Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:00

Hoi allemaal

Ik ben even helemaal gebroken op dit moment en ik ben nogal een 'geschreven' iemand dus ik moet het van me af schrijven...

Mijn vriend en ik zijn bijna drie jaar samen, hebben pas een huisje gekocht met onze paarden aan huis en onze twee honden. Hiervoor woonden we al bijna 2 jaar samen. Alles ging eigenlijk super met ons; we hebben een erg fijne relatie, praten erg veel met elkaar, kunnen steeds bij elkaar terecht en geven elkaar veel affectie en bevestiging, zo zeggen we bijvoorbeeld elke dag dat we van elkaar houden, en dat is steeds gemeend en geen afspraak of zo.

Maar mijn vriend heeft één groot probleem: Om de zoveel tijd kan hij zich niet inhouden om met andere meisjes te sturen. En op zich heb ik helemaal geen probleem met het feit dat hij met anderen praat, dat doet iedereen tenslotte en hij is mijn eigendom niet. Ik heb WEL een probleem met dat hij systematisch alles wist, erover liegt en de sms'jes erg suggestief zijn. De eerste keer dat ik het ontdekte was aan het begin van onze relatie, toen zijn Facebook per ongeluk nog op mijn laptop (woonden toen beiden nog thuis) aangemeld stond en ik zag dat hij met TWEE meisjes stuurde. Dat ging zelfs zover dat hij aan hen vroeg om een keer iets te gaan doen, waarop dan eentje vroeg of hij dan geen problemen zou krijgen met zijn vriendin. Daarop zei hij toen dat ik dat niet moest weten. Ik confronteerde hem er toen mee en stond op het punt om ermee te kappen, maar hij smeekte en sloeg totaal in paniek en noemde zichzelf erg dom en zei dat hij er niet bij nadacht en het niets te betekenen had... Hij was toen totaal gek van paniek om mij kwijt te raken. Ik besloot om hem nog een kans te geven.

Toen we pas samenwoonden, kwam aan het licht dat hij op een keer zijn ex naar ons appartement had laten komen. Dit kwam aan het licht doordat mijn beste vriendin, die in dezelfde straat woonde, een vreemde auto had zien staan op onze oprit. Hij had toen ook zijn gsm op de bank laten liggen, waarop sms'jes van haar binnenkwamen die érg fout waren: 'jammer dat je geen bad hebt, anders hadden we samen in bad gekund', bijvoorbeeld. Alles ook met 'xjes' erachter. Bij confrontatie weer hetzelfde liedje; totaal in paniek, zij had blijkbaar zelf voorgesteld om langs te komen om te praten omdat ze zich niet lekker in haar vel voelde... Vreemd dat je dan met je ex wil praten... Hij was met haar vijf jaar samen, waarna hij het beëindigde en het is altijd duidelijk geweest dat ze hem terug wil. Ook nu nog.

Daarna kon ik alleen met hem verder onder de afspraak dat hij het me steeds zou vertellen als ze contact zocht met hem, en dat deed hij graag, want hij had 'totaal geen interesse meer in haar'.

Nu was het dan dus al even geleden, en was ik er echt van overtuigd dat hij gegroeid was en meer zelfzekerheid had opgebouwd. Onze relatie zat ook zo goed, dat ik er zelfs niet aan dacht dat hij weer die drang zou hebben.

Tot een paar dagen geleden.

Ik zag op mijn eigen Facebookpagina dat hij een meisje dat ik niet kende in een artikel over s*x getagd had, met de zin 'dit is waar ik het over had ;)'. Ik ben totaaaal geen jaloers type, maar ik moet toegeven dat ik door de geschiedenis snel paranoïa wordt, dus ik bekeek het profiel van het meisje in kwestie. Klassiek zijn type, jonger, nog studente, blond,... En toen besloot ik in een flits om alles op alles te zetten (ik had al een paar dagen het gevoel dat hij IETS te geïnteresseerd was in zijn gsm, en dat hij constant zijn gesprekken wiste, verdacht dus). Dus ik zei (hij zat naast me in de zetel) dat ik alles wist, en hoe hij me dit opnieuw kon aandoen. Hij werd meteen erg rood en ontkende het niet, sprong gewoon meteen op 'het betekent niets'! Na een ellenlang gesprek en veel ontgoocheling langs mijn kant, kwam aan het licht dat hij zich totaal niet lekker voelt op zijn werk, en dat hij onze verbouwingen enorm onderschat had. Dit kwam voor mij als een donderslag bij heldere hemel, want elke avond praten we uitgebreid over onze dag en vragen we elkaar hoe het gaat. Dus hij heeft hier met mij nooit over gesproken, en dat kwetste ook al echt. Hij verlangt terug naar zijn studententijd, en heeft spijt dat hij zijn studie verpleegkunde twee jaar geleden heeft opgegeven, maar langs de andere kant wil hij ons huis en alles wat we hebben opgebouwd ook niet kwijt. Hij zit dus in een enorme dip, en vlucht naar het verleden/naar iemand anders.

