Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 14:39

Ik ben een ware date-idioot, dus .... Maar dat is toch keibizar? Ik bedoel ....

En ik heb zoiets van "ja gut, ik weet niet wat ie ervan denkt dus ik doe ook maar niks". Bevestiging :')
Kan het hem toch moeilijk om de man af vragen en gisteren kwam er dan ook nog ineens bij dat hij echt iets tegen plastische chirurgie heeft, nu heb ik wel wat werk gehad én ik draag een pruik omdat ik last heb van hormonale kaalheid ... Dat soort dingen weet ie dus niet en ik had gisteren geen zin om dat na zijn uitlatingen op tafel te gooien :')

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 14:44

Ik zou ook geen weekendje weg doen als er nog niet gezoend is :n Het moet op dat vlak toch ook wel klikken..

Eerste (twee) date(s) niet zoenen is hier best wel standaard, maar daarna toch wel. Als iemand leuk blijft dan he :))

Allergisch voor katten is best een dingetje :\ Hier ook een (langharige) kat, als iemand allergisch is dan is dat best wel dikke pech. Want Poes gaat nergens heen.

linoleum

Berichten: 6467
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 14:44

Ik vind dat juist het moment om erover te beginnen! Beter nu je net aan het daten bent, dan als je een relatie hebt en er dan toch ineens dingen naar boven komen die voor jouw reden zijn dat het al eerder had afgekapt als je het wist.

En op date 4 nog niet zoenen vind ik ook wel bizar. Nou ben ik gemiddeld wel sneller dan veel anderen, dat weet ik ook van mezelf. Maar als je elkaar leuk vind, dan heb je snel genoeg wel door of wordt gewaardeerd of niet.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 14:45

Hahah nouja een date-idioot ook weer niet hoor :')

Maar na zoveel dates en hij wil een weekendje weg samen, dan zit het van zijn kant toch wel goed zou je denken.
Dat je nog even wacht met vertellen van je pruik en andere dingen, dat begrijp ik wel, snap dat je daar even mee wacht, dat komt vanzelf wel als je elkaar wat beter kent het goed voelt. Maar voor je een weekend weggaat is dat wel handig om te vertellen, als je dat sowieso ziet zitten natuurlijk, na 4 dates een weekend weg lijkt me ook wat snel. Maar leer je elkaar wel goed kennen :D

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:03

Missfloor, ik geloof ook niets van je date zijn uitleg.. En waarom zou hij steeds in de namiddag moeten slapen na zijn werk? Hij slaapt toch niet meer dan 15u per dag 8)7 (ik werk ook allerlei verschillende diensten, ochtend avond en nacht dus ik snap zijn probleem niet :+ )

Linda-fleur, dus buitenlandman is meer een goede vriend die je niet kwijt wilt?

Ik krijg trouwens echt vaak voorstellen voor sex en ik swipe echt geen blote-bovenlichamen-mannen naar rechts.. Vaak zijn het mannen met een kind (waar ik ook niet voor open sta :') ) die een verzetje zoeken :r

Anne-bento, het siert hem inderdaad dat kroegman eerlijk is! En je nieuwe date klinkt veelbelovend als je nu al stresst over de katten :D Als het echt wat wordt, bestaan er wel oplossingen denk ik.

Haha relaxed _O- al denk ik dat de meeste garçons enzo het niet echt opvalt hoor.. die zien toch zoveeeeel mensen op een dag

Flessuh, waarom vallen je gesprekken stil? Of na wat? Na een standaard gesprek hoi hoe gaat het enz, kap ik ook vaak af en dat terwijl ik een babbelaar ben

Belsje, waarschijnlijk hoopt hij op je weekendje weg meteen op een kus en meer <<) maar ik zou niet te lang wachten met een zoen of je komt in zo'n friendzone. Alhoewel, ik heb mijn "date" nu al zoveel jaren gefriendzoned _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:05

Farjen schreef:
Haha relaxed _O- al denk ik dat de meeste garçons enzo het niet echt opvalt hoor.. die zien toch zoveeeeel mensen op een dag


Deze ober wel, ik had een keer een date die hij bleek te kennen. Kregen we zelfs nog een drankje van hem :+

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:08

Anne, ja daarom ik klets gewoon gezellig verder en wacht af tot hij eens iets voorstelt. Of vraagt wanneer zie ik je weer? En dan zal ik zoiets zeggen van wanneer je een keer bij mij langs komt :+ want ik ga niet weer 200 km op en neer rijden :') Ik ben verder ook voorlopig niet aan het daten dus is er ook niets wat ons contact nu in de weg zou kunnen staan. En stiekem hoop ik ook wel hem nog eens te zien, mijn gevoel zegt soms nog wat anders dan mijn verstand :o

Belsje, na de 4e date nog niet gezoend maar wel een weekendje weg plannen, dan is het wel een heel verlegen date of niet? Ik ben precies hetzelfde, ik zou ook het initiatief niet nemen om te gaan zoenen haha. Ik ben benieuwd!

