Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 18:48

Stamper schreef:
Ik zoek zoiets..
Iemand idee?


[ [url=m/JLaoJV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is allemaal van de action en intratuin uit de collectie van vorig jaar.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 18:52

_mexx_lady_ schreef:
Alwiene schreef:
Ik zoek een foto!

Ik heb 2 jaar geleden een foto gezien van een huiskamer of eetkamer in kerstsfeer. Opvallend daarbij was dat er een gekleurde muur (ik vermoed bordeaux of paars) was waar een lichtgordijn voorhing (van die kerstlampjes in lange rijen naar beneden). Ik vond dat toen supergaaf, maar mijn gekleurde muur was niet vrij. Inmiddels is deze dat wel en zou ik graag nog eens zien hoe ze dat op die foto precies hadden, maar je raadt het al... ik kan hem absoluut nergens meer terugvinden :(


Ik ken de foto zelf niet maar.als je creatief bent met Pinterest kan je daar wel wat hits vinden denk ik.


Dat was inderdaad ook mijn eerste gok, maar tot nu toe nog geen geluk helaas.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:55

Gekke vraag, maar is er zoiets als een app die geschreven tekst kan herkennen en in Word of PDF ofzo kan omzetten? En dan het liefst een die ook getallen en tekens kan herkennen (wiskundige opleiding). Ben bang van niet maar kan t altijd proberen

Domiinique

Berichten: 122
Geregistreerd: 05-11-12
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 00:35

Niet perse echt iets zoeken want ik weet hoe het heet en waar het te koop is maar ik ben opzoek naar de cremespoeling van rituals en dan van de rituals of hammam serie. Bij ons was ie ineens weg onder het mom van nieuwe verpakking, toen toch nog 1 kunnen krijgen en nu is ie weer niet te koop omdat de serie uit het assortiment zou gaan.
Helaas is dit de enige shampoo en conditioner waarvan ik geen vreselijke jeuk op mijn hoofd krijg...

Dus als iemand nog een rituals winkel in de buurt weet waar deze te koop is, zou ik het graag horen en dan regelen we iets wat betreft opsturen ed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 00:42

theadora99 schreef:
Gekke vraag, maar is er zoiets als een app die geschreven tekst kan herkennen en in Word of PDF ofzo kan omzetten? En dan het liefst een die ook getallen en tekens kan herkennen (wiskundige opleiding). Ben bang van niet maar kan t altijd proberen

Vaak heeft het scanner-programma dat op je laptop/computer zit gewoon zo'n functie. Ik kon iig altijd scannen met m'n printer en dan een functie aanzetten waarbij m'n laptop het gelijk ook als een word-documentje exporteerde.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-17 06:44

Ik heb de app ‘image to text’ op mijn iphone staan. Ik weet alleen niet of hij hardgeschreven tekst goed converteerd.

Suzanne F.

Berichten: 49232
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 07:29

theadora99 schreef:
Gekke vraag, maar is er zoiets als een app die geschreven tekst kan herkennen en in Word of PDF ofzo kan omzetten? En dan het liefst een die ook getallen en tekens kan herkennen (wiskundige opleiding). Ben bang van niet maar kan t altijd proberen


In pdf krijg je het zo door het document te scannen natuurlijk.
Maar handgeschreven tekst naar word gaat je niet lukken.

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 02:07

Domiinique schreef:
Niet perse echt iets zoeken want ik weet hoe het heet en waar het te koop is maar ik ben opzoek naar de cremespoeling van rituals en dan van de rituals of hammam serie. Bij ons was ie ineens weg onder het mom van nieuwe verpakking, toen toch nog 1 kunnen krijgen en nu is ie weer niet te koop omdat de serie uit het assortiment zou gaan.
Helaas is dit de enige shampoo en conditioner waarvan ik geen vreselijke jeuk op mijn hoofd krijg...

