Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 16:02

mystery1980 schreef:
Tigress schreef:
Dat ik zenuwachtig ben voor de afspraak met de neurochirurg straks :c

Sterkte straks!

Ik erger me aan die regen, die eindeloze rot regen! Paarden vinden het inmiddels ook vervelend en uitmesten buiten is al helemaal niet leuk meer. Ik wil zomer!



Inderdaad, die wind en regen, alles waait in je gezicht als je naar de mesthoop loopt... -:(-

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:18

Dat ik niet genoeg geld heb om eventueel te stoppen met mijn opleiding...

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:24

Mijn kat.. Ik kan niet eens mijn bord even op tafel zetten of hij jat het.. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:02

Ariannee schreef:
Mijn kat.. Ik kan niet eens mijn bord even op tafel zetten of hij jat het.. :roll:

Zo kon ik eergisteren m'n lasagne weg gooien. Een stiekem likje van de zijkant wil ik nog wel accepteren en van de andere kant verder eten. Maar ze stond met twee poten op/in de lasagne en de snoet was overal... Ze vond het lekker :')

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:28

Aan mijn KAKdorpsgenoten die denken dat ze in het bos de baas zijn.
In plaats van rekening met mij te houden en hun honden aan te lijnen als ik daar om verzoek, gewoon expres ballen mijn kant op gooien en mijn honden in training bang maken met hun honden.
Als ik dan vervolgens hun honden terugstuur is het blijkbaar prima in orde om mij te bedreigen met lichamelijk geweld.
Tuuuurlijk. -:(-
Nou dan kan je het krijgen ook!
De volgende keer maak ik video beelden en bel ik de politie voor aangifte.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:33

BarbaLala schreef:
Aan mijn KAKdorpsgenoten die denken dat ze in het bos de baas zijn.
In plaats van rekening met mij te houden en hun honden aan te lijnen als ik daar om verzoek, gewoon expres ballen mijn kant op gooien en mijn honden in training bang maken met hun honden.
Als ik dan vervolgens hun honden terugstuur is het blijkbaar prima in orde om mij te bedreigen met lichamelijk geweld.
Tuuuurlijk. -:(-
Nou dan kan je het krijgen ook!
De volgende keer maak ik video beelden en bel ik de politie voor aangifte.


Zo belachelijk asociaal.... Zeker ook nog eens op een plek waar het niet toegestaan is?

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:48

Jawel, hier mag je ze loslaten. Maar dan nog zijn er etiquette dat als een ander zijn hond vast heeft, je jouw hond even bij je roept en onder apel zet of aanlijnt. Wel zo netjes ook.
Had ik maar een dikke Rottweiler gehad, of een Boerboel, dan hadden ze direct geluisterd gok ik zomaar.
Ik zie deze mensen wekelijks, soms dagelijks zelfs maar volgens hen was ik voor het eerst in dit bos (blijkbaar herkenden ze me niet) en probeerde ik de dienst uit te maken. :+
Ach ja, ik woon hier ook pas 6 jaar :')
Kan erg slecht tegen oneerlijke, snakkerige mensen die denken met veel geld meer waard te zijn.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:52

BarbaLala schreef:
Jawel, hier mag je ze loslaten. Maar dan nog zijn er etiquette dat als een ander zijn hond vast heeft, je jouw hond even bij je roept en onder apel zet of aanlijnt. Wel zo netjes ook.
Had ik maar een dikke Rottweiler gehad, of een Boerboel, dan hadden ze direct geluisterd gok ik zomaar.
Ik zie deze mensen wekelijks, soms dagelijks zelfs maar volgens hen was ik voor het eerst in dit bos (blijkbaar herkenden ze me niet) en probeerde ik de dienst uit te maken. :+
Ach ja, ik woon hier ook pas 6 jaar :')
Kan erg slecht tegen oneerlijke, snakkerige mensen die denken met veel geld meer waard te zijn.


Heel herkenbaar! Sommige mensen zijn zo vervelend......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:16

Aan de klant die na afrekenen zegt: Ik heb wel een marlboro gevraagd. Waarop ik antwoorde: Ja, u vroeg marlboro light van €8. Hij (licht gepikeerd) ja en daarna zei ik marlboro! Heb hem geantwoord dat als hij ondertussen lekker telefoneerd dat echt niet duidelijk is wat hij precies wil. _-:(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-01-18 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Berichten: 36729
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:17

Voor bedreiging kan je gewoon aangifte doen eventueel. ;)

Herfstdraad
Berichten: 173
Geregistreerd: 03-11-16
Woonplaats: Ergens in het koude noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:24

Lau schreef:
Dat mijn vriend zijn baan kwijt :n

Sterkte :(:)

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:34

Kairos schreef:
Aan mijn prikkelbaarheid de laatste tijd :/


Same here....

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:14

sommige mensen op Twitter... get a life, werkelijk...

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:25

Zilfstar schreef:
sommige mensen op Twitter... get a life, werkelijk...