En dan begon het oude liedje weer opnieuw; het spijt me, ik dacht niet na, ik ben dom, je verdient beter, ... bla bla bla. Ik was zo boos, zo teleurgesteld. Niet over dat ene feit op zich, maar door zijn herhaaldelijke fout en dat hij me niets heeft verteld over zijn dip.

Door een arbeidsongeval is hij enkele dagen thuis, en aangezien ik van thuis uit werk zaten we dus de voorbije dagen hier samen. Ik aan het werken, hij voor tv of op zijn gsm. En door de gebeurtenissen begon ik zelfs spookbeelden in mijn hoofd te krijgen.. 'wie weet stuurt hij nu nog met haar, terwijl ik ernaast zit...' En wat bleek; jep. Gewoon JA DUS! Terwijl ik een meter verder zat... Ik zag het doordat hij even wat ging pakken in een andere kamer, en zijn gsm trilde. Ik ben nooit het controlerende type geweest, echt niet... Maar bij hem ben ik zo geworden, en ik walg er zelf van. Maar dus zag ik dat ze stuurde 'nu eten', dus duidelijk een antwoord op een vraag. Maar hij beweerde dat ze dit totaal uit zichzelf had gestuurd. Na laaang aandringen gaf hij dan toe dat hij 's morgens gevraagd had hoe het op het werk was etc. Right, geloofwaardigheid?

Ik heb dan gisteren nog lang met hem gepraat, ik stond echt op het punt om hem weg te sturen, maar zo simpel is dat niet met een huis, een lening, paarden, honden,... Ik heb veel steun aan mijn ouders, gelukkig. Maar bij hen kan ik niet terecht met mijn paarden en mijn hond.

Gisterenavond ging ik dan naar bed, hij bleef nog beneden. Dat doet hij nooit. Vanmorgen wilde ik (ja hoor, lekker fout) toch in zijn gsm spieken om te zien of hij gisterenavond dan misschien toch weer had gestuurd. Maar zijn gsm stond uit, ook iets wat hij nooit doet. Toen ik hem inschakelde, kwam er meteen een smsje binnen van haar: 'Sorry, ik sliep al. Ik had ook bij jou willen liggen xx'

Ik ben totaal aan het instorten... Wat nu??? Hij stuurt met haar waar ik NAAST zit, hij stuurt zo'n dingen terwijl ik meermaals duidelijk heb gemaakt dat ik niet wil dat hij met anderen flirt... En ik wéét dat hij me oprecht graag ziet... En ik wil onze relatie niet kwijt, maar blijkbaar is deze niet wat ik dacht, is hij niet wie ik dacht... Maar ik kan echt nergens heen, we hebben zo hard gewerkt voor dit huisje en de renovatie, onze honden en paarden zijn hier... Hij kan naar zijn mama terug, ik niet. Mijn enige optie is om het hier alleen te beredderen en dat is financieel bijna onmogelijk, of ik moet een soort uitstel krijgen van de bank ivm de lening, of dat mijn ouders helpen, ik weet het niet.. Ik heb alle mogelijkheden al overlopen.

Eer ik te horen krijg dat ik dit allemaal te snel heb gedaan met hem; misschien wel, misschien niet. Misschien zijn er tal van mannen die pas zoiets doen als je er al tien jaar mee samen bent...

We waren al plannen aan het maken voor kinderen, we zijn samen zo goed bezig met de renovatie en ik dacht dat we beiden gelukkig waren in onze relatie! En het ergste van al, hij zegt dat dit ook zo is, dat hij niet WEET waarom hij zoiets doet... En dat wil dus zeggen dat er ook niets gaat veranderen...

En ja, het zijn 'maar' smsjes, maar dingen van 'ik wil ook naast jou liggen', zijn niet meer ok. En hij heeft ooit zijn ex naar ons thuis laten komen, wie zegt dat hij dit niet had gedaan met dit mens als ik het niet had ontdekt...

