Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 18:55

Ik kan geen afbeeldingen zien, alleen een vakje met de tekst 'afbeelding'. -O-

pluisje88

Berichten: 8079
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:07

De site ligt eruit zie ik net..

pluisje88

Berichten: 8079
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 22:21

Nu doen ze het wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 01:28

deksel schreef:
Binnenkort ga ik naar Arnhem om Dr Martens te passen, en kijken of ze lekker zitten. Weet iemand toevallig een adresje in Arnhem, Ede of Veenendaal? :) Had al op internet gezocht maar misschien weten jullie er meer?

Ik zou als ik jou was lekker naar Arnhem gaan: Sacha en invito hebben ze daar. :j

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:59

pluisje88 schreef:
Ik kan geen modellen vinden dus heb even foto's gemaakt voor jullie. 1 model is serena weet ik toevallig. Met een vachtje aan de binnenkant. De anderen staan op de foto

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Weten jullie welke modellen ik heb?

De 1914 is een hoge boot, de 1460 is het standaard model (het model dat bijna overal te koop is) en de 9733 is ook een hoge boot, echter niet meer verkrijgbaar.

Jolien87

Berichten: 17434
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:41

En Pascal? Ik dacht dat, dat het standaard model was.

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:57

Fink schreef:
Iemand nog interesse in bordeaux rode doc's maar 37\38?

Gemaakt in Engeland. Nog helemaal goed en gaaf op wat beschadigingen na. Maar een aantal keer op gelopen, maar ze zijn toch echt te breed met mijn smalle voeten.. Het zijn gewone docs, maar ik heb gewoon erg smalle smalle voeten.

Bij interesse kan ik een foto posten of sturen. :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wranglerbutt

Berichten: 10382
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:13

Ik draag al bijna 30 jaar het liefst Dr. Martens chelsea boots <3
Dit is geloof ik mijn 6e paar :D

Afbeelding

Geven nooit problemen met inlopen +:)+

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:48

Die staan ook nog op m'n lijstje, zijn leuk <3

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:44

Die Chelsea's vind ik ook echt fantastisch <3 <3 Vind ze alleen zo duur voor Chelsea Boots, heb al een hele hoop goedkope paren in mijn kast staan. Blijft zo'n twijfeldingetje :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:08

Mijn god, ik wist niet eens dat dat bestond van dr martens, maar ik vind ze geweldig. :~ <3

Heb net even zitten googlen en ik ben nu echt helemaal gek op deze:
Afbeelding

Normaal ben ik heel erg fan van zwarte schoenen, maar ik vind deze kleur bruin juist zo gaaf!


Edit; ik zie nu dat het een model voor kinderen is. Meh. |(

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:15

Rebecca, had jij niet kleine voetjes? Misschien dat je nog in de kindermaten valt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:15

Pas jij de grootste kindermaat niet Rebec? Soms gaan ze tot wat hoger dan 36!

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:28

Nee, deze gaan maar tot 35 en ik heb een site gevonden waar ze ook in 36 gaan.. maar dr martens moet ik echt in 37 hebben helaas. Normaal heb ik idd eigenlijk altijd 36, maar met dr martens vond ik dat echt te klein. Zo balen! Nu maar op zoek naar chelsea boots die hierop lijken, want ze hebben helaas niet dit model/deze kleur bij de volwassenen maten. Tenminste, ik kan ze niet vinden haha.

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:51

Heb zojuist zwarte lakkers gekocht := scapino heeft actie, tweede artikel voor een euro..Dus ik kon ze niet laten staan. Ik vind ze zoo vet <3

deksel

Berichten: 3785
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:00

Rebeccaa schreef:
deksel schreef:
Binnenkort ga ik naar Arnhem om Dr Martens te passen, en kijken of ze lekker zitten. Weet iemand toevallig een adresje in Arnhem, Ede of Veenendaal? :) Had al op internet gezocht maar misschien weten jullie er meer?

