Comfortabele schoenen gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 15:07

Wie oh wie kan mij helpen aan de meest comfortabele schoenen?

Voor mijn werk sta ik eigenlijk altijd, dus 8 tot 14 uur per dag. Met de schoenen die ik nu heb merk ik dat ik na een aantal dagen toch echt wel last krijg van zere pootjes, wat waarschijnlijk ook komt omdat ze een halve maat te klein zijn :')
Nou zoek ik dus de meest comfortabele schoenen om zulke dagen op te werken. Enige voorwaarde is dat ze helemaal zwart moeten zijn.

Mijn voorkeur gaat uit naar sneakers, maar dan welke?

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:11

Ik zweer bij Nike air max, liefst de classics ook nog. Ik heb net een uitstapje gemaakt naar Adidas maar na nog geen half jaar toch weer Nike's gekocht. Is t enige waar ik t 8 uur per dag op volhoud.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:19


KimD

Berichten: 20420
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:20

Ik loop ook zoveel op een dag, Ik zweer bij berg / wandelschoenen. Ik verslijt makkelijk een paar op een half jaar.

Op dit moment heb ik Salomons, daar zit een gelzool in. Heerlijk!

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:23

Finn comfort misschien?
Niet goedkoop, maar zitten goddelijk!
Worden volgens mijn verkooppunt vaak verkocht aan mensen die in de horeca werken.
Ze zijn er in veel verschillende soorten uitvoeringen.

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:30

Dr. Martens. Zelf draag ik de Pascal-modellen. Op mijn vorige werk droeg ik werkschoenen van CraTex (Cranenbroek).

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:31

Siersma schreef:
Ik zweer bij Nike air max, liefst de classics ook nog. .

<3 _/-\o_
Dit zijn ook de enige sportschoenen waar ik elke dag top op loop

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:49

Ik loop altijd op gabor sneakers, omdat dit niet echt sportschoenen zijn en zij wel halve maten hebben.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 15:59

Skechers, sowieso! Op mijn werk loop/sta ik soms 9 uur en dat meerdere dagen achter elkaar. Helemaal geen last van de voeten, niks. Ik heb gliders (?). Zijn in elk geval zwarte instappers met elastiek ipv veters en air-cooled memory foam.

Lien2
Berichten: 1236
Geregistreerd: 20-07-07
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:01

New balance wandelschoenen. Comfort van een hardloopschoen, steun van een wandelschoen.

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:06

Ik heb ook heel snel last van mijn voeten.
Hier schoenen van Salomon!

Syb_sem

Berichten: 234
Geregistreerd: 29-04-11
Woonplaats: Thuis met mijn hondje

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:38

Nike air max! Of inderdaad wandelschoenen met een gel inleg zool van schol. Als ik dat goed schrijf.

Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 16:39

Siersma schreef:
Ik zweer bij Nike air max, liefst de classics ook nog. Ik heb net een uitstapje gemaakt naar Adidas maar na nog geen half jaar toch weer Nike's gekocht. Is t enige waar ik t 8 uur per dag op volhoud.


shilady schreef:
Siersma schreef:
Ik zweer bij Nike air max, liefst de classics ook nog. .

<3 _/-\o_
Dit zijn ook de enige sportschoenen waar ik elke dag top op loop


Air Max had ik zelf ook al in gedachten, heb daar ook al een paar van alleen weer niet helemaal zwart. Maar weet dus idd dat die lekker lopen!


Valerie93 schreef:
voor mijn werk loop ik ruim 4 uur achter elkaar en kreeg de tip om skechers te kopen. heb deze gekocht en man wat lopen ze heerlijk!!
https://www.nelson.nl/skechers-dames-lage-sneakers-zwart-2115643010.html


Destination schreef:
Skechers, sowieso! Op mijn werk loop/sta ik soms 9 uur en dat meerdere dagen achter elkaar. Helemaal geen last van de voeten, niks. Ik heb gliders (?). Zijn in elk geval zwarte instappers met elastiek ipv veters en air-cooled memory foam.