Tips, raad, een hart onder de riem,... allemaal welkom...

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:05

Weg ermee! Deze 'man' gaat het nooit leren en jij bent dat niet waard.

En 'het zijn maar smsjes' tuin ik niet in. Hij weet dat jij dit niet oké vindt en dat moet hij respecteren. Kan hij dat niet? Dan is het tijd om eens goed na te denken of jullie wel op 1 lijn zitten in jullie relatie. En anders is daar het gat van de deur. En al het gedoe op zijn werk en weet ik veel wat is geen excuus om maar zo te doen. Al helemaal dat stiekeme gedoe.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 17-06-17 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33825
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:06

Pff wat heftig TS, heel kleinerend tegenover jou ook dat hij het na meerdere keren weer opnieuw doet. Hij is gewoon enorm respectloos tegenover jou. Ik denk dat jij voor jezelf de grens moet trekken hier, je bent nog jong. Laat je leven niet verpesten door iemand die stelselmatig aandacht van anderen nodig heeft om zich goed te voelen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:07

Hoe moeilijk ook met een eigen huis.
Maar hier zou ik toch een streep onder gaan trekken.
Als hij zelfs nog zit te appen met je in de kamer dan was ik er echt klaar mee en geen enkel smoesje geloofde ik dan nog.

Daarnaast was ik zo'n trut geweest dat ik op dat laatste appje zelf terug had geappt, maar ik wilde niet bij jou liggen vuile snol. groetjes de vriendin.

_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:08

Precies wat Jolien87 zegt, is wat er ook in mij op komt. Sterkte ermee, en durf voor jezelf op te komen!

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:09

Pfff... het vertrouwen is volgens mij inmiddels flink geschaad. De vraag is kun en wil je zelf verder? Niet of je verder moet ivm het huis en de dieren. Uiteindelijk komt dat vast allemaal goed, hoe moeilijk ook. Ik zou ook helemaal gek worden en ik kan mij goed voorstellen hoe je je nu voelt. Ik zou zelf gewoon open boek spelen en hem vragen hiermee te stoppen, doet hij dat niet dan was het voor mij einde relatie. De sms'jes zijn nu nog mild maar wel erg fout. Sterkte.. ik vind het echt een enorme k situatie.

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:09

Jemig TS wat Poedersuiker.. Ik geloof dat ik je geen advies kan geven wat je moet doen met je keuze maar wel dat je goed naar jezelf mag kijken hoe leuk jij bent en dit in ieder geval echt niet verdien hebt.. Volg je gevoel, materialistisch is altijd op te lossen! :(:)

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:10

Ja Jolien, dat zegt mijn verstand ook... Maar zo simpel is dat niet, want dat betekent dat ik het hier niet alleen meer red. AKA: Een van mijn twee schatten van paarden verkopen, waaraan ik denk ik echt ten onder zou gaan...

MarlindeRooz: Dankjewel, ik voel me inderdaad ook gewoon belachelijk dat ik zo met me heb laten sollen. Maar ik heb geen uitweg... Ja, het huis verkopen en alles opgeven, mijn paarden weer op een stalling... Met mijn twee hondjes kan ik ook niet bij mijn ouders terecht want zij hebben zelf een ouder hondje waarop de mijne te heftig zijn (spelend dan) en mijn vader wil het absoluut niet.

Bruintje123: Ja, mijn moeder zei ook al: gewoon zelf antwoorden, maar het probleem moet niet door MIJ worden opgelost. Zij is natuurlijk ook erg in fout, toen ik zelf een single studente was zou ik nooit zo gestuurd hebben met een jongen in een vaste relatie.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:11

Je zegt dat hij jou niet kwijt wil maar als dat echt zo was dan deed hij dit allemaal niet. Zo simpel is het.

Dus mijn tip: ga weg daar, die leert het toch niet.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:12

Harvey1 schreef:
Pfff... het vertrouwen is volgens mij inmiddels flink geschaad. De vraag is kun en wil je zelf verder? Niet of je verder moet ivm het huis en de dieren. Uiteindelijk komt dat vast allemaal goed, hoe moeilijk ook. Ik zou ook helemaal gek worden en ik kan mij goed voorstellen hoe je je nu voelt. Ik zou zelf gewoon open boek spelen en hem vragen hiermee te stoppen, doet hij dat niet dan was het voor mij einde relatie. De sms'jes zijn nu nog mild maar wel erg fout. Sterkte.. ik vind het echt een enorme k situatie.