Ik zou als ik jou was lekker naar Arnhem gaan: Sacha en invito hebben ze daar. :j

Thanks :D

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:33

Ik ben vandaag op mijn Dr. Martens gaan lopen nadat ik er twee nachten natte theedoeken in heb laten zitten. Jammer genoeg nog steeds veel pijn bij de wreef. Het was al wel iets minder. Het is nogal vervelend dat het vooral rechts is. Links zit ook wel wat strak, maar dat loop ik er wel uit. Rechts zit er zo'n scherp stuk leer boven mijn wreef die precies op mijn voet drukt wanneer ik ze aan trek. Heeft iemand hier ervaring mee? Trekt het weg? Ik ben een beetje bang dat dit misschien een miskoop was. Vet klote want verder zitten ze prima. De maat is gewoon goed en van blaren heb ik ook geen last. Als ik ze laat oprekken bij de schoenmaker ben ik bang dat ze weer te groot worden.

Ghostattack

Berichten: 11241
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:37

Peuk, ik heb exact hetzelfde gehad bij mijn eerste paar. Alleen bij de linkerschoen, deed ontzettend veel pijn maar na maanden lopen is het naar mijn voet gaan vormen. Nooit meer last gehad!

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 16:47

Jep, ik heb in het begin erg last van mijn wreef gehad. Daarna heb ik er een tijdje heel goed opgelopen en nu krijg ik blaren bij mijn enkels. Echt een beetje jammerlijk.. trek ze daarom ook super weinig aan, maar juist daardoor krijg ik ze ook nooit echt ingelopen denk ik.

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:51

Ah dat is wel een geruststelling. Ik heb ze pas een paar dagen, dus er is nog hoop haha. Heb ook spul in de kast gevonden om het leer soepeler te maken, zoiets als waarvan pluisje88 een link stuurde, dus dat ga ik er zo meteen eens even lekker op spuiten. :D

pluisje88

Berichten: 8079
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 18:31

Had ik ook peuk! 3x goedje erop en probleem opgelost!

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:00

Jep, dat heb ik momenteel ook nog! Vooral mijn linkervoet, die is wat breder dan de andere en beide voeten hallux valgus. Ik heb nu de schoenen zelf natgemaakt van binnen en ook drijfnatte (warme) paardrijsokken aangetrokken. Wordt langzaam wat beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:25

Welke websites hebben soms Dr Martens met een leuke korting?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-10-15 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie
Berichten: 11579
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:37

Peuk schreef:
Ik ben vandaag op mijn Dr. Martens gaan lopen nadat ik er twee nachten natte theedoeken in heb laten zitten. Jammer genoeg nog steeds veel pijn bij de wreef. Het was al wel iets minder. Het is nogal vervelend dat het vooral rechts is. Links zit ook wel wat strak, maar dat loop ik er wel uit. Rechts zit er zo'n scherp stuk leer boven mijn wreef die precies op mijn voet drukt wanneer ik ze aan trek. Heeft iemand hier ervaring mee? Trekt het weg? Ik ben een beetje bang dat dit misschien een miskoop was. Vet klote want verder zitten ze prima. De maat is gewoon goed en van blaren heb ik ook geen last. Als ik ze laat oprekken bij de schoenmaker ben ik bang dat ze weer te groot worden.

Oprekken gaat in mm en niet in cm, dus dat scheelt in ieder geval weer. ;)

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:16

Nouja, ze zijn nu al vrij groot vandaar. Als ik de veters niet strak trek dan loop ik echt te sloffen omdat m'n voet de schoen door glijdt. Ik kan ze nu alleen niet strakker strikken want dan knelt het dus weer bij mijn wreef. Hard knock life. :') Ik ga het voorlopig dus nog volhouden zonder op te rekken. Zeker nu ik van anderen hoor dat ze daar ook last van hadden maar dat het weg ging. Het scheelt dat het de pascals zijn. Het leer is al vrij soepel. Ik heb ze ondertussen ingevet, natte theedoeken er in gehad en een dag met natte dikke sokke rondgelopen. Ik heb er weer vetrouwen in. Thanks voor de reacties.