Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:45

Nadeel van drie posts achter elkaar is dat je ze niet altijd in de juiste volgorde krijgt te zien, dat lijkt me dan weer wel storend.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:49

Dat idee heb ik ook ja, dat het door elkaar loopt qua posten :j

Ook heb ik het idee dat ik steeds minder te zien krijg (als in accounts, zie precies steeds dezelfde voorbijkomen) maar daar kan je niks aan doen zeker?

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:49

Het algoritme van Instagram is weer veranderd, dus dat kan kloppen. Doe je helaas niks aan nee..

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:51

[***] dat heb ik ook! Zie telkens dezelfde voorbij komen. Heeft dat niet te maken met het soort foto's die je liked ofzo? Of van die persoon vaak foto's geliked?

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:59

Ik heb het even geprobeerd... dan zou het er zo uitzien ongeveer: Afbeelding

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:01

Gaaaaaaaaaaf <3

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:26

Persoonlijk vind ik de pijl onnodig, daarnaast wat de rest ook zegt het algoritme van instagram is poedersuiker waardoor er een grote kans is dat niet iedereen het zo ziet.
Ik zou eerder voor 1 plaatje gaan met before and after.

Bamorka

Berichten: 1165
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:31

Ik ga even mensen bijlangs en volgen welke ik leuk vind!
Laatst bijgewerkt door Bamorka op 10-11-22 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:35

xU_Blinghx schreef:
Persoonlijk vind ik de pijl onnodig, daarnaast wat de rest ook zegt het algoritme van instagram is poedersuiker waardoor er een grote kans is dat niet iedereen het zo ziet.
Ik zou eerder voor 1 plaatje gaan met before and after.


Huh maar als iemand op mijn pagina kijkt zien ze het toch wel zo? :+ Daar gaat het me om, qua overzicht weet ik dat het er wss rommelig uit ziet maar ik vind 2 foto's in 1 sowieso geen optie.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:38

Ik wil heel even het leuke nieuws brengen dat ik door Glamour Magazine als één van de 250 YSL vertegenwoordigers ben! :D Ik ga dus producten toegestuurd krijgen die ik moet gaan reviewen!!! :D

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:41

Ik zou de pijl ook niet doen denk ik... Ik zou dan denk ik eerder gaanvoor een voor-foto, een 50/50 foto en een na foto. Dan blijft de tussen-foto ook nog interessant om te zien :)

Leuk resistance!
Ik ben hard aan 't opklimmen naar 500 volgers :') merk ook dat de likes en interactie echt harder gaan nu ik meer kijk naar de juiste hashtags :)

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:48

Oh dat is ook nog wel een leuk idee! En dan een 50/50 bewerkt onbewerkt, of een tussenstap?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:50

Ik denk dat bewerkt/onbewerkt dan het leukste werkt ook met het oog op je likes :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:58

xMayo schreef:
[***] dat heb ik ook! Zie telkens dezelfde voorbij komen. Heeft dat niet te maken met het soort foto's die je liked ofzo? Of van die persoon vaak foto's geliked?


Denk het niet, ik like nl 99% van wat voorbijkomt van degene die ik volg en ga ook steeds helemaal tot aan datgene wat ik al eerder geliked had.


@Captain : ik vind het op zich zo wel leuk! Een 50/50 foto in het midden van tijdens de bewerking zou nog leuker zijn :j Moet ik er alleen aan denken regelmatig naar je profiel te gaan voor het volledige beeld ;)

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:01

Ik zou die pijl niet doen Captain.. Ziet er een beetje raar uit denk ik. En ook onlogisch in de overzichten.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:27

Captain schreef:
xU_Blinghx schreef:
Persoonlijk vind ik de pijl onnodig, daarnaast wat de rest ook zegt het algoritme van instagram is poedersuiker waardoor er een grote kans is dat niet iedereen het zo ziet.
Ik zou eerder voor 1 plaatje gaan met before and after.


Huh maar als iemand op mijn pagina kijkt zien ze het toch wel zo? :+ Daar gaat het me om, qua overzicht weet ik dat het er wss rommelig uit ziet maar ik vind 2 foto's in 1 sowieso geen optie.


