Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 19:41

SpeechLess schreef:
Rijden jullie allebei? Dan is het misschien leuk om samen een rit te maken en dan op een mooie locatie te stoppen voor foto's. En dat je dan op een gegeven moment een foto van jullie achter elkaar wilt en je je jasje/bodywarmer uitdoet en er op de achterkant van je shirt dan 'wil je met me trouwen?' staat.


Zoiets is ook heel leuk!!!!
Alleen moet ik ff kijken hoe ik de paarden en mijn vriendinnen erin verwerk.. :P

EJuniorJoost
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:42

een ring binden aan een frontriempje? of een neckrope en daaraan de ring hangen? idee van achter op de kar iets hangen is ook gaaf! iets op de grond leggen en erover heen rijden en dan dat erop? of een spandoek tussen de bomen?

Ik voel wel met je mee.. mijn vriend heeft me misschien 1x een massage gegeven toen we 2 jaar samen waren, verder romantiek level van een ei

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:43

SayaJones schreef:
Oh wat spannend!! En vooral heel stoer :D
Hier koos-ideeloos, maar ik wil wel volgen tot het zover is :D

Ik ook, en stiekem m'n vriend onder z'n neus schuiven zodat ie inspiratie krijgt voor als t zover is :)) :')

nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 19:51

EJuniorJoost schreef:
een ring binden aan een frontriempje? of een neckrope en daaraan de ring hangen? idee van achter op de kar iets hangen is ook gaaf! iets op de grond leggen en erover heen rijden en dan dat erop? of een spandoek tussen de bomen?

Ik voel wel met je mee.. mijn vriend heeft me misschien 1x een massage gegeven toen we 2 jaar samen waren, verder romantiek level van een ei


Herkenbaar hahaha..

Helaas is jouw idee alleen uitvoerbaar als ik heel snel van mijn vriend af wil, want hij rijdt nog niet zo lang en zijn paard is ook nog aardig groen.. :D

(misschien wel iets om te onthouden als ik ooit echt eens van hem af wil ~~}> )

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:53

De uitdrukking "de prins op het witte paard" veranderen in "de prinses op het zwarte paard"? Zou je wel even moeten googlen wat die prins op dat witte paard dan normaliter doet (romantisch wezen blijkbaar, geen idee?) en dan dus jouw persoonlijke variant daarop maken.

nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 19:54

CRos95 schreef:
SayaJones schreef:
Oh wat spannend!! En vooral heel stoer :D
Hier koos-ideeloos, maar ik wil wel volgen tot het zover is :D

Ik ook, en stiekem m'n vriend onder z'n neus schuiven zodat ie inspiratie krijgt voor als t zover is :)) :')



Nou.. Ik ben zelf normaal erg creatief.. Maar zodra ik zelf iets moest gaan verzinnen, had ik echt 0.0 inspiratie.. Mja, je bent bokt verslaafd, of je bent t niet.. dus heb de cavalerie er maar bij geroepen.. :D

nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 19:55

EJuniorJoost schreef:
een ring binden aan een frontriempje? of een neckrope en daaraan de ring hangen? idee van achter op de kar iets hangen is ook gaaf! iets op de grond leggen en erover heen rijden en dan dat erop? of een spandoek tussen de bomen?

Ik voel wel met je mee.. mijn vriend heeft me misschien 1x een massage gegeven toen we 2 jaar samen waren, verder romantiek level van een ei



Ik vind t helemaal leuk, maar hij is zo'n onoplettende nitwit, dat ik niet denk dat ie t überhaupt ziet.. :')

Tymone

Berichten: 900
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:05

Kun je niet aan ieder onderdeel het tuig van de paarden een kaartje hangen, met de vraag wil je met mij trouwen? Of zo iets. En dan ben je zelf mooie gekleed. Kunnen je vrienden het paard in het tuig zetten zodat je zelf niet vies wordt? En dan lok je hem met een smoes naar de stallen,....