Skechers hoor ik ook vaker, die zijn alleen zo relatief goedkoop... Gaan ze wel lang mee en zijn ze echt goed?


KimD schreef:
Ik loop ook zoveel op een dag, Ik zweer bij berg / wandelschoenen. Ik verslijt makkelijk een paar op een half jaar.

Op dit moment heb ik Salomons, daar zit een gelzool in. Heerlijk!


Shenavallie schreef:
Dr. Martens. Zelf draag ik de Pascal-modellen. Op mijn vorige werk droeg ik werkschoenen van CraTex (Cranenbroek).


Dit soort schoenen vind ik niet heel fijn voor lange dagen. Vind ze vaak wat te warm ook, en daarnaast heb ik al grote voeten en dan wordt het al helemaal zo lomp :+

De rest ken ik niet ga ik ook naar kijken! Dank jullie alvast voor de reacties :D

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:51

Ik stem ook voor skechers! Heerlijke schoenen, niet warm en niet te koud in de winter. Lopen zacht, geen blaren en geen grote bedragen kwijt

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 17:48

Mijn advies is om dan wel te kijken naar sneakers van leer of kunstleer. De stoffen exemplaren (of 'softshelll') gaan erg snel stuk en bieden geen steun. Die van Human Nature (ANWB) zijn helemaal een drama: de memory foam binnenzool lijkt de eerste week heerlijk zacht, maar de week erop komen ze niet meer terug in de oorspronkelijke vorm en loop je als het ware op de harde grond. Ik had daar zeker geen profijt van gehad. Bovendien begonnen ze al erg snel te stinken, terwijl ik van mijzelf normaliter geen zweetvoeten heb. Ik heb nog een paar oude Le Coq Sportif sneakers (nepleer) en die doen het na al die jaren nog steeds goed. Maar toch loop ik zelf liever op m'n DM's, daar hou ik het langer op uit.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:01

Intersko hebben echt goede schoenen, lijken beetje voor ouderen maar dat valt mee.

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:00

Heb echte problemen met voeten en schoenen en momenteel houd ik het alleen vol met Salomon Speedcross schoenen. Heerlijk lopen die.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:10

Loop zelf altijd de hele dag met pijn in mijn benen en voeten ook omdat ik de hele dag moet staan/lopen op werk. Schoenen die het voor mij enigszins dragelijk maken en er ook een beetje hip uit zien zijn de hardloopschoenen van nike Lunarglide 8, ze gaan bij mij nu een jaar mee en zien er nog uit als nieuw, werk 4 dagen in de week.
Wel heb ik er aangemeten zooltjes in. Misschien ook een idee om te laten voor jou, zooltjes aan laten meten bij een podoloog kan echt helpen en een paar zit meestal in de verzekering

marschwood
Berichten: 455
Geregistreerd: 25-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:12

intersko en rieker.zijn licht en luchtig en in grote maten lijken ze niet echt lomp.Heb zelf maat 42

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:17

Ik ga ook voor sketchers, heb meerdere modellen, echt super fijn. Ook geen rugklachten.
HM schoenen van de ANWB zijn ook goed, alleen softshell snel zweet voeten. Een lage wandelschoen met een goede zool zou ook kunnen :)

History_

Berichten: 1990
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: België

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:23

Ik heb vorig jaar mijn eerste paar skechers gekocht in de VS. Ik kende het merk toen niet dus het was een gok, maar ondertussen wil ik niets anders meer :) Heb er al verschillende ondertussen, waaronder ook een paar helemaal in zwart dus ze hebben ze zeker

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:24

Heb fitflop schoenen gekocht en deze lopen en zitten erg fijn. Heb er wel spierpijn door gehad, maar ben er erg blij mee.

Anoniem

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:26

Goed passende (leger)kisten met zooltjes erin! Gemaakt om lang op te lopen en staan ;)

Zelf alleen een paar kisten voor zo af en toe, dus ik kan je niet helpen met verschillende merken.

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 21:43

Kijk eens op www.shoesforcrews.nl
Hippe modellen, bijna allemaal zwart en gemaakt om lang op te staan.

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Comfortabele schoenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 21:47