Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 10:57

Inderdaad afwachten.. laat het nu aan hem over om contact met je op te nemen en iets te willen afspreken... Het moet ook van zijn kant komen, jij hebt best gedaan! :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 10:59

Ik ken de uitdrukking ook als in even leuk of even lekker. Als in gelijkwaardig aan. Ik zou er niet door wanhopen of zo. Geduld, hoop houden en blijven ademhalen vooral ook. Probeer rustig te blijven en je leven door te leven gewoon. Komt vanzelf wel. Hoe lastig het ook is nu. :(:)

Anoniem

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:01

Och en onder de rook van Rotterdam zeg ik ook met enige regelmaat dat ik 't 'effe hartstikke gezellig' vond.

TS als ik zo vrij mag zijn om het te zeggen, volgens mij gaat het niks worden. En niet zozeer door de knul, maar door je eigen verwachtingen. Je kijkt er van op dat hij je niet vol zoent, en dat hij het 'even gezellig' vond valt blijkbaar ook niet goed.. :+

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:02

Te anders misschien.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:04

Ik ken even ook als net zo. (Lekker logisch es :+).

Mannen zijn soms gewoon raar, kunnen wij vrouwen niets aan doen
Gewoon even afwachten, misschien is ie gewoon wat verlegen of heeft ie andere uitspraken dan jij.
Toen ik mijn vriend net leerde kennen had ik ook uitspraken of woorden waarvan hij dacht >;) .
Bleek een streek verschilletje te zijn :’).

moi22
Berichten: 901
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:06

Em_ schreef:
sanso schreef:
En en en TS?


Euhmm.. Tsja, hij heeft terug geappt dat hij het ook wel "even" gezellig vond..
:x


Het kan nog wat worden hoor. Ik ben ook zo met mijn man begonnen. Geen zoen op de eerste date, dag erna pas laat in de middag weer contact en ook niet heel enthousiast. enz. Gek werd ik ervan. Inmiddels zijn we bijna 4 jaar samen, zijn we ruim een jaar getrouwd en hebben we een dochtertje van ruim een jaar oud.

kiki1976

Berichten: 16855
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:10

Wij hebben hier ook vaak de opmerking "was wel ff gezellig". Daarmee bedoelen we ook echt dat we het gezellig vonden hoor, niks geen rare bedoelingen mee

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:41

Mannen zien dingen nu eenmaal anders dan wij vrouwen.
Wij vrouwen zeggen tegen onze mannen ik hou van je en onze man zet de kliko aan de weg en bedoelt hetzelfde.
Wacht even af, niet te opdringerig zijn, komt zo wanhopig over.
Je kunt hem altijd over een paar dagen een appje sturen om hem een fijne kerst te wensen en even horen hoe het gaat met de drukte enzo.

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:43

Ik vind de teleurgestelde reactie vreemder dan de reactie van die jongen eigenlijk :P

Het was toch maar even? In de categorie ik ben blij dat ik toch even bij je langsgekomen ben want het was wel even gezellig :)

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:44

Toch ben ik wel van mening als iemand oprechte interesse heeft in je, ze ondanks de drukte wel contact met je zoeken.. Dus ik snap de teleurstelling wel.

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:44

meggiemeg schreef:
Mannen zien dingen nu eenmaal anders dan wij vrouwen.
Wij vrouwen zeggen tegen onze mannen ik hou van je en onze man zet de kliko aan de weg en bedoelt hetzelfde.
Wacht even af, niet te opdringerig zijn, komt zo wanhopig over.
Je kunt hem altijd over een paar dagen een appje sturen om hem een fijne kerst te wensen en even horen hoe het gaat met de drukte enzo.


:') _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:46

Mwah. Sommige mensen moeten echt hard werken (zeker tijdens pakketjes bonanza tijd) en lang niet iedereen mag z'n telefoon ook erbij houden op werk. Hij heeft d'r 3x op z'n werk gezien en is 1x bij d'r langs geweest. Om dan direct te stellen dat ie geen interesse heeft omdat ie geen toenadering zoekt vind ik ook weer zoiets. Zeker als ie net uit een langere relatie komt. :+

Mandyy

Berichten: 30482
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:47

De date is ook pas net geweest, dus je kan er nog weinig over zeggen. Tijd zal het leren.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:57

Misschien vond hij het wel even gezellig als jij.
Of vond hij de korte tijd dat het duurde ook gezellig. Niet wanhopen, kan zoveel betekenen!

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:21

Ja dat is dus met digitaal. Dingen kunnen soms compleet anders overkomen dan ze bedoeld zijn. Als ie nou neer zou zetten; was leuk voor een keer, dan was het weer anders geweest. :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:34

Ik zou de bal nu ook bij hem neer leggen. Als hij je ziet zitten en er een vervolg in zit, dan laat hij echt wel wat weten. En anders is het ook gewoon duidelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:36

Ahhh mijn vriend appte in het begin ook nooit echt wat terug, pas nu we echt serieus wat hebben is hij daar wat makkelijker in geworden (gelukkig voor mij). Laat het even op zijn beloop, en probeer idd niet te veel te verwachten. :-)

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:58

kiki1976 schreef:
Wij hebben hier ook vaak de opmerking "was wel ff gezellig". Daarmee bedoelen we ook echt dat we het gezellig vonden hoor, niks geen rare bedoelingen mee


Zo zeg ik dat ook altijd hoor, dus ik zou me niet te druk maken TS! En het was ook maar even toch, hij was laat klaar.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:00

Nessie schreef:
Toch ben ik wel van mening als iemand oprechte interesse heeft in je, ze ondanks de drukte wel contact met je zoeken.. Dus ik snap de teleurstelling wel.


Of hij is harstikke verliefd op TS en schrikt er zelf ook een beetje van.

We kunnen niet in z'n hoofd kijken.

Type 'even snel er op en nooit meer wat van horen' is het in ieder geval niet.

TS heeft tot nu toe het initiatief genomen en best wel dapper ook.
Hij moet ook weer niet het idee krijgen dat TS altijd de touwtjes in handen wil hebben, dus het nu even van hem laten komen, lijkt me verstandig :)

xsiroccox

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Riep

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:07

Ik kan me voorstellen dat wanneer hij net uit een langere relatie komt hij nog niet met zijn hoofd bij daten is (de uitnodiging kwam voor hem toch onverwacht). En dat hij het dan toch wel even gezellig vond klinkt niet raar hoor. Ik zou hem nu even de tijd geven en als hij over een paar dagen nog niks heeft laten horen hem een app sturen met fijne kerstdagen en zien hoe hij daarop reageert.

anoniempje1
Berichten: 350
Geregistreerd: 09-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:08

Hier ook een stille meelezer maar wil toch even reageren.

Allereerst wat ontzettend dapper dat je zo op hem af durfde te stappen!
En zijn appje terug kan zoveel betekenen. Misschien wilt hij niet te opdringerig overkomen en duurt het een paar dagen voor hij weer de toenadering zoekt, wie weet...

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:12

Geweldig al die speculaties, wijzer word je er niet van, maar helemaal gek wel. :)) De tijd zal het leren. Als je hem wel leuk vind zou ik het in elk geval nog niet opgeven, maar even afwachten. Toen ik mijn vriend liet weten dat ik hem erg leuk vond kreeg ik als reactie terug dat hij mij 'ook wel aardig' vond, dus het kan erger. :+ Ondertussen zijn we 10 jaar verder, maar we hebben hem er altijd in gehouden.

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:16

Nessie schreef:
Toch ben ik wel van mening als iemand oprechte interesse heeft in je, ze ondanks de drukte wel contact met je zoeken.. Dus ik snap de teleurstelling wel.


Maar dat heeft hij toch gedaan? Het is net 2? dagen geleden dat TS haar interesse uitsprak en hij is al bij haar langs geweest! Zelfs nog na een hele lange, drukke dag waarop hij laat klaar was. Is hij nog naar huis gegaan om zich op te frissen, en weer terug om haar pakje te halen èn toen is hij bij haar langs gegaan.

Me dunkt dat je dan toch wel je best doet zeg, als dat al niet goed genoeg is... -O-

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:58

Nou dat inderdaad... als ie nog harder zn best zou doen, zouden we m weer wanhopig vinden... t is ook nooit goed :=

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 14:24

Stille meelezer meldt zich :D

Als je dat 'even' niet tussen haakjes had gezet, klonk het mij ook niet vreemd.

'Na de lange dag vond ik het ook even gezellig'
Niet dat het maar voor korte duur is of dat ie maar een half uurtje van de gehele tijd het gezellig vond :D