Inderdaad, ik wil in theorie wel verder als ik nu zeker zou kunnen weten dat hij stopt. Maar die garantie heb ik niet. En hem op zijn erewoord geloven kan ik ook absoluut niet meer. En materialistisch ja, een huis kan je steeds verkopen... Maar de vraag is; wat dan? Ik heb twee honden en twee paarden, en ik verdien alleen niet genoeg om het hier verder te zetten. En ik kan gewoon niet terug naar mijn ouders, die zeggen trouwens: 'hoe erg het ook is, je moet er samen uit. Je moet verder, je kan nergens anders heen.'

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:13

Weet iemand of dat kan, aan de bank vragen of je bijvoorbeeld een half jaar de lening verminderd of zo kan betalen?

damian23
Berichten: 3305
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:13

Ik vraag me eerlijk gezegd af of het bij alleen smsjes is gebleven?

Ik zou hem ook voor de keuze stellen. Of hij stopt er mee of het is het einde van jullie relatie. Met een eigen huis is dat best lastig. Maar kan je bijvoorbeeld geen stal verhuren voor wat extra inkomsten om de hypotheek te kunnen betalen?

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:15

Mijn beste vriendin zei: Stuur hem een paar dagen naar zijn moeder, dan heeft hij zijn 'studentenleventje' terug. Eens zien of hij dan niet terug komt kruipen! De relatie met zijn moeder was trouwens altijd erg slecht, en toen we beiden nog thuis woonden zeurde hij dagelijks over hoe hij daar weg wilde en met mij iets wilde opbouwen.

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:15

Sierro schreef:
Ja Jolien, dat zegt mijn verstand ook... Maar zo simpel is dat niet, want dat betekent dat ik het hier niet alleen meer red. AKA: Een van mijn twee schatten van paarden verkopen, waaraan ik denk ik echt ten onder zou gaan...

MarlindeRooz: Dankjewel, ik voel me inderdaad ook gewoon belachelijk dat ik zo met me heb laten sollen. Maar ik heb geen uitweg... Ja, het huis verkopen en alles opgeven, mijn paarden weer op een stalling... Met mijn twee hondjes kan ik ook niet bij mijn ouders terecht want zij hebben zelf een ouder hondje waarop de mijne te heftig zijn (spelend dan) en mijn vader wil het absoluut niet.

Bruintje123: Ja, mijn moeder zei ook al: gewoon zelf antwoorden, maar het probleem moet niet door MIJ worden opgelost. Zij is natuurlijk ook erg in fout, toen ik zelf een single studente was zou ik nooit zo gestuurd hebben met een jongen in een vaste relatie.


Even heel hard: dus omdat jij je paarden wil houden geef je hem in feite groen licht om dit te doen. Je hebt hem geen toestemming gegeven maar hij doet het toch en nog stiekem ook! Daaruit blijkt wel dat hij dondersgoed weet dat het niet door de beugel kan en je kunt je afvragen of er na al die keren nog een moment gaat komen dat hij ermee stopt. Door hem alsmaar een ultimatum te stellen ben je, je geloofwaardigheid aan het verliezen en dat komt zijn respect voor jou niet ten goede.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:16

Ik kan in principe twee stallen verhuren nog, dan heb ik wel zo'n 300 euro extra.

En ja Jolien, precies...

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:16

Mijn eerste reactie is ren nu het kan! Maar dat is inderdaad niet makkelijk.
Ik zou ook echt heel erg kunnen zijn door zijn telefoon te pakken wanneer die weg is, haar te blokkeren en het nummer te verwijderen. En als die er naar vraagt heel nonchalant zeggen dat je vond dat die wel genoeg had aan jou... Is die nou helemaal belazerd!

Sterkte ts! Het zijn altijd moeilijke keuzes met dit soort dingen. Je houd toch van iemand

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:17

Eerste gedachte: Run, Forrest! Run!
Ik vraag me ook af of het alleen bij smsjes is gebleven. Eigenlijk gaan alle alarmbellen hier rinkelen dat er nog veel meer is gebeurd waar je niets van af weet.

Wat moeilijk zeg, ook nog eens met een eigen huis. Heel veel sterkte!