Hier hetzelfde.. zijn 2 mensen met ruzie bij mij op mijn tijdlijn (ben best actief op Twitter) maar nu hebben 7 anderen zich ermee bemoeid.

En dat mijn groepsgenootje voor een project stopt met de opleiding en ik dus last minute alles met iemand moet doen waar ik slecht mee kan communiceren

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 02:27

Een vent die de discussie niet kan winnen en dan maar met dreigementen en scheldkanonnen gaat gooien. En dan 5 minuten later zijn bericht zo bewerkt zodat jij de boeman lijkt!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 05:22

Dat de huisbaas in ons studentenhuisje alles maar op beloop laat en dat ik nu van kamer gewisseld ben en op de nieuwe kamer een lekkage zit. Ze doen pas in de zomer de rottende dakkapel veranderen. Dus tot die tijd zit ik er mee {:)-:( Ze zijn erg aardig maar als er klusjes gedaan moeten wordne vragen we er altijd 100 x om. De terrasdeuren zijn ook al zovaak open gewaaid en nu eindelijk komt er nieuwe deuren. Nu mijn kamer nog waar de vorige ook al zovaak om gevraagd had |o

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:02

Aan mijn oh zo lieve collega's.. Verdomme 3 poolauto's van de zaak. Van 1 zijn de papieren kwijt en niemand weet zo gezegd waar ze ineens zijn, een andere is op een hele domme manier in de prak gereden in de parkeergarage en de laatste heeft ook ineens schade zag ik vanochtend. En dat is niet ff eerlijk gemeld. En aangezien ik de auto's afgelopen vrijdag nog heb gecontroleerd, kunnen het er in de tussentijd maar 3 geweest zijn maar natuurlijk zeggen ze alle drie het niet te hebben gedaan.

-:(-

Marcella

Berichten: 36729
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:26

Dat er ontsteking zit naast mijn nagel van mijn wijsvinger.

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:39

Aan de gordijnen die nog steeds niet binnen zijn! :(

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:40

Gister aan voorbijgangers. Ik kaam thuis van boodschappen doen dus vriendlief komt met hondje naar de voordeur. Neemt een tas van mij over en loopt naar binnen. Zegt tegen bikkel: blijf he! Onze hond blijft altijd in de deur opening staan. Ik sta nog bij de auto en lopen mensen voorbij die ineens gaan fluiten en roepen ( kom maar) ik zeg: bikkel blijf! Dus hondje blijft lief staan. Mensen helemaal Verontwaardigd en zeggen hond mag toch wel kijken!?? Juist ja kijken met de ogen betekend niet komen.... vonden ze maar gek! Heb onze hond super beloond om het feit dat hik toch netjes binnen bleef op onze commando! Man wat een ergenis

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:33

sureido schreef:
Dat de huisbaas in ons studentenhuisje alles maar op beloop laat en dat ik nu van kamer gewisseld ben en op de nieuwe kamer een lekkage zit. Ze doen pas in de zomer de rottende dakkapel veranderen. Dus tot die tijd zit ik er mee {:)-:( Ze zijn erg aardig maar als er klusjes gedaan moeten wordne vragen we er altijd 100 x om. De terrasdeuren zijn ook al zovaak open gewaaid en nu eindelijk komt er nieuwe deuren. Nu mijn kamer nog waar de vorige ook al zovaak om gevraagd had |o


Misschien een stom idee hoor, maar als jullie als huisgenoten besluiten om even niet meer de huur te betalen? En als het oplost dat dan natuurlijk alles netjes wel overgemaakt word? Wel even van te voren melden bij de huisbaas natuurlijk....

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 13:53

klant die niet kan lezen... als ik zeg NA een bepaalde datum kan het niet ervoor... en als ik zeg "om 21:00 uur" bedoel ik 21:00 uur en niet dat ik om 19:00 kan komen... -O-

tsja lezen is een vak schijnbaar (wat de klant in zijn professie zou moeten kunnen... }:0 )

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 14:46

Ik steek net over, loop al halverwege het zebrapad en een vent zíet me aanrijden. Toetert nog en probeert gewoon z'n auto door te duwen; alsof ik midden op een zebrapad (in een niet super overzichtelijke bocht van de andere kant) effe stil ga staan?

Vervolgens steekt ie zn middelvinger naar me op en begint me met z'n raampje naar beneden uit te schelden. Heb 'm ff gevraagd of dat ie even uit wilde stappen en het even wilde herhalen maar toen moest k ineens doorlopen, kreeg er nog een middelvinger en 'vuile teef' achteraan en vol gas weggereden.

Leuk detail, er zitten 3 kinderdagverblijven en 2 basisscholen vlakbij (écht vlakbij). Voor 't zelfde geldt schept ie een kind. Ik steek zelf ook vaak over met m'n peuter maar je gaat er bijna voor omlopen nu..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 15:34

Aan dat ik het idee heb dat men mij irritant vind..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 15:44

Dat ik voor t eerst sinds 2 jaar echt goed Ziek ben :(