Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:05

Ashleytjuhh schreef:
Suzanne F. schreef:
Hier ook een keer gehad dat ze vroeg waar het bleef want ze had het al 2 weken geleden overgemaakt. Ik heb vriendelijk geantwoord dat ik nog geen betaling ontvangen had en dat ze dan een printscreen mocht sturen van haar bankoverschrijving. Kreeg ik een vaag antwoord terug dat dit niet ging omdat ze aan telebankieren deed? Ik heb gezegd dat telebankieren volgens mij tegenwoordig internetbankieren is en dat er daarvan prima een printscreen te maken valt. En dat ze anders bij haar bank bevestiging van betaling moest opvragen.
Nooit meer wat van gehoord. En gelukkig ook niet opgestuurd dus.


Bij Rabobank kan je via de app geen printscreen maken hoor :n kan niet vanwege veiligheids


Bij ABN Amro ook niet :n

LoveBodin

Berichten: 4355
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:35

Ik kan bij de rabo app wel gewoon screenshots maken?
Doe ik wel vaker :).

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:38

Volgens mij kun je dat instellen, maar is het automatisch geblokkeerd vanwege veiligheid. :)

Sanniejtjuh

Berichten: 1216
Geregistreerd: 11-12-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:52

Dat denk ik ook inderdaad, ik kan namelijk ook gewoon printscreen maken als ik de app gebruik (abn)..

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:54

Dan log je in op de tablet of laptop en maak je een foto met je telefoon?
Het feit dat ik nooit meer wat gehoord heb zegt genoeg. Ze had het gewoon niet over gemaakt maar probeerde door bluf te zorgen dat ik het toch op zou sturen. Hier wordt er niks opgestuurd als het niet op mijn rekening staat.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:57

Je kunt bij Rabobank ook een transactie delen in PDF bestand. Dus dan zou je van dat PDF bestand een screenshot kunnen sturen, of gewoon het hele pdf bestand.

Ik heb gister voor het eerst iets verkocht via Marktplaats, een elektrische gitaar := Hij heeft er 1 uur opgestaan en toen was ie verkocht. Inmiddels is ie verzonden dus hoop dat hij heel aankomt :Y) Zit 10 meter bubbeltjesplastic om, dus verwacht van wel.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:00

Maargoed mij lijkt dat je dan gewoon even een dag geduld hebt en als het dan nog niet is bijgeschreven je even contact opneemt met de bank. Met gedreig en gedram kan een verkoper ook niks. Sterker nog, ze zullen nog weinig zin hebben om je te helpen.

Ik heb nu gewoon terug gestort en dan zoekt ze het maar uit. Ga er niet meer op reageren.

fjordjes

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:06

Ik kan met mijn telefoon geen screenshot maken van mijn ING app

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:30

fjordjes schreef:
Ik kan met mijn telefoon geen screenshot maken van mijn ING app


Ik weer wel, en heb het ook nooit hoeven instellen ofzo :')

Suzanne; ja dat spreekt wel voor zich ja dat het dan stil blijft aan de andere kant.. Ach, als ze er 10 keer mee wegkomen is het 10 keer mooi winst... Triest zulke mensen..

MarJon; muziekinstrumenten gaan sowieso wel goed en snel heb ik het idee! Hebben wij vorige keer gehad met een trompet, eerst een paar gekkies en daarna iemand die serieus en geinteresseerd was, en er ook een flink stukje voor kwam rijden. En een gitaar pod (hoe heet zoiets, zo'n tussenkastje ofzo) was ook vrij snel verkocht. Goed, was wel een huillie die probeerde om z'n kapotte pod dan terug te sturen onder het mom 'ja hij doet het niet' maar daar trapte ik niet in, want hier deed ie het wel :')

Had nog een hele simpele commode erop staan, 25 eu bij de ikea, dus erop gezet voor 10eu en die wordt morgen als het goed is opgehaald. Ik dacht al bijna dat we er haardhout van moesten maken :')

Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 04:47


Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 13:23

Nou.. ben de strijd ook maar weer eens aangaan met mp.
Kast en een bureau met kast erop gezet.
Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen anders is de vuurton geduldig _O-

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:20

Ik heb er een bit opgezet. Morgen nogewoon een kinderwagen. Tuig en muilkorf van hond. Ben benieuwd of een wat op af komt. Ben er bang voor

NogSteedsGek

Berichten: 1127
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: Er gaat niets boven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:42

Soms...:')
Afbeelding

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:33

NogSteedsGek schreef:
Soms...:')
[ [url=m/lTq1S0.jpg]Afbeelding[/url] ]


:')

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 08:42

Hahah
Nouja hij kon het proberen.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 09:02

Donna89 schreef:
Hahah
Nouja hij kon het proberen.


Nooit geschoten altijd mis :')

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:39

NogSteedsGek schreef:
Soms...:')
[ [url=m/lTq1S0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Echt haat aan zulk soort mensen.
Evenals mensen die nog niet de helft van de VP bieden.
Wat denk je als je dat doet?
En dan boos worden als ik netjes aangeef dat het bod te laag is :Z

En ligt het aan mij, of komt het echt vaak voor dat mensen 1 euro of 50ct te weinig overmaken.
Snap niet waarom, en ja ik ben z'n zeikerd geworden die dan gewoon niet meer verzend als je dat doet }:)
Stuur er wel netjes een berichtje over :D

Kan in de supermarkt toch ook niet aan de kassa komen met Ja, tis maar 50 cent :?

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:42

Ik ben op zoek naar een buggy voetenzak, en ik vind 5€ / 7,50 voor een gebruikte voetenzak een prima prijs. Komt er een met 'hij is nog supernetjes dus ik wil er 20€ voor'.

Ja prima, maar dan wacht ik wel tot ie bij de prenatal in de aanbieding is, dan koop ik 'm hagelnieuw wel voor die prijs daar...

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:04

Jadeleigh263 schreef:
Klopt, bieder zegt nu dat ik de broek vast gestolen heb :') Mag hopen dat je niet zomaar een broek van dat bedrag kan stelen.


huh, waarom zou je die broek dan in godsnaam gestolen hebben? wat een rare redenering

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:26

Echt lang geleden dat ik in dit topic heb gekeken
Maar de laatste tijd aardig wat vreemde kopers meegemaakt en moest gelijk weer aan dit topic denken

Heb bijv. een nieuw ventilatiesysteem erop staan.
Ben inmiddels al 20 euro met de prijs gezakt en voor minder gaat hij ook niet weg (nu 80 euro).
Heb duidelijk in de advertentie gezet dat de prijs vast is en biedingen uitgezet.

Nu was er iemand die hem wel wilde overnemen.
Maar hij moest met Kiala verzonden worden en had aardig wat eisen over hoe hij verpakt moest worden.
Helaas geen Kiala in de buurt en gezegd dat hij met postNL verstuurd wordt.

Toen wilde meneer dus 3 euro korting krijgen om de verzendkosten te delen..
Toen ik dit weigerde was ik gelijk een geldgraaier en zei meneer dat als 3 euro korting al teveel was hij hem niet meer wilde, want het was maar 3 euro..
Gevraagd waarom hij die 3 euro dan niet zelf wilde betalen als het maar om 3 euro ging.
Nou veel zinnige berichten kwamen er daarna niet meer.
Uiteindelijk heb ik Meneer een fijne dag gewenst en gezegd dat ik verder met mijn leven ging

Sorry best een lang verhaal zie ik..
Maar valt me steeds vaker op dat mensen vervelend gaan doen als ze hun zin niet krijgen..
Als iemand niet akkoord gaat met mijn bod en ik wil niet meer bieden laat ik het er gewoon bij zitten en wens ik ze zelfs nog succes met de verkoop..

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:12

Ik heb nog nooit gehad dat mensen te weinig overmaken of te weinig bij hebben. Wel 1x dat meneer me €10 meer gaf voor de benzinekosten, omdat hij het zo fijn vond dat ik het zadel wat ik verkocht was komen brengen. Het lag op de route waar ik die dag langs moest, dus eigenlijk was dat geen centje extra moeite. Vond ik wel fijn :D

Hier loopt het voor geen meter.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:27

Dat is netjes Varekaj!
Heb weleens gehad dat mensen aan de deur opeens minder gaan bieden.
Ben er dan meestal wel gelijk klaar mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:30

Ik heb nu een advertentie voor aangeboden verzorg/ bijrijd-pony online gezet. Ben benieuwd of dat nog gekke mensen trekt :')

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:51

Mensen die aan de deur minder bieden schuif ik zo de deur weer uit. Doeg! :evaw:

Hier gaat de verkoop gestaag door. Winterdekens de deur uit (gaan hard met dit weer), paardendekjes is geen markt meer voor tenzij er Eskadron op staat voor mijn gevoel.. En verder moet ik binnenkort weer eens de zolder leeghalen! :j

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 23:21

@ upendo: net even gekeken, ik heb dezelfde eurostar stripe in het blauw in de verkoop, gewoon niks interesse ervoor terwijl het wel fijne dekjes zijn. Helaas ligt ie niet goed onder mijn springzadel, hij frummelt samen op de schoft. Had hij bij mijn vorige zadels nooit.