schrikken dit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 21:46

Sterkte meid! Mij kan je ook altijd een pb sturen! Geen probleem

DaniqueHorse

Re: schrikken dit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:15

Ook mij mag je uiteraard pb'en meid! Ik heb met mijn 19 jaar een hele hoop meegemaakt al, en het liefste wat ik doe, is anderen helpen! :) :(:)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 23:28

ik zit gewoon even met mezelf erg in de knoop vandaar maar ik hou iedereen in me hoofd om te pb als er weer iets is

als julie facebook hebben mogen jullie me ook wel toevoegen lovepanda XD

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 07:58

:(:)
(heb geen facebook, maar pb'en kan/mag altijd!)

Vanmorgen beter wakker geworden??

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:50

DeEenhoorn schreef:
Mijne ook :j ik weet hoe zwaar je het kan hebben in dit soort situaties.. ik heb een oom gehad die aan kanker is overleden, heeft 2 weken met de ziekte mogen leven... ging iedere dag wel wat slechter..

Dat is wel even heel iets anders als wat hier aan de hand is ( naar mijn idee) , TS haar vader heeft hartritme stoornissen en hyperventilatie ......... Heel vervelend maar je kunt er gewoon oud mee worden.

TS ik hoop dat je je vandaag al weer wat beter voelt

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 13:53

ik ben vandaag thuis gebeleven van school gister te veel stress gehad waardoor ik vandaag gesloopt ben maar het gaat nu weer iets beter :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 13:58

Fijn dat het nu weer een beetje beter gaat!
Gaat het met je vader ook goed??

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 14:07

ja

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:14

jiperdepip schreef:
DeEenhoorn schreef:
Mijne ook :j ik weet hoe zwaar je het kan hebben in dit soort situaties.. ik heb een oom gehad die aan kanker is overleden, heeft 2 weken met de ziekte mogen leven... ging iedere dag wel wat slechter..

Dat is wel even heel iets anders als wat hier aan de hand is ( naar mijn idee) , TS haar vader heeft hartritme stoornissen en hyperventilatie ......... Heel vervelend maar je kunt er gewoon oud mee worden.

TS ik hoop dat je je vandaag al weer wat beter voelt

Dat snap ik :) ik bedoel er ook verder niets mee

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:40

jeetje ts balen dat je even niet lekker in je vel zit maar het is ook niet niks he, je vader werd mee genomen naar het ziekenhuis en je wist echt even niet wat er zou gaan gebeuren. Zou je vader het wel overleven? de stress met je broertje. We horen vaak om ons heen over zieke mensen etc maar als het dan dichtbij komt zijn we er toch niet op voorbereid. Rustig aan he, ook jij hebt een grens!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 22:29

[quote="dito"]jeetje ts balen dat je even niet lekker in je vel zit maar het is ook niet niks he, je vader werd mee genomen naar het ziekenhuis en je wist echt even niet wat er zou gaan gebeuren. Zou je vader het wel overleven? de stress met je broertje. We horen vaak om ons heen over zieke mensen etc maar als het dan dichtbij komt zijn we er toch niet op voorbereid. Rustig aan he, ook jij hebt een grens![/quote

Vandaag even tot rust gekomen morgen nog even school en dan weekend.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 13:49

En het is weer mis gegaan :(

ik was afgelopen week bij me maandelijks pleeggezin en papa mama en me