Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 18:40

Het vuurwerk.....
Mijn eigen honden gaan wel(behalve de bommen. Daar schrikken ze wel van) maar ik heb de buurhond ook altijd mee en die is panisch voor vuurwerk/knalletjes... Die is een normaal een zoet schaap maar nu moet ik uitkijken anders kost het m'n schouder.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:45

Dat ik nog niet eens op mijn werk ben aangekomen maar net in de trein even mijn emails checkte en nu al weet dat dit een hectische poedersuiker gaat worden.. Denk dat ik eerst maar even een potje ga huilen als ik er straks ben.

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:49

Dat mijn oogleden last hebben van de zwaartekracht en dat ik het nu al benauwd begin te krijgen (hopelijk gaat de smog meevallen).

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:53

Dat ik absoluut geen plannen heb voor nieuwjaar en dat maakt mij erg triest eigenlijk

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:30

xTitanic schreef:
Dat ik absoluut geen plannen heb voor nieuwjaar en dat maakt mij erg triest eigenlijk



Kom bij mij ik heb ook geen plannen _/-\o_

iirrssjjee

Berichten: 5938
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:39

xTitanic schreef:
Dat ik absoluut geen plannen heb voor nieuwjaar en dat maakt mij erg triest eigenlijk


Heerlijk toch!? Lekker op tijd naar bed!

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:46

Waar ik me nog aan erger!! Mensen die veranderen! Mijn schoonbroer heeft sinds 8maand een vriendin, zijn getrouwd, gaan verhuizen (huis gekocht met verwarmt zwembad!! >;) ) gaan aan kinderen beginnen,hij kan nog geen babybedje in elkaar steken! :? ... Vroeger ad hij kant en klare maaltijden, McDonald's, pitta.. Nu was hij aant opscheppen dat hij nooit geen afhaal menu meer ad, maar op kerstdag wel McDonald's heeft had?? <<) ik kan er niet tegen dat mensen willen opscheppen, of beter willen overkomen... Doe gwn normaal toch!! _-:(

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:48

CandyArmando schreef:
Waar ik me nog aan erger!! Mensen die veranderen! Mijn schoonbroer heeft sinds 8maand een vriendin, zijn getrouwd, gaan verhuizen (huis gekocht met verwarmt zwembad!! >;) ) gaan aan kinderen beginnen,hij kan nog geen babybedje in elkaar steken! :? ... Vroeger ad hij kant en klare maaltijden, McDonald's, pitta.. Nu was hij aant opscheppen dat hij nooit geen afhaal menu meer ad, maar op kerstdag wel McDonald's heeft had?? <<) ik kan er niet tegen dat mensen willen opscheppen, of beter willen overkomen... Doe gwn normaal toch!! _-:(


Fijn toch dat hij zijn leven betert? En dan eens een keertje Maccen is niks mis mee.

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:53

Jildau schreef:
CandyArmando schreef:
Waar ik me nog aan erger!! Mensen die veranderen! Mijn schoonbroer heeft sinds 8maand een vriendin, zijn getrouwd, gaan verhuizen (huis gekocht met verwarmt zwembad!! >;) ) gaan aan kinderen beginnen,hij kan nog geen babybedje in elkaar steken! :? ... Vroeger ad hij kant en klare maaltijden, McDonald's, pitta.. Nu was hij aant opscheppen dat hij nooit geen afhaal menu meer ad, maar op kerstdag wel McDonald's heeft had?? <<) ik kan er niet tegen dat mensen willen opscheppen, of beter willen overkomen... Doe gwn normaal toch!! _-:(


Fijn toch dat hij zijn leven betert? En dan eens een keertje Maccen is niks mis mee.