Oh wacht, laat de cantarel een picknick op jullie route voorbereiden. Daar een glas lekker te drinken bijv. Champagne, met een ring in het glas of een kaartje eraan...

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:07

nine1987 schreef:
CRos95 schreef:
Ik ook, en stiekem m'n vriend onder z'n neus schuiven zodat ie inspiratie krijgt voor als t zover is :)) :')



Nou.. Ik ben zelf normaal erg creatief.. Maar zodra ik zelf iets moest gaan verzinnen, had ik echt 0.0 inspiratie.. Mja, je bent bokt verslaafd, of je bent t niet.. dus heb de cavalerie er maar bij geroepen.. :D


Hahah ja tis zo verschrikkelijk lastig! Net als met dates... cavalerie werkt altijd :D
Ik hoop eigenlijk door hem dit te laten lezen dat ie spontaan ook n romantisch idee krijgt. Ik denk dat t verloren hoop is :')

EJuniorJoost
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:51

nine1987 schreef:
EJuniorJoost schreef:
een ring binden aan een frontriempje? of een neckrope en daaraan de ring hangen? idee van achter op de kar iets hangen is ook gaaf! iets op de grond leggen en erover heen rijden en dan dat erop? of een spandoek tussen de bomen?

Ik voel wel met je mee.. mijn vriend heeft me misschien 1x een massage gegeven toen we 2 jaar samen waren, verder romantiek level van een ei


Herkenbaar hahaha..

Helaas is jouw idee alleen uitvoerbaar als ik heel snel van mijn vriend af wil, want hij rijdt nog niet zo lang en zijn paard is ook nog aardig groen.. :D

(misschien wel iets om te onthouden als ik ooit echt eens van hem af wil ~~}> )



HAHAAHHAHA! sorry ik denk ik beelden..

Als ik mijn vriend vraag gaat ie nee zeggen... Hij wil het zelf doen, dus dat word over 50 jaar trouwen woehoee!

mvermeulen1

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Rhauderfehn

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:50

Je zou ook de Chanterel kunnen bellen voor wat hulp? want die zullen vast en zeker wel vaker verzoekjes krijgen. Ik weet dat je daar zo,n mooi hut heb bij de stallen misschien kan je daar iets mee.. versieren in romantisch iets met flesje bubbels.. na een mooie lange rit daar heen lokken en tja dan pop the question ;)

nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 12:26

Ohja klopt, ik was die hele hut vergeten.. Dat is ook een idee.. :)

mvermeulen1

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Rhauderfehn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:35

nine1987 schreef:
Ohja klopt, ik was die hele hut vergeten.. Dat is ook een idee.. :)


Of je trekt hem vast een stom clowns pak aan tijdens het rijden en zeg.. dit is je vrijgezellen ritje want jij en ik gaan trouwen :D :+

schirocco24

Berichten: 688
Geregistreerd: 11-08-13
Woonplaats: Reeuwijk

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:44

Ik zag laatst op FB een filmpje van een man die zijn vriendin ten huwelijk vraagde. Echter super mooi. Hij had een jaar lang elke dag zichzelf gefilmd met een krijtbord, elke dag stond de vraag "wil je met me trouwen" in een andere context. Toen ze op vakantie gingen (familie vrienden alles en iedereen erbij :+ ) Toen werd de vrouw op een stoel op het strand gezet en kreeg ze dat filmpje te zien. Aan het einde van het filmpje stond kijk eens achterom. Toen zij zich omdraaide stond hij daar met zijn krijtbord en vroeg haar ten huwelijk.
Misschien kan je ook een soort film maken met foto's en filmpjes van jullie herinneringen. En als hij zich omdraait in galop aankomen op een zwart paard met een mooie witte jurk. O:)

amber28
Berichten: 336
Geregistreerd: 04-08-09
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:45

Ja kan ook de ring aan bijvoorbeeld het borsttuig doen (martingaal iets in die richting) en er een briefje in doen met de vraag ( ooit eens in een film gezien vond het zoon gaaf idee

Roosch

Berichten: 36665
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:32

Oh maar Nien wat leuk! Dit moet wat moois worden met humor!!

