Ik bedacht vannacht inderdaad dat ik die verkeerd om had gedaan, maar de rest zou wel op orde moeten zijn. Lactatie zou juist extra warmteproductie moeten veroorzaken en dus minder snel rillende dieren opleveren. Daarom wordt lacterend melkvee vaak geschoren.
Ik bedoel in het algemeen, is er een maatstaf? En welke effecten duren hoe lang voor je wat merkt? Energie is voor mij van toepassing en ik zou zeggen van te weinig groenten naar genoeg/teveel groenten
Hoe is het geregeld met kindacteurs? Ze worden wel betaald neem ik aan, maar het is geen kinderarbeid, dus hoe zit dat?
Ik dacht dat ze het op een soort spaarrekening ofzo krijgen die vrij komt als ze gaan studeren/18 worden.
eilleen333
Geplaatst: 23-11-17 12:25
Hoe dan?!
Ik mag mijn abonnement verlengen. Als ik bij Tmobile op verlengen klik, is het abonnement naar keuze met de telefoon naar keuze 51,50 per maand, en moet ik 104,24 euro bijbetalen voor het toestel. deze prijs is het zelfde als ik gewoon op abonnementen zoek, zonder op verlengen te klikken. Iets met je trouwe klanten korting geven ofzo?
Op prijsvergelijken.nl, heb ik precies hetzelfde geselecteerd, en dan zou ik 45,50 per maand betalen en geen bijbetaling van het toestel. Dat is een prijsverschil van 248,24 euro...
T-mobile gaat me vanmiddag bellen over mijn abonnement, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben .
Froukje
Forever young
Geplaatst: 24-11-17 12:24
Wat voor vogels hebben wij in onze tuin zitten de laatste paar dagen?