Jaaa ik ben blij voor hem, dat hij gelukkig is ! Maar hij heeft er een dikke nek door gekregen!... Vb ze moesten lampjes hebben voor aan hun zwembad... Maar moeten in huis nog vanalles doen, en mijn vriend is voor de voetbal, mijn schoonbroer wou nooit mee! Nu dat zijn vrouw ook voor de zelfde ploeg is... Gaat hij altijd mee en doet die alsof hij d'r al jaaren bij is..., _O- vroeger was hij gewoon de max en nu |o

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 01:00

Aan dat het bijna oud & nieuw is en ik nog steeds geen plannen heb -O-.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 01:39

Ondertussen wel plannen.. mijn date komt overgevlogen van Londen
YES

iirrssjjee schreef:
xTitanic schreef:
Dat ik absoluut geen plannen heb voor nieuwjaar en dat maakt mij erg triest eigenlijk


Heerlijk toch!? Lekker op tijd naar bed!

Toch niet op tijd naar bed <<)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 09:12

__Sannne schreef:
Dat ik nog niet eens op mijn werk ben aangekomen maar net in de trein even mijn emails checkte en nu al weet dat dit een hectische poedersuiker gaat worden.. Denk dat ik eerst maar even een potje ga huilen als ik er straks ben.


Dat werk gewoon nog poedersuiker was dan ik verwacht had. Ik kan niet op 6 plaatsen tegelijk zijn maar dat wordt helaas wel verwacht door iedereen...

Urona447
Berichten: 2804
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 09:46

Dat ik van bva nog steeds mijn geld niet terug heb en ze nu beweren dat ze het pakket niet ontvangen hebben. Ben ik blij dat ik het aangetekend verstuurd hebt en er getekend voor ontvangst is! Nu hoor ik al 2 dagen niks van ze.

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 09:52

Dat DHL zegt dat ze mijn pakket 28 december bezorgd hebben maar ik heb niks gekregen.. Geen nieuwe bril met oudejaarsavond. :P

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 11:30

Oh, datzelfde verhaal heb ik ook, zou de 22e bezorgd zijn bij mijn ouders (daar laten bezorgen omdat het ook voor mijn moeder is), maar niks, noppes, nada. Via bol de verkoper gecontact (hebben eerst de zaterdag afgewacht), krijg je een bericht terug dat ze na de kerstvakantie pas beschikbaar zijn. Nu DHL zelf maar gecontact, maar baal hier wel van, het is een verjaardagscadeau wat mooi op tijd daar binnen zou zijn, en nu, op haar verjaardag, is het er dus nog steeds niet. En het is niet dat DHL dat adres niet kan vinden, want ik heb wel vaker bezorgingen gehad via hen die prima gingen.

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 11:32

Dat ik weer buikpijn heb altijd leuk een spastische darm. -O-

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 12:21

Weer een niet passend zadel, gelukkig kwamen ze passen voor ik kocht.

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 21:44

Een auto alarm die om de zoveel tijd afgaat. _-:(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 21:46

Dat de tijd zooo langzaam ging op werk en ik morgen ook moet waar ik echt tegenaan zit te hikken :Y)

Osianaa
Berichten: 357
Geregistreerd: 08-02-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 22:18

Afgesproken met vrienden en die komen straks pas aankakken. Kan daar niet zo goed tegen, zeker niet als je 7 uur afgesproken had.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 19:22

Aan dat ik mij zo enorm verveel..

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:35

Ik vind er echt geen ene zak aan dat hele oud en nieuw dit jaar. Verveel me en mis m’n vriend die lekker op vakantie is. Ouders zijn allebei ziek dus t is erg saai hier.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:40

En aan gewoon deze hele avond. Iedereen heeft lol en ik ben dan weer de party-pooper.. stik er in..

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:45

ScarOfWars schreef:
En aan gewoon deze hele avond. Iedereen heeft lol en ik ben dan weer de party-pooper.. stik er in..

Volledig mee eens.

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:47

Aan mijn, sinds vanmiddag, ex die na 7.5 jaar lief en leed haar twijfels (die sinds 2/3 maanden zijn ontstaan) niet heeft uitgesproken en het heeft uit maakt. Had dan je snufferd open getrokken! Dan was er misschien nog wat aan te doen! ;(