Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:21

Waarom moet iedereen nu weer zo over Flessuh vallen? Komt ook ieder topic een keer op 3 terug :n

Wendy15

Berichten: 11103
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:23

Dat zegt toch ook wel wat dan :')
Maar excuus dat ik het heb aangehaald zal er niks meer over zeggen :)

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:24

SophievdV schreef:
You're in denial Flessuh.. ik vind niet dat er iets verandert. Althans niet op Bokt.


Er zijn een aantal die me ontmoet hebben, die kunnen er wat over zeggen.


Wendy15 schreef:
Dat zegt toch ook wel wat dan :')
Maar excuus dat ik het heb aangehaald zal er niks meer over zeggen :)


Tja blijkbaar mag je alleen geweldige dates en matches hebben op Tinder en er anders niks over zeggen.

En nee, Tinder zal voor mij vast het medium niet zijn. Wat dat wel is zie ik nog niet in m'n glazen bol :P

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:29

Onzin Fles, er zijn zat verhalen over niet geslaagde dates en matches en daar wordt zat over verteld en om gelachen.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:31

Jibbel schreef:
Onzin Fles, er zijn zat verhalen over niet geslaagde dates en matches en daar wordt zat over verteld en om gelachen.


En als je alleen maar niet geslaagde matches hebt en er wat over zegt ben je een negatieveling :?

Ik sta echt niet negatief in het leven hoor. Dan had ik wel andere zaken om negatief over te zijn en ook daar ben ik gewoon hoopvol en positief.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:33

Flessuh schreef:
Jibbel schreef:
Onzin Fles, er zijn zat verhalen over niet geslaagde dates en matches en daar wordt zat over verteld en om gelachen.


En als je alleen maar niet geslaagde matches hebt en er wat over zegt ben je een negatieveling :?

Ik sta echt niet negatief in het leven hoor. Dan had ik wel andere zaken om negatief over te zijn en ook daar ben ik gewoon hoopvol.
Tonen maken de muziek, man ;)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:34

En dat weten we nu toch? Val er gewoon niet zo over allemaal :n

SophievdV
Berichten: 14755
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:35

Tinder is ook niet echt een medium voor mij hoor. Ik heb in totaal 2 dates gehad, onlangs en een aantal jaar geleden. Vond beiden mannen niet mijn type. Dus daarin ben je niet de enige.

Maar belangrijker is: wat is jouw drijfveer om een partner te zoeken?

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:51

Precies dat Aillil (omg, al die i's en llen in jouw naam..moest 3x kijken of ik t goed had geschreven :') )

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:54

Jibbel schreef:
Precies dat Aillil (omg, al die i's en llen in jouw naam..moest 3x kijken of ik t goed had geschreven :') )
En nog typ je hem verkeerd :')

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:13

Hahahahaha, dat bedoel ik _O-

Zullen we maar zeggen t al laat is? Of komt door de drank (lees:thee)? :o

Wendy15

Berichten: 11103
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:20

Hahaha nou hier wel aan de borrel hoor :')
Lig lekker met een wijntje in bad te swypen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:21

Zooo ik ben er ook weer! Echt een heel fijn weekend gehad met date <3

Vandaag was ik wel redelijk beroerd en sloeg vanochtend even een beetje dicht maar dat trok gelukkig snel bij!

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:33

Oh, dat klinkt goed, met een wijntje in bad. Hier ff geen alcohol, moet leren voor tentamens en ik weet dat leren icm alcohol in mn bloed geen goede combi is bij mij..

Beterschap robijntjah! Wel fijn dat je alsnog fijn weekend samen hebt gehad!

Wendy15

Berichten: 11103
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:35

Ja ik hou ervan. Heb ook zo'n heel handig rekje waar ik mn glas in kan hangen :')
Verstandig hoor!
Ik moet morgen werken maar heb weinig zin. Baas is met vakantie en collega appte dat ze ziek is.

LarissajuliaJarig

Berichten: 1508
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:40

Door dit topic heb ik net Tinder aangemaakt en het gaat helemaal mis :') heb verkeerd geswipet en al een superlike gegeven onbedoeld :') dit wordt nog wat

linoleum

Berichten: 6492
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:52

Wat een activiteit hier!

Ik net thuis van eerste date. Samen drankje gedaan in café. Was erg gezellig, flink gekletst. Toen hij weer naar huis ging gezoend. En erg goede zoen. Gezellige, leuke vent, maar misschien toch wat te rustig voor mij. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:57

Ik ben nu met 3 mannen aan het praten waarvan dus met 1 een date morgen en nog kan ik de verleiding niet weerstaan om te gaan swipen als ik de app open.. waar gaat het fout _O- Moet de laatste maar gauw op Whatsapp hebben, dan hoef ik tinder niet meer steeds te openen haha.