Als je de hele kudde nou binnenkort naast elkaar zet met bordjes om hun nek. De een "wil" de ander "je" en de laatste 2 "een" en "biertje"? Daar maak je een mooie reportage van. Die foto's zet je naast elkaar/print je naast elkaar groot uit en zet die neer bij die hut. Dan laat je hem daarheen lokken en zet je die creatie voor de hut. Aan de achterkant van de hut zet je de paarden op dezelfde manier live neer (met hulp van de dames) maar dan niet de biertjesvariant maar de trouwenvariant. :D

Dan kom je aangegaloppeerd op Wiebertje en neemt je vent mee naar de andere kant van de hut. Daar stijg je af, doet je cap af, schudt je mooie haar los en knielt. :D

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:41

Roosch schreef:
Oh maar Nien wat leuk! Dit moet wat moois worden met humor!!

Als je de hele kudde nou binnenkort naast elkaar zet met bordjes om hun nek. De een "wil" de ander "je" en de laatste 2 "een" en "biertje"? Daar maak je een mooie reportage van. Die foto's zet je naast elkaar/print je naast elkaar groot uit en zet die neer bij die hut. Dan laat je hem daarheen lokken en zet je die creatie voor de hut. Aan de achterkant van de hut zet je de paarden op dezelfde manier live neer (met hulp van de dames) maar dan niet de biertjesvariant maar de trouwenvariant. :D


Haha, dit vind ik echt een geniaal idee! :D

nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 15:24

De rest van de kidde blijft thuis roos.. Alleen Wiebe en Snikkel gaan mee.. :P

Maar er is niet echt ruimte om te galopperen oo dat stukje..


Ik was ook aan t denken om twee zweetdekens te laten borduren met de vraag..

En dan op een deken: wil je met me trouwen..

En op de andere deken.. Wij gaan trouwen!!!





Of zoiets.. :p

doezel2

Berichten: 2559
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:39

nine1987 schreef:
De rest van de kidde blijft thuis roos.. Alleen Wiebe en Snikkel gaan mee.. :P

Maar er is niet echt ruimte om te galopperen oo dat stukje..


Ik was ook aan t denken om twee zweetdekens te laten borduren met de vraag..

En dan op een deken: wil je met me trouwen..

En op de andere deken.. Wij gaan trouwen!!!





Of zoiets.. :p


Dat is ok een gaaf idee.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:54


eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:54

Dat van die dekens is ook een gaaf idee van die dekens :)

Het idee van Roosh kan je ook uitvoeren met twee paarden natuurlijk. Eerst een filmpje met ze allemaal en daarna live met de twee die meegaan?

nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 16:58

Thuis iets doen gaat moeilijk worden.. Hij gaat altijd mee naar stal.. :p

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:19

Nine wat leuk!!
ik heb geen ideeën helaas voor je maar ga je wel ff mee volgen! Kom misschien nog wel op een idee...

nine1987

Berichten: 8336
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Huwelijksaanzoek.. HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 17:22

Ik vind t vooral beangstigend hoeveel bokkers ik ken hahaha..

Hoe is t met jou dan? Wanneer komt jouw eigen paard? :)

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:49

nine1987 schreef:
Ik vind t vooral beangstigend hoeveel bokkers ik ken hahaha..

Hoe is t met jou dan? Wanneer komt jouw eigen paard? :)


Zo zie je ineens hoeveel mensen je kent!
Gaat goed hoor, eigen paard... nog steeds een droom maar geen geld en geen tijd helaas.
Moet snel maar weer eens met wieb komen knuffelen... en kraamvisite voor karma en je (nieuwe) veulie.
Josja heeft t ook heel druk op moment met werk enzo dus zal wel weer even op zich laten wachten!