Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:02

Dank je. Invlechten gaat moeilijk worden bij de ene :P Maar kan ik wel eens zien bij de andere :j

Vraag me dus af of het fijner is voor de mensen als ze een gezicht bij het account kunnen plakken. Maar langs de andere kant hoef ik niet zo nodig op internet, haha. Zou wel meer mogelijkheden geven omdat ik vaak wel leuke/grappige momenten uit onze trainingen haal maar die gebruik ik dan niet omdat ik in beeld ben.. Moeilijk puntje dus.

Is dat zo ja? Wist ik niet. Anders moet je even pb'en dan kunnen we eens zien ;)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:56

Lestrange01 schreef:
Ik heb een persoonlijk account waarmee ik niet veel doe, heb ook maar 320 volgers. Post nauwelijks alleen op mijn stories. Sinds halverwege december heb ik ook een account voor mijn slang en heb daar nu al bijna 200 volgers op, ook leuk dat het erg actief is en daar post ik vrijwel elke dag op. Mijn doel is daar voornamelijk om met andere mensen over slangen te praten en dagelijks weg te zwijmelen als ik weer eens een ongelooflijk mooie morph zie, maar ook omdat ik zoveel foto's van hem heb dat ik ze ergens kwijt moet :=


Ohh linkje van je slang?


Was er een tijdje terug niet een idee om zo’n bokt pod op te zetten trouwens?

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:07

Om nog eens terug te komen op dierenaccounts.. waar ik echt niet tegen kan zijn van die accounts waarbij de hond/kat of enig ander dier echt bijna gefotografeerd word als een mens met allerlei attributen en kledij. Ik kan daar echt niet bij.. ik zie veel liever foto’s van honden in een mooie omgeving, op wandeling dan allerlei geforceerde foto’s waarbij de hond moet poseren als een mens. Zie het nut daar echt niet van in :+
Zoals @trufomakesmyday echt een knappe hond maar niet de manier hoe ik een account zou opbouwen :')

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 15:11

xTitanic schreef:
Om nog eens terug te komen op dierenaccounts.. waar ik echt niet tegen kan zijn van die accounts waarbij de hond/kat of enig ander dier echt bijna gefotografeerd word als een mens met allerlei attributen en kledij. Ik kan daar echt niet bij.. ik zie veel liever foto’s van honden in een mooie omgeving, op wandeling dan allerlei geforceerde foto’s waarbij de hond moet poseren als een mens. Zie het nut daar echt niet van in :+


Dit ja! Al had mijn kat een truitje aan op de kerstkaart maar dat is 1x in het jaar :')

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:43

Fenrir schreef:
Ohh linkje van je slang?


Was er een tijdje terug niet een idee om zo’n bokt pod op te zetten trouwens?


@dangernoodle_luciano

Dat is mijn account!

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:53

Lau schreef:
xTitanic schreef:
Om nog eens terug te komen op dierenaccounts.. waar ik echt niet tegen kan zijn van die accounts waarbij de hond/kat of enig ander dier echt bijna gefotografeerd word als een mens met allerlei attributen en kledij. Ik kan daar echt niet bij.. ik zie veel liever foto’s van honden in een mooie omgeving, op wandeling dan allerlei geforceerde foto’s waarbij de hond moet poseren als een mens. Zie het nut daar echt niet van in :+


Dit ja! Al had mijn kat een truitje aan op de kerstkaart maar dat is 1x in het jaar :')


Zo’n uitzondering vind ik ook wat anders dan elke keer een outfitje aan voor de likes.
Bijv. @hedgehog_azuki, @pip.thehedgehog en @mr.pokee en soortgelijke accounts, die beesten staan gewoon als accessoire op de foto -O-

Lestrange01 schreef:
Fenrir schreef:
Ohh linkje van je slang?


Was er een tijdje terug niet een idee om zo’n bokt pod op te zetten trouwens?


@dangernoodle_luciano

Dat is mijn account!


Leuk ik ga eens kijken!

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-18 16:01

@jiffpom is ook zo een account als is het hondje wel ontzettend schattig.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:25

Ontzettend schattig die egels maar het gaat inderdaad te ver voor mij :P
Jiffpom :oo die is pas overdreven

Maar moest je dat nu doen voor maar een paar gelegenheden kan het wel grappig/leuk uit de hoek komen. Maar op de accounts die hier vernoemd zijn is het gewoon too much :+

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:31

Ik zou dat ook niet volgen. Een x vind ik wel grappig dat zoiets op mijn tijdlijn (fb dan) voorbij komt. Maar hoef niet dagelijks allemaal van dat soort dingen te zien. Ik volg persoonlijke accounts en dan vooral van mensen die ik ken of celebs

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:03

xTitanic schreef:
Ontzettend schattig die egels maar het gaat inderdaad te ver voor mij :P
Jiffpom :oo die is pas overdreven

Maar moest je dat nu doen voor maar een paar gelegenheden kan het wel grappig/leuk uit de hoek komen. Maar op de accounts die hier vernoemd zijn is het gewoon too much :+


Schattig maar helaas ook enorm schadelijk omdat mensen ook zo’n leuk knuffelbeestje willen (om er vervolgens achter te komen dat het merendeel helemaal niet zo knuffelig is, en zo komen ze bij mij terecht :\ )