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:19

Dat kan erg goed zijn allemaal.. Tenslotte kan ik ook niet weten wat zijn ex toen bij ons is komen doen.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:19

Jeetje TS wat een enorme rot situatie :(:)

Ik denk dat als je de bank belt, het verhaal uitlegt dat ze vast en zeker wel met een oplossing komen :j

Ik zou echt niet bij deze gast blijven,dit lijkt wel systematisch gedrag, niet goed :n wie weet wat hij uitspookt als jij er niet bent..
Heel veel sterkte met deze situatie en als je iets kwijt moet staat mijn PB altijd open :(:)
Laatst bijgewerkt door sanso op 17-06-17 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:20

Deze zin springt er voor mij uit trouwens:

Citaat:
Ik zag op mijn eigen Facebookpagina dat hij een meisje dat ik niet kende in een artikel over s*x getagd had, met de zin 'dit is waar ik het over had ;)'.


Dus jouw vriend tagt op zijn FB pagina gewoon iemand anders in een artikel over sex? En dat ook nog eens met jullie geschiedenis? Sorry, maar die heeft echt nul komma nul respect voor je of hij is echt gigantisch dom. Hij is er de vorige keer mee weg gekomen en verwacht dat je nu opnieuw op hangende pootjes terug rent. Kies voor jezelf meid!

Zerena

Berichten: 3890
Geregistreerd: 29-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:24

Hij smst dus nog met haar terwijl je hem er net mee geconfronteerd hebt.... hij heeft echt totaal geen respect voor jou.

Ik ga ook met Joolien mee.
Deze man gaat het niet leren.

Hoe rot het ook is, met je paarden en je honden... daar kom je echt wel uit.
Je huis is nog niet verkocht, en ondertussen kun je op zoek naar een andere plek.
En sorry maar ik vind de reactie van je ouders iets minder.
Mijn ouders zouden hem er haast het liefst zelf nog uit zetten.

Selina

Berichten: 14331
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:24

Als je geen huis, paarden, honden zou hebben, had je hem dan de deur uitgeschopt?
Snapt dat je in een lastige situatie zit, maar je moet niet in een situatie blijven waar je niet in wilt zijn, omdat dat praktisch is. Er zijn vaak wel oplossingen te vinden.

moonsparkle
Berichten: 21733
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:28

He gadver, je hebt hem zoveel kansen gegeven. Dat zijn hoofd vol zit van dingen vind ik ook echt een slecht excuus, dit gedrag levert hem namelijk alleen maar meer problemen op. Ik zou ook denken dat er dan echt meer is gebeurd dan enkel tekstberichten, buitenom wat je gelezen hebt is er namelijk dus ook veel gewist en is zijn ex op bezoek geweest. Als hij steeds weer de fout in gaat zou ik er ook mee ophouden, vooral omdat de gevallen redelijk dicht op elkaar plaats lijken te vinden. Ik hoop dat je het in een volgende relatie nog kunt loslaten, want zoiets kan je vertrouwen echt beschadigen.

Sierro

Berichten: 97
Geregistreerd: 24-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:29

Mijn moeder is er nu, is hem serieus de les aan het lezen.

Selina: En ja, dat denk ik wel. Ook al had ik hem enorm gemist, en me ook erg eenzaam gevoelt. Helaas is het nu weekend en kan ik mijn bankadviseur pas maandag bereiken.

Moonsparkle: Dat hoop ik ook...

hipkippie

Berichten: 2217
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:30

Wat een k*u*t situatie, en dit nog zacht uitgedrukt, want kan me een beetje in jou verplaatsen aangezien ik iets soortgelijks heb meegemaakt. Ik snap heel goed dat je het lastig vind om een juiste keuze te maken, maar geloof mij in wantrouwen blijven leven met een vent die niet te vertrouwen is is ook niet alles meis. Hij heeft wel bewezen dat ie niet te vertrouwen is gewoon en op deze voet verder gaan gaat hij waarschijnlijk niet veranderen. Als hij echt om jou geeft en jou niet kwijt wil en jij hem nog een kans wilt geven (waar je heel goed over na moet denken na wat ie allemaal al heeft uitgespookt)zou ik zeggen, weg met die telefoon. Facebook eraf gooien, open kaart spelen. Jij wilt hem weer kunnen vertrouwen en daar speelt die telefoon een grote rol in. Wij kunnen jou niet zeggen hoe je dit moet doen, maar je moet jezelf zeker niet voor de gek laten houden. Voor een ander is het makkelijk zeggen trap hem aan de kant, maar als je echt van iemand houd en vooral met huisje boompje beestje is dat zo makkelijk nog niet, weet er alles van. Heel veel sterkte en succes met dit alles, je mag me altijd pben :(:)