Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Katja schreef:Kreeg je zo'n fijne telefoniste aan de telefoon die beleefd blijft ondanks dat jij helemaal uit je dak gaat? Word ik helemaal gek van die krijg ik bij KPN altijd. "Ja mevrouw ik begrijp u situatie maar ik kan er helaas niets aan doen. Zo is het systeem nou eenmaal." Is een systeem niet iets dat werkt?
Honeybee"]
Ontzettend vervelend...
Allereerst kan ik iedereen uit de droom helpen wat betreft dat 3S nummer (ik heb op die afdeling gewerkt). Als je dat nummer nakijkt op de site zie je niet waar het pakket NU is, maar waar het pakket het laatst is gescand. En als het pakket (voor jou dan) in Zwolle is gescand, betekend dit eigenlijk altijd dat dat pakket ook die dag bij je wordt afgeleverd.
Wel kan je bij de bij de klantenservice vragen om een herbezorging. Dit zou dan niet meer vandaag, maar morgen gebeuren.
[/quote]
Dezelfde dag klopt ook inderdaad, maar ik snap niet dat die vent niet gewoon even op de bel drukt.. das zelfs makkelijker dan een briefje invullen.. Maar goed.
Bij de klantenservice zeiden ze trouwens dat herbezorging pas maandag kon. Klopt dat niet?
[quote="Honeybee schreef:Tevens.. als het pakket door een andere koerier als TGP is aangeboden, zou je er achter kunnen komen waar het pakket ligt opgeslagen en het evt. daar vandaan kunnen halen.
batje schreef:Hoe vaak bel jij de KPN dan?
Citaat:Te vaak. Heb wat problemen met mijn telefoon gehad en ben daar uiteindelijk 6 weken mee bezig geweest. Toestel businesscenter gebracht en dan zou ik gebeld worden. Nooit meer iets gehoord dus ik wilde daarheen bellen....kan niet ze hebben een geheim nummer. Dus info KPN over wanneer mijn nieuwe toestel binnen zou komen.....weten we niet dan moet u bij het businesscenter zijn. Hoe bedoel je van het kastje naar de muur gestuurd.
Maar ik heb inmiddels mijn nieuwe telefoon en ik heb er maar 3 keer voor naar KPN hoeven rijden.
salema schreef:o ik leef met je mee hoor babat!!
deden ze hier ook paar maandjes geleden
ze komen aanrijden en rijden weer weg zonder aan te bellen
me moeder woedend meteen gebeld en die mensen weer met de chauffeur en toen aan het eind van de 2100!! kwam het hoor
(zou eigenlijk tussen 0800 en 1700 komen}
echt irri!!
maar waneer ga je fleur verhuizen??
heb je nog de lappen en bandages nodig??
als je ze nog nodig hebt pb even je adres .
Ods schreef:Mag ik vragen.... waar heb je die verhuisdozen vandaan? Heb je die gehuurd of gekocht? Wij moeten eind van de maand verhuizen en het valt niet mee om dozen te vinden die je kan gebruiken voor je dierbare spulletjes. Vandaar mijn vraag.
Maar hoe gaat het met jou verhuizing? Ben je al over?????