Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:29

Ik heb momenteel ook een aantal gesprekken lopen, maar ben wel ff kwijt wie nou wat studeert :+
Ik ga morgen drankje doen met de Griekse jongen, hij zei dat hij het jammer vond dat we elkaar niet hadden gezien en dat we maar voor de herkansing moesten!
Ik ben pas sinds gistermiddag match met hem haha, maar meestal spreek ik na een weekje praten ofzo af als t leuk klikt.

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:30

De details kan ik niet op Bokt prijsgeven O:) Maar hij heeft haar/hem niet met handdoekje en al buiten de deur gezet :P

lemonyellie
Berichten: 313
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Haps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:33

Ik moet zelf nog even de moed bij elkaar rapen om een tinder profiel aan te maken, maar ik kom alvast even meelezen :Y)

Berdien dat zal wel even schrikken zijn geweest voor m, maar in Thailand is het toch altijd goed kijken of een vrouw wel echt vrouw is :')

Wendy15

Berichten: 11097
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:33

Hahaha weer een ervaring rijker dus

Leuk yvanca!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:34

Berdien schreef:
De details kan ik niet op Bokt prijsgeven O:) Maar hij heeft haar/hem niet met handdoekje en al buiten de deur gezet :P

_O- _O- _O-
Geniaal :')

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:35

Bij mij wisselt het hoe snel ik afspreek. Ligt er ook aan hoe de gesprekken lopen en hoeveel tijd we beiden hebben.
Toevallig net met de nieuwe match van vanavond dat ie nu al vraagt om binnenkort af te spreken :)) omdat ie niet actief is op Tinder.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:53

Ik was jullie kwijt! Bijna 20 pagina's moeten bijlezen! Wat is er ineens een hoop gekletst zeg!:)

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:53

annaburg schreef:
Zijn er trouwens meer die hier "last" van hebben? Iemand die een gesprek begint, ik antwoord en dan hoor je nooit meer iets van ze


elke match tot nu toe die uberhaupt iets terug heeft gezegd :') ;(

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:57

Flessuh schreef:
annaburg schreef:
Zijn er trouwens meer die hier "last" van hebben? Iemand die een gesprek begint, ik antwoord en dan hoor je nooit meer iets van ze


elke match tot nu toe die uberhaupt iets terug heeft gezegd :') ;(
Dat moet toch ergens aan liggen/vandaan komen?

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:00

Regelmatig....maar eigenlijk word ik nog linker van de lafbekken die helemaal niets terug zeggen of je gewoon verwijderen. Dat vind ik toch wel zulk ruk gedrag.

Wendy15

Berichten: 11097
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:02

Flessuh druk voor de grap eens op "geplaatst" onder jouw naam. Bijna al je berichten gaan over geen matches of matches die niks zeggen. Alles heeft (hetzij met een knipoog) een negatieve ondertoon. Dat negatieve en wanhopige is gewoon niet aantrekkelijk. Je zult het niet bewust doen maar iemand waar je mee praat pikt dat wel op. Laat het los geniet van je leven maak een grapje en bijt je niet teveel vast in matches hebben. Bedoel het echt niet rottig dat ik dit zo zeg maar je zit jezelf zo in de weg en dat is zonde want volgens mij ben je wel een oprecht aardige vent.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:02

daffodil schreef:
Regelmatig....maar eigenlijk word ik nog linker van de lafbekken die helemaal niets terug zeggen of je gewoon verwijderen. Dat vind ik toch wel zulk ruk gedrag.
Soms komt een bericht niet aan, of zijn ze een tijd niet online. Of achteraf toch geen interesse, als is het in het laatste geval wel netjes om dat de laten weten.

Wendy15

Berichten: 11097
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:04

Als iemand alleen hoi stuurt en ik bekijk het profiel nog eens en vind het niks dan verwijder ik het ook zonder verder wat te zeggen. Ben dan toch nog niet in gesprek geweest. Als ik al een tijdje met iemand praat en dan toch denk nahh dan zeg ik het wel.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:05

Wendy15 schreef:
Flessuh druk voor de grap eens op "geplaatst" onder jouw naam. Bijna al je berichten gaan over geen matches of matches die niks zeggen. Alles heeft (hetzij met een knipoog) een negatieve ondertoon. Dat negatieve en wanhopige is gewoon niet aantrekkelijk. Je zult het niet bewust doen maar iemand waar je mee praat pikt dat wel op. Laat het los geniet van je leven maak een grapje en bijt je niet teveel vast in matches hebben. Bedoel het echt niet rottig dat ik dit zo zeg maar je zit jezelf zo in de weg en dat is zonde want volgens mij ben je wel een oprecht aardige vent.