Hmm een bad klinkt fijn.. ben ik al te lang niet in geweest.

Ik ben tot 6 februari vrij (van school) met af en toe eens een (korte) dienst werken.. Alle tijd om te daten dus haha. Zwaar leven :')

Linoleum klinkt goed! Als jullie het wel heel gezellig hebben gehad, en goed gezoend hebben dan zou ik hem misschien nog een kans geven, misschien komt hij meer los als je bijvoorbeeld in een andere setting bent en is hij dan ook minder rustig.

Wendy15

Berichten: 11103
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:19

Oehh klinkt goed linoleum!
En als ie goed kan kussen is echt +10 Hahaha dat kan zo'n afknapper zijn als dat tegenvalt.

Hahaha maakt toch niet uit yvanca swypen is gewoon vermakelijk. Ik date eigenlijk altijd maar 1 tegelijk maar vind swypen gewoon zo leuk al doe ik er niks mee :')

Oh wat heerlijk zoveel vrij!
Ben ook wel aan vakantie toe. Heb ook nog 7 dagen over van vorig jaar. Binnenkort maar eens wat vrij nemen.

linoleum

Berichten: 6492
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:22

Ik swipe ook door hoor, zolang er verder niet serieus gedate wordt.

En ja, goed handengebruik tijdens het zoenen, maakt het echt veel beter al. Schrijf hem zeker niet af. Was oprecht gezellig. Maar wel even kijken, ik ben best druk en aanwezig van mezelf, hij is best rustig in doen en laten.

Britt_Sisi

Berichten: 8948
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:48

Ik zit de openingspost te lezen en zie een openingszin waarvan ik dacht, hee dat is toevallig die heb ik ook eens gehad! Was het mijn eigen bericht haha. :')

Eigenlijk mag ik hier niet meer reageren want ik heb mijn tinderguy gevonden! Sinds begin mei officieel samen dus inmiddels al iets meer dan 8 maanden, maar ik lees hier nog steeds trouw mee en geniet van jullie verhalen!

Ketly

Berichten: 5930
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:54

Ik meld me ook weer :D Een hele tijd aan het swipen geweest en leuke dates gehad, maar mijn huidige vriend toch gewoon tegengekomen in de feesttent :D Wel met een beetje behulp van Tinder, hij had mij al eens voorbij zien komen en wist daarom dat ik vrijgezel was! Afgelopen vrijdag waren we al weer 5 maanden samen en nog steeds even gek op elkaar <3 Ik lees weer braaf mee!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 02:31

Ik heb het nieuwe topic ook gevonden om weer mee te lezen :))
Leuke opening!!
Fem schreef:
Sterker nog, het kan ook "the other way around" werken.

De man waar ik nu mee omga had echt vreselijke foto's. Nouja, in ieder geval foto's waar hij zeker niet tot zijn recht kwam.

Herkenbaar. Vriendje had 1 ‘wel aardige foto’ waar hij hele mooie ogen op had, maar de rest was echt verschrikkelijk. Er triggerde iets in zijn profiel waardoor ik hem wel geliked heb en gelukkig begon hij te praten en zijn we uiteindelijk op date gegaan. Toen hij de kroeg binnen kwam lopen heb ik even zo gezeten :wow: positief verrast :))

inmiddels zijn we 3,5 maand verder en ligt hij naast me in Gambia tijdens onze eerste vakantie samen :+: <3

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 03:21

Ik lees al een tijdje mee, zal me ook eens melden :)

Moest erg lachen om de afstanden een paar pagina’s terug, 30 km te ver en niet langer dan een uur rijden etc.. snap het helemaal hoor, maar heb mijn scharrel/vriend door tinder leren kennen en hij woont 3 uur vliegen verderop 8)7

Het ging een tijd heel slecht en het was eigenlijk uit maar we willen het toch nog proberen. Dus stap ik donderdag op het vliegtuig alleen om te praten :')

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 06:15

Oke, ik kom ook maar even binnen vallen..
Jullie matches praten/reageren ook echt op Tinder?

Ik vind het al eng worden als ik na mijn eigen 'Hoi' antwoord krijg :+

Laten we het er op houden dat ik Tinder nog niet echt een succes vind _O-
(ik zit eigenlijk met het 'ik ga het verwijderen' idee in mijn hoofd)