Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 00:34

soloro schreef:
Heb weer een openingszin waarbij ik niet weet hoe ik erop moet reageren XD ik ben zo niet goed in deze dingen.

Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al 2 jaar werkt en nog bij de ouders thuis woont omdat het wel makkelijk is?


Hangt van de situatie af denk ik. Mijn broer heeft bijvoorbeeld ook nog een jaar thuis gewoond na zijn afstuderen, omdat een lening er ivm freelance werk niet in zat en hij moest zoeken naar een huurappartement. Of wanneer iemand toch echt eerst moet sparen voor ze uit huis kunnen. Ik heb nu een match die krijgt dit jaar een vast contract en wil dan kopen en woont daarom nog thuis.

Zinzi_jewel

Berichten: 8808
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 01:57

Relaxed schreef:
Idd Listiglistje, als ze wat ouder zijn heb ik er minder moeite mee..

Maar nee, ik ga echt niet om 7 uur uit bed voor andermans kinderen, sorry :n
Ex2 is gewoon onfatsoenlijk, staat imo los van de kinderen..


we zijn tig pagina s verder inmiddels
Maar even erop terug komen en dan terug naar pagina 37
Mijn ex de vader van de kinderen stond nog niet eens op in t weekend voor zijn eigen kinderen ...
Niet voor niks ex geworden
En dat terwijl ik 6 dagen per week aan t week was omdat mijn job dat nu eenmaal vroeg .
En hij afgekeurd thuis zit .

En een nieuwe relatie hoeft niet voor mijn kinderen te zorgen doe ik al jaren zelf financieel en emotioneel .
Maar mag ze wel t gevoel geven dat ie niet alleen hun moeder wil voor t leuke maar dat de kinderen er Ook bij horen .En dan in t weekend miss een.beetje moeite doen om ook aan de tafel te ontbijten rond een uur of 10 ofzo , want die van mij houden van uitslapen ( eindelijk )
Ben geen 25 meer en heb mijn verleden en daar horen die 2 toppers bij
Take it or leave it ...

Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit geen behoefte heb aan een volwassenen in huis om.lief en leed mee te delen ..
Laatst bijgewerkt door Zinzi_jewel op 05-02-18 02:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Zinzi_jewel

Berichten: 8808
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 01:59

Ailill schreef:
Any volunteers O:)

[ [url=m/jT6GTd.jpg]Afbeelding[/url] ]


dat is toch zoeken naar een speld in een hooiberg hedendaagse tijd

Succes

lovelyfiefy

Berichten: 5099
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:04

Ik heb ondertussen een match met een jongen wat kwa gesprek rustig op gang komt
maar wel erg gezellig is.
en hij heeft krulletjes en een bril <3

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:06

soloro schreef:
Heb weer een openingszin waarbij ik niet weet hoe ik erop moet reageren XD ik ben zo niet goed in deze dingen.

Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al 2 jaar werkt en nog bij de ouders thuis woont omdat het wel makkelijk is?


Iemand met die instelling past niet bij mij. Omdat het wel makkelijk is.. man man man. Het wordt pas interessant als hij het lef heeft om verantwoordelijkheid te nemen en onafhankelijk durft te zijn. Dat gedoe onder moeders vleugels.. Ik vind het een no go.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:38

Iemand die thuis woont omdat het 'makkelijk' is past ook niet bij me.. Maar ligt wel aan de leeftijd, ik zit in de cat 30+. Net afgestudeerd, dan heb je nog niet echt een buffer en met name in de randstad denk ik dat het dan wel lastig is om uberhaupt woonruimte te vinden.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:48

Ik denk dat dat afhangt van de situatie. Ik heb ook lang bij mijn ouders gewoond (tot mijn 29e).
Maar ik deed wel het huishouden en was het laatste jaar ook mantelzorger voor mijn moeder.
Op die manier heb ik veel kunnen sparen (en reizen) en daar heb ik nu nog profijt van.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 09:47

Mijn vriend doet dat... maar heeft geen vaste baan, niet genoeg om te kunnen kopen ook. En heeft geen enkele drang om alleen te wonen. Maar hij is 24 en is vaak bij mij. Ik woon wel op mezelf als student zijnde. Als we samen gaan huren en zijn contract wordt niet verlengd dan kan ik het niet alleen betalen dus dan nog maar 2,5 jaar wachten en dan kopen. :=