Dan moet iemand wel naar je pagina gaan.
Ik zelf ga nooit naar mensen hun pagina toe als ik zoiets voorbij zie komen. Ik ga eerder ontvolgen wanneer ik merk dat accounts dat willen gaan doen. Vind het onzinnig om telkens naar een accounts pagina te gaan om het totaal plaatje te moeten zien. Ik gok ook dat de likes minder zullen zijn omdat het zo raar in beeld komt en anders echt naar je profiel toe moeten gaan en individueel op een foto te moeten klikken. Zijn teveel stappen en de mens is over het algemeen lui daarin ;)

Zelf ben ik iemand die alleen naar de feed kijkt. Ik ga niet hele profielen opzoeken om een reeks te liken.

Piekosjj

Berichten: 5469
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:37

Captain, is het geen idee om je uiteindelijke foto op je feed te plaatsen, en een before/after in je stories? Ik zie dat bijv Minh Dan Vu dat ook doet met haar foto's. Zo houd je overzicht in je profiel (want die pijl is toch wel echt storend imo), je volgers op hun feed, en je post vnl echte kwaliteit ipv dat twee-derde van je foto's eigenlijk 'extra' materiaal is.

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-18 14:39

Piekosjj schreef:
Captain, is het geen idee om je uiteindelijke foto op je feed te plaatsen, en een before/after in je stories? Ik zie dat bijv Minh Dan Vu dat ook doet met haar foto's. Zo houd je overzicht in je profiel (want die pijl is toch wel echt storend imo), je volgers op hun feed, en je post vnl echte kwaliteit ipv dat twee-derde van je foto's eigenlijk 'extra' materiaal is.


Dit vind ik een heel goed idee. Dit doen veel grote fotografie accounts. Vind dat ook wel fijner en overzichtelijker.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 15:36

Sorry Captian, maar als je steeds zo'n pij post zou ik je ontvolgen :o Bloedirritant om die steeds in je nieuwsoverzicht voorbij te zien komen ;)

Lisitano

Berichten: 4937
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 22:29

Captain schreef:
Ik zit te twijfelen over een tweede account... heb nu bijna 6000 volgers en merk dat volgers vooral de foto's leuk vinden waar ze zich mee kunnen identificeren. Maar ik ben ook gek op photoshop en plaats regelmatig wat (extreme) bewerkingen. Echter krijg ik hier zeer weinig respons op omdat mensen liever slechte kwaliteit mobielfoto's zien.

Zou het een idee zijn om een aparte pagina te maken waarbij ik waarschijnlijk andere mensen ga trekken om meer respons te krijgen? Ik neig zelf naar wel... Maar ik zou dan eigenlijk ook de voor- en na foto willen laten zien in de vorm van 3 posts: de nafoto rechts, in het midden een pijl van links naar rechts en dan links de originele.. zou zo'n feed een beetje lopen?

Waar ik dan tegen aan loop zou zijn dat je 3 posts vlak achter elkaar plaatst wat mensen irritant zouden kunnen vinden. Maar m'n feed is dan wel cool en ik wil graag ook het origineel laten zien. Tevens zal ik wss niet elke dag wat plaatsen maar 3/4x per week. Zouden jullie dat irritant vinden, 3 foto's achter elkaar of juist wel leuk?

Ik zou zeker volgen! Jouw bewerkingen zijn zonder uitzondering supertof <3

Nessie

Berichten: 8592
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 23:47

Ik vind het vooral een erg lelijke pijl.. Zou het dan wat sierlijker doen met before pijltje naar links en daaronder after pijltje naar rechts.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 02:10

Kan je niet een tussenstap met een pijl erover? Dus dan wel tussenstap wat zachtermaken

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 09:23

Je bewerkingen zijn fantastisch, en ik zou je ook zeker volgen met een account voor enkel bewerkingen, maar met zo een lelijke pijl er tussen zou ik toch skippen, sorry. :\

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 11:11

Bedankt voor jullie meningen en adviezen! Ik ga die pijlen niet gebruiken maar nog even nadenken hoe ik het dan aan ga pakken. :)

Lisitano

Berichten: 4937
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 14:37

Ik heb er wel 1 volger bij gekregen deze week :+ De likes blijven slecht. Ik snap niet waarom het eerst zo goed en snel ging en nu blijkbaar niet meer leuk is voor nieuwe volgers of een like. Ik heb mijn account ook al ruim 4 jaar en ben pas sinds een jaar echt actief gaan posten. Misschien een hoop oude volgers die hun account niet meer gebruiken?
Ik had me voorgenomen vooral van mijn account te genieten en te doen wat ik leuk vind maar 1 volger :') Ik vind dat toch wel jammer.