Dat hebben we ook al heel regelmatig aangedragen Wendy, want het is idd keer op keer iets wat ons allemaal opgevallen is. Ben het ook helemaal met je eens. En ik denk dat de 'zin' van iemand ook vergaat op t noment dat je dit negatieve toontje oppikt in een gesprek.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:08

Jibbel schreef:
Wendy15 schreef:
Flessuh druk voor de grap eens op "geplaatst" onder jouw naam. Bijna al je berichten gaan over geen matches of matches die niks zeggen. Alles heeft (hetzij met een knipoog) een negatieve ondertoon. Dat negatieve en wanhopige is gewoon niet aantrekkelijk. Je zult het niet bewust doen maar iemand waar je mee praat pikt dat wel op. Laat het los geniet van je leven maak een grapje en bijt je niet teveel vast in matches hebben. Bedoel het echt niet rottig dat ik dit zo zeg maar je zit jezelf zo in de weg en dat is zonde want volgens mij ben je wel een oprecht aardige vent.


Dat hebben we ook al heel regelmatig aangedragen Wendy, want het is idd keer op keer iets wat ons allemaal opgevallen is. Ben het ook helemaal met je eens. En ik denk dat de 'zin' van iemand ook vergaat op t noment dat je dit negatieve toontje oppikt in een gesprek.


Na 2 zinnen reageert iemand niet meer en dat noem je een gesprek waar iemand een negatief toontje uit haalt? _O-

Wendy15

Berichten: 11097
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:09

Iets met een bord en hardleers..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:13

Tja het zal vast ook wel een percentage geluk wezen om de juiste match te vinden waarmee het klikt. Is irl niet anders tenslotte. Maar als elke match die je een keer hebt op niks uitloopt na een paar zinnen. Vind ik dat geen toeval meer..

Misschien pikken vrouwen toch wat op in je berichten wat de doorslag geeft niet meer te reageren?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-01-18 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:13

Wendy15 schreef:
Iets met een bord en hardleers..


Nou vertel mij dan eens hoe iemand een negatieve ondertoon waar jij het over hebt uit 2 zinnen kunt halen?

Ik zou dat echt knap vinden namelijk.

En SSDD..


En jullie weten dat in het over gemiddeld een match per maand heb hè :+
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 21-01-18 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:13

Nou ja..ik merk dat ik in t begin nog wel moeite deed om op je berichten te reageren en proberen te zoeken naar dingen die misschien tot meer succes zouden kunnen leiden. Maar daar heb ik ook al een poosje geen trek meer in.

We hebben t al vaker gehad over (goede) foto's, leuke gespreksopeningen etc. Dus ik sluit me wederom aan bij Wendy..

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:15

Jibbel schreef:
Nou ja..ik merk dat ik in t begin nog wel moeite deed om op je berichten te reageren en proberen te zoeken naar dingen die misschien tot meer succes zouden kunnen leiden. Maar daar heb ik ook al een poosje geen trek meer in.

We hebben t al vaker gehad over (goede) foto's, leuke gespreksopeningen etc. Dus ik sluit me wederom aan bij Wendy..


Jij gaat er van uit dat er niets is veranderd..wie is er dan negatief? :P

Wendy15

Berichten: 11097
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:15

Flessuh schreef:
Wendy15 schreef:
Iets met een bord en hardleers..


Nou vertel mij dan eens hoe iemand een negatieve ondertoon waar jij het over hebt uit 2 zinnen kunt halen?

Ik zou dat echt knap vinden namelijk.

En SSDD..


En jullie weten dat in het over gemiddeld een match per maand heb hè :+

Het lukt je hier binnen 1 zin om iedereen de kriebels van de negativiteit te geven dus denk dat het op Tinder binnen 2 ook wel lukt

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:18

Flessuh schreef:
Jibbel schreef:
Nou ja..ik merk dat ik in t begin nog wel moeite deed om op je berichten te reageren en proberen te zoeken naar dingen die misschien tot meer succes zouden kunnen leiden. Maar daar heb ik ook al een poosje geen trek meer in.

We hebben t al vaker gehad over (goede) foto's, leuke gespreksopeningen etc. Dus ik sluit me wederom aan bij Wendy..


Jij gaat er van uit dat er niets is veranderd..wie is er dan negatief? :P


Uit je berichten blijkt nog steeds dat er geen matches en dates zijn. Dan is er toch niks veranderd? Of ben ik nou gek? _O-

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:18

Ik meld me als meelezer. Niet dat ik nu op Tinder zit maar ik heb wel m'n vriend via Tinder leren kennen! (oeps, ben helemaal geen 18) :D

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:20

Maar iemand kan op Bokt natuurlijk wel anders reageren dan op Tinder :) Dus vind het nogal tricky om daar conclusies aan te verbinden.

Of Tinder hét medium voor Flessuh is weet ik ook niet, maar als hij er door mee wil gaan, lekker doen!

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:21

You're in denial Flessuh.. ik vind niet dat er iets verandert. Althans niet op Bokt.