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:04

Mijn ex woonde nog bij zijn ouders, ook om lekker geld te sparen. Toen we samen gingen wonen ging dat wel redelijk goed behalve dat meneer altijd zat te klagen dat hij niet meer zo veel kon sparen en als Scrooge nog meer op zijn geld ging zitten. Geen succes :n Toen ik hem het huis uit had gezet ging hij weer terug onder moeders vleugels, vermoed dat hij daar nu nog steeds zit :')

Wat betreft schoonouders altijd wel redelijk 'getroffen', gisteravond zelfs nog op de thee gezeten bij mijn ex-schoonouders (opa en oma van mn kleine). Die mogen me nog altijd ondanks dat hun zoon en ik niet zo vriendelijk uit elkaar zijn gegaan.

Ik had in november ofzo een match met iemand en die wilde wel met me daten, maar daarna werd het gesprek saai en begon hij om selfies te vragen, ging beetje de schunnige kant op. Dus gezegd hey gast alles leuk en aardig maar denk toch niet dat het wat wordt. Meneer blijft om de paar weken toch weer wat zeggen, gister kreeg ik alleen een vraagteken. Dus nu toch maar geblokkeerd. Ik snap dat gedrag echt niet :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:10

Ik had vorige week een match, maar gesprekken liepen niet echt top, hij vertelde vooral veel over zichzelf.. Ging ie me zaterdagnacht bellen :roll: Niet op gereageerd, kreeg ik zondags een appje en die verwijderde hij weer (je krijgt dan dus wel te zien dat het bericht is verwijderd :') ) Nu is het stil.. ;) Had m op Facebook gevonden en vond m daar ook niet zo aantrekkelijk, val best op grote mannen, maar deze was iets te..

Ex schoonouders kom ik ook nog wel eens tegen en gaat prima. Ze hebben een poos na onze scheiding ook gezegd dat ze wel snapten dat ik weg ben gegaan :') Mijn ex schoonzus is nog steeds een hele goede vriendin, ben ik erg blij mee dat het zo kan :j

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:11

Ik woon ook nog steeds / terug thuis, ja omdat het makkelijk is, voor een deel :+

Ik heb echter wel ook gewoon eigendom, eentje gaat in de verhuur en ik ga nu starten aan een bouwproject bij mijn stallen. Als dat klaar is wil ik wel verhuizen, maar geen haar op mijn hoofd dat nu ook nog eens wil gaan huren :+

In combinatie met twee eigen bedrijven, 3 paarden (nu jammer genoeg weer 2), kan ik - en dat geef ik eerlijk toe - in mijn uppie een huishouden ook niet runnen. Dan ben ik aangewezen op een strijkdienst e.d. Dat valt nu op mijn ouders, zonder die input, zou ik mijn bedrijven ook niet zo hard kunnen laten groeien. Daar gaat nu elk vrij moment aan op, bijscholing, administratie, ....

Mijn ouders lachen er wel eens mee, dat ze mijn eerste en slechtst betaalde werknemers zijn :+ .

Wel al uit huis geweest, relatie af gesprongen en terug gekomen.

Berdien

Berichten: 64525
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:25

Iemand die nog thuis woont zou voor mij wel een forse afknapper zijn. Ik date in de categorie 30+, als iemand dan nog thuis woont dan vind ik daar over het algemeen wel wat van :o Ik zou het ook vreselijk ongemakkelijk vinden om dan bij hem af te spreken.

Wat ik nou toch weer heb := Iemand op Tinder wilde graag afspreken, ik nog niet zo. Zegtie 'Ik zoek wel uit bij welk bedrijf je werkt, en vraag daar een afspraak aan. Kom je alsnog langs.'

:oo :oo :oo

Ik ga me denk ik de komende maanden maar ziek melden :=

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:27

Ik had ook nog iemand die me nog steeds appjes stuurde. Steeds opnieuw.. die had blijkbaar een enorm bord voor zn hoofd. Ook geblokkeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:27

Belsje, in jouw situatie is het alleen maar mooi, neem ook aan dat je niet heel veel thuis bent? En zo kan je wel je bedrijf lekker draaien..

