak :')

_O- _O-

Mijn beste vriendin zei altijd dat ik op scharminkels viel. En dat is me gelukkig weer gelukt _O- Maar hij heeft gelukkig nog geen krak gezegd :')

Maureen mooi dat je wel een leuke middag hebt gehad! En liegen zou voor mij al een afknapper zijn

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 21:10

Thanks allemaal :o
Het was geen uitbundig aanzoek met wekenlange voorbereiding en toeters en bellen, maar klein en van ons. Superblij!!