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:36

Egels vind ik echt ontzettend schattig maar dieren kleding aantrekken op letterlijk iedere foto gaat mij ook te ver. Vooral jiffpom inderdaad.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:30

10 volgers in 1 nacht kwijt.. auwch... Had het wel verwacht maar het is toch niet leuk :P

Verder blijven de likes op zo'n 50, soms 60 hangen (dat dan meestal na een paar dagen). Heb niet het idee dat er nog groeipotentieel in mijn account zit. Beetje jammer, maar ach :)

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:37

[***] schreef:
10 volgers in 1 nacht kwijt.. auwch... Had het wel verwacht maar het is toch niet leuk :P

Verder blijven de likes op zo'n 50, soms 60 hangen (dat dan meestal na een paar dagen). Heb niet het idee dat er nog groeipotentieel in mijn account zit. Beetje jammer, maar ach :)


Gewoon lekker doorgaan! Die volgers zijn toch ook niet het belangrijkste?

Ballard_L

Berichten: 2494
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:38

Ik heb de laatste dagen dat ik weer groei :) heb nu 27 volgers erbij gekregen in de afgelopen 7 dagen. Dat motiveert ook wel wat! Niet dat ik zonder volgers het niet zou doen oid...:p

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:43

Hier gaat het ook gestaag, maar dat vind ik meer dan prima. Je ziet ook wel dat dat ups en downs heeft. Dat is toch ook niet erg?

Afbeelding

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:01

Op mijn privéaccount kan ik goed zien dat per type post ik ook ander type volgers krijg. Post ik paardenfoto komen er vaak sport/paardenmensen bij, eten >foodies, boek > lezers en schrijvers :D En ja omdat ik in dat account over verschillende onderwerpen post in het kader 'daily life' ontvolgen sommigen ook weer omdat ze dan iets langs zien komen wat ze niet interesseert. Gisteravond foto geplaatst van HarryPotter boek dat ik aan het lezen ben en hup, 10 volgers erbij in een uur. Die blijven echt niet allemaal hangen :))

Maar dat geeft niet. Want ik leef niet voor mijn volgers en de likes. Ik post wat ik leuk vind en de ene keer vinden veel anderen mensen dat ook leuk en soms niet, that's life. Maar ik ga niet posten naar wat ik denk dat mijn volgers zouden willen zien.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:28

Neen, inderdaad, klopt allemaal.
Maar ik ben toch wat zoekende wat ik zou (kunnen) posten want het is toch fijn als mensen het ook leuk vinden. Doe het op zich wel voor mezelf, maar als ik het enkel voor mezelf zou doen kan ik ze net zo goed op de computer gewoon bekijken :P

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:37

Ja dat klopt. Al heb ik op mijn privéaccount ook veel meer bekenden als volgers en dan is het soms een beetje als met facebook. Zeg ook zeker niet dat het niet leuk is om meer likes te krijgen ;) Ik bedoel meer dat ik het mijn zin om te posten, hoe vaak ik post en wat ik post niet laat beïnvloeden.

Bij mijn beautyaccount dan wel iets meer, want die heeft een andere insteek. Wel ook voor mezelf als soort verzamelhoekje, maar daar ben ik wel wat meer bezig met wat anderen leuk zouden vinden om nog te zien.

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:03

Even een vraagje misschien weet iemand dat hier?

Ik heb een privé account en een voor Pet Studio. Voorheen kon ik dan inloggen met een gekoppeld account en dan switchen, maar nu wil het niet meer? Dan gooit ie 'm d'r steeds weer uit. Iemand een oplossing?

AmyJamess

Berichten: 2120
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:29

Heb je misschien een update?
Anders proberen opnieuw te installeren

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:50

AmyJamess schreef:
Heb je misschien een update?
Anders proberen opnieuw te installeren

*\o/* Thanks! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :')

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:31

Ja qua foto verschilt het heel erg wat voor mensen je gaan volgen. Plaatste van de week een selfie in de auto met een neushoorn naast mn raam en dan gaan gelijk allemaal neushoorn accounts me volgen.. :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:38

Joscaa schreef:
Ja qua foto verschilt het heel erg wat voor mensen je gaan volgen. Plaatste van de week een selfie in de auto met een neushoorn naast mn raam en dan gaan gelijk allemaal neushoorn accounts me volgen.. :')

Tot ze er achter komen dat je maar 1 foto post van een neushoorn haha :').

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:39

Es_ther schreef:
Joscaa schreef:
Ja qua foto verschilt het heel erg wat voor mensen je gaan volgen. Plaatste van de week een selfie in de auto met een neushoorn naast mn raam en dan gaan gelijk allemaal neushoorn accounts me volgen.. :')

Tot ze er achter komen dat je maar 1 foto post van een neushoorn haha :').

Hahahaha ja, zelfde met mn giraffe :')

xLoki

Berichten: 3490
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 14:53

Afbeelding

Naast mijn privé en paarden IG te hebben, heb ik nu ook een instagram voor mijn fotografie aangemaakt!
Hebben jullie nog tips om wat volgers te trekken? :)
Uiteraard staat het jullie vrij om ook te volgen! @vanhardeveld_photography