Berdien.. Omg.. :+

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:41

Wel, ik slaap thuis ;)

En wij communiceren met briefjes vaak .... Deze ochtend lag er eentje "Er staan speltpannekoeken in de koelkast, warm maar op" :'). Dat was het antwoord op "Deze moeten naar de post -->" en "Ik denk dat we morgen auto's moeten gaan halen, kan er iemand vrijhouden na 17:00?" :')

Ik denk dat ik zonder mijn ouders zou leven van opwarm-eten, prefab en koffie. Dus ik vind het zo wel lekker.
Ik kan trouwens ook wel gewoon poetsen, koken, wassen, plassen, al die dingen. Maar momenteel is dat me gewoon de inspanning niet waard. Af en toe zal ik wel eens koken ter compensatie :D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:44

Had jij niet ook nog een vriend Belsje? Of ben ik nu in de war.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:02

Jup, die zowaar ook bij zn ouders woont :') om ongeveer dezelfde reden.
Die verhuist in maart normaal, dan kunnen we stoppen met elk weekend een citytrip te doen :')

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:07

Oh die had ik laten komen Berdien. Even lekker al m'n agressie op afreageren :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:22

Wat een creep Berdien!

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:23

Nou gister een gesprek gehad met die jongen waar ik zijn nummer van heb gekregen. Hij vond het wel grappig hoe ik dan aan zijn nummer ben gekomen. Toch wel weer leuk gesprek gehad alleen hij zei wel dat hij uit een slechte relatie kwam en dat hij het daar nog wel moeilijk mee heeft.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:24

Ik lees allemaal leuke verhalen!

En wat fijn belsje dat het zo kan met je ouders, lijkt mij heerlijk zo'n leuke band met je ouders.

Ik kom ze ook liever in het wild tegen hoor maar blijkbaar zijn ze uitgestorven :')
Heb nu sinds vrijdag wel een leuk gesprek enkel is hij jonger maar hij wil wel graag afspreken..
Hij laat er geen gras over groeien zeg maar :+

Berdien

Berichten: 64525
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:25

Ja ik zou ook eens een leuke, normale vent tegenkomen :roll: :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:27

gribaldi schreef:
Ik lees allemaal leuke verhalen!

En wat fijn belsje dat het zo kan met je ouders, lijkt mij heerlijk zo'n leuke band met je ouders.

Ik kom ze ook liever in het wild tegen hoor maar blijkbaar zijn ze uitgestorven :')
Heb nu sinds vrijdag wel een leuk gesprek enkel is hij jonger maar hij wil wel graag afspreken..
Hij laat er geen gras over groeien zeg maar :+


Mijn date van vrijdag had ik ook pas sinds zaterdag en match mee en zei ook meteen die avond dat ie met mee wilde daten. Ik denk wel 2x naar inmiddels :')

Bambi, wat ga je er nu mee doen? Afwachten wat er verder misschien uit kan komen of afkappen?

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:38

Yvankaxx schreef:
gribaldi schreef:
Ik lees allemaal leuke verhalen!

En wat fijn belsje dat het zo kan met je ouders, lijkt mij heerlijk zo'n leuke band met je ouders.

Ik kom ze ook liever in het wild tegen hoor maar blijkbaar zijn ze uitgestorven :')
Heb nu sinds vrijdag wel een leuk gesprek enkel is hij jonger maar hij wil wel graag afspreken..
Hij laat er geen gras over groeien zeg maar :+


Mijn date van vrijdag had ik ook pas sinds zaterdag en match mee en zei ook meteen die avond dat ie met mee wilde daten. Ik denk wel 2x naar inmiddels :')

Bambi, wat ga je er nu mee doen? Afwachten wat er verder misschien uit kan komen of afkappen?


Ik denk dat ik wel probeer gezellig met hem te zijn en dan wel even aankijken hoe hij zich gaat gedragen.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:46

Yvankaxx, hij wil naar me toe komen, hij denk te weten welk dorp ik woon. Klopte toen wel maar ben pas verhuisd :') (geen idee hoe hij overigens aan dat dorp komt want heb dat nergens staan)

Ik wil eigenlijk eerst weten hoe groot hij is want ik val echt niet op kleine mannen en hij is al jonger dus dat houd mij ook een beetje tegen. Heb al gezegd waarschijnlijk zie ik je van het weekend..

Verder ben ik niet lastig hoor met daten en mannen :+