Ik heb geen katten maar mijn dochter heeft wel een hulphond dus een allergie zou voor mij wel de grootste afknapper zijn. Maar zou zowieso wel willen dat een vent een beetje gevoel voor dieren heeft en dat hebben de allergie types ook meestal niet :=

Farjen, ik weet het niet echt, behalve dat ik het jammer zou vinden als ons contact ineens over is haha

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:15

Relaxed schreef:
Farjen schreef:
Haha relaxed _O- al denk ik dat de meeste garçons enzo het niet echt opvalt hoor.. die zien toch zoveeeeel mensen op een dag


Deze ober wel, ik had een keer een date die hij bleek te kennen. Kregen we zelfs nog een drankje van hem :+


Dat is super handig :') :')
Maar ik snap het wel, het is wat ongemakkelijk maar gewoon niets van aantrekken. Je doet niets verkeerd :)

Linda-fleur, ik herken het wel. Ik had ook zo iemand een paar maanden maar uiteindelijk heb ik het afgekapt. Ik wil niet gaan wachten op een man wanneer hij eens tijd heeft (- en dan reed ik inderdaad ook vaak 200km naar hem..) Het is geven en nemen, van beide kanten!

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:50

Hmm nog niet gezoend op de 4e date, ik ga d’r altijd wel al voor op de eerste date _O- O:)
Heb het tot nu toe altijd wel goed in geschat of ze dat ook wilden.
Al zijn jongens niet de moeilijkste natuurlijk :')
Maar dan een weekend weg, hmm lastig.
Zou het wel bespreken als je ermee zit in ieder geval :j

Hahah steeds naar dezelfde plek gaan met dates, lijkt me droog voor het personeel.
Als er eentje nou echt een relatie wordt moet je daar dan ook even naartoe gaan eigenlijk 8-)

En een heel weekend telefoon kwijt...
Ja het kan je overkomen maar het klinkt wel vaag :=

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:52

Nou hier ook meestal wel zoenen op de 1e date hoor, heb anders toch het idee dat er iets mist.. Meestal gaat het ook vanzelf eigenlijk.

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:57

Zelf ben ik juist heel verlegen met een behoorlijke mentale muur waar veel mensen tegenaan lopen. Zoenen op de eerste date? Hell no. Zoenen op date 4? Denk t niet :') Iemand mag pas aan mijn lichaam zitten (afgezien van een knuffel) als ik merk dat ze er echt voor willen gaan. Ik ben ook geen 'uitprobeerder', ben ik gewoon te schuw voor :+ Hoe het komt dat ik ooit een relatie heb gehad weet ik niet hahaha!

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:13

Ik heb alles gedaan op de eerste date met m'n vriend. Leek alsof we elkaar al veel langer kenden door het app contact vooraf en een eerste date die 9 uur lang duurde. :D

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:37

Oh dan duurde jouw 1e date langer dan die van mij hahah! Die van mij duurde 8 uren :P Maar niet gezoend! Ik wist dat hij daar wat moeit mee had, dus de bal bij hem neer gelegd. 2e date was met de honden naar het bos, toen wel gezoend :P

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:42

Ik sta er wel voor open om te zoenen op een eerste date, maar ik durf zelf niet de stap te nemen haha. Heb 1 date gehad (kuch, van de 11) waar ik de eerste date mee gezoend heb :+

Gister een match die me op date vroeg, knappe gozer pfoeh :9 Maar die laat steeds wel erg lang op zich wachten met berichten, en heb hem al 3x gevraagd waar hij woont, maar ik krijg daar steeds geen reactie op.
Andere leuke match gevraagd of ie wil daten en dat wilde hij! Nu nog zoeken naar een datum haha, zit deze week eigenlijk al helemaal vol.

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:50

Stille meelezer komt weer van onder haar steen! Sommigen van jullie kennen me nog :P (met het eeuwige gedate met skireisjongen). Ondertussen zijn we bijna een jaar geleden beginnen daten. Alleen als we de vraag krijgen 'hoelang zijn jullie nu samen?' weten we nog altijd niet goed wat te zeggen :P We zijn samen, maar hoelang is ons niet duidelijk.

Ik zou niet op weekend vertrekken als je nog niet gezoend hebt. Ik vind dat raar! Wel grappig dat iedereen zo anders is op dat vlak :) Het feit dat hij zoiets voorstelt is dan wel weer het teken dat hij interesse heeft

Ik zou niet iemand moeten hebben die allergisch is voor dieren, ik ben zelf een grote dierenfan.
Laatst bijgewerkt door florence123 op 27-11-17 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:51

Dus het is nog steeds aan met de skireisjongen? Leuk!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:54

wat leuk florence123 dat jullie nog samen zijn!!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:06

Wat leuk dat het nog steeds aan is Florence!

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:45

Mooi dat het nog aan is met je skireis jongen.. gelukkig ook maar, want die apres-ski jongens :=


Zo dat was weer genoeg flauw


En waar de gesprekken doodbloeden..nou ja, bij deze moest ik de meeste woorden er al redelijk uit trekken, dus eigenlijk was dat al wel veelzeggend. -O-

Op naar de volgende match inderdaad!
Vraag is alleen hoe lang dat wachten is :')

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:35

Geert, ik vraag me echt af hoe jou gesprekken dan lopen (of juist niet :') )

Leuk Florence!

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:47

Colien schreef:
Geert, ik vraag me echt af hoe jou gesprekken dan lopen (of juist niet :') )

Leuk Florence!


meestal lopen ze heel hard weg van me :') :+

Exitium

Berichten: 7146
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:52

Flessuh schreef:
meestal lopen ze heel hard weg van me :') :+

Gesprekken? :')

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:53

Dus het zijn de gesprekken die weglopen? Niet eens de dames? :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:54

Colien schreef:
Dus het zijn de gesprekken die weglopen? Niet eens de dames? :')


ja, scheelt de dames moeite ;(

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:55

Misschien moet je dan iets aan je gesprekken doen :') Cursus gesprek voeren met dames?