Dus als iemand nog een rituals winkel in de buurt weet waar deze te koop is, zou ik het graag horen en dan regelen we iets wat betreft opsturen ed :D


Ik zal hier eens voor je gaan kijken

haffiefreak

Berichten: 1653
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:48

Ik zoek paardrijbroeken met klittenband onderaan bij de enkels. Maten zijn altijd goed alleen het stuk bij de enkels veel te wijd.

Suzanne F.

Berichten: 49232
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:34

haffiefreak schreef:
Ik zoek paardrijbroeken met klittenband onderaan bij de enkels. Maten zijn altijd goed alleen het stuk bij de enkels veel te wijd.


Misschien ben ik oud maar ik heb alleen maar rijbroeken met klittenband?

haffiefreak

Berichten: 1653
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:41

Suzanne F. schreef:
haffiefreak schreef:
Ik zoek paardrijbroeken met klittenband onderaan bij de enkels. Maten zijn altijd goed alleen het stuk bij de enkels veel te wijd.


Misschien ben ik oud maar ik heb alleen maar rijbroeken met klittenband?


Waar heb jij die gekocht?

Nala

Berichten: 8192
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:47

Ik zoek ik zoek... Een leuke stal in de buurt van Vlissingen waar ik morgen, donderdag, vrijdag of zaterdag een lekkere strandrit zou kunnen maken!

Suzanne F.

Berichten: 49232
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:48

In mijn tijd waren er denk ik alleen nog maar rijbroeken met klittenband? Ik had ze van allerlei merken, Kentucky, Eurostar, PK en zelfs Mondoni van Divoza.
Ik heb maar 1 broek met elastiek onderaan en die is van Equiline.
Ik kocht mijn broeken gewoon in de ruitersportzaak. Maar blijkbaar worden deze niet zoveel meer verkocht?

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10427
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:51

haffiefreak schreef:
Ik zoek paardrijbroeken met klittenband onderaan bij de enkels. Maten zijn altijd goed alleen het stuk bij de enkels veel te wijd.


Heb je al bij de decatlon geprobeerd?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:10


MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:25

Idd mijn Mondoni rijbroek van Divoza heeft nog klittenband. :j

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:42

Brabants ruiterhuis heeft vaak outlet met rijbroeken met klittenband!

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:43


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:34

Ik zit ook met verbazing te lezen, ik ken niet anders dan dat rijbroeken klitteband hebben onderaan, maar ben er ook alweer wat jaartjes uit :=

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:46

Welke maat heb je ik heb er misschien nog 3 liggen die weg mogen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:33

Ik kan niet eens meer met klittenband! Vind ze van nu veeeel fijner.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 13:13

Na ruim 8 jaar komt het einde in zicht. Mijn favoriete laarzen zijn na een X aantal nieuwe zooltjes en hakken toe aan vervanging. Maar ja, na 8 jaar... volgens mij zijn ze uit het assortiment!!!

Het gaat om Loblan westernlaarzen. Ik kan vergelijkbare modellen wel vinden, maar niet in dit gladde leer en niet in deze kleur (en deze kleur vond ik juist zo mooi).
Ik heb al diverse winkels en Loblan Nederland aangeschreven, maar zijn er nog bokkers die mee willen zoeken?


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn dezelfde, maar dan zonder bandje en niet de goede kleur. Ik kan ze niet meer vinden in deze kleur (de kleur van de schacht is nog representatief voor de originele kleur). Vooral de vorm van de neus is belangrijk. Niet vierkant en niet te spits. Dit zijn gewoon echt mijn perfecte laarzen! Zo jammer dat ik ze nergens meer kan vinden!!!

Mijn voorkeur gaat naar een fysieke winkel om ze toch even te passen. Anders een webshop waar ze evt terug kunnen. Het zijn best prijzige laarzen en stel dat ze ze pasvorm hebben aangepast, dan zit ik straks toch weer met laarzen die ik niet ga dragen.

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:17


eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:55

Flying_Angel schreef:
In Haarlem is een winkel met zulke laarzen!

http://www.mabota.nl


Ik zie Loblan alleen niet bij de merken staan?

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 15:01

Sorry! Je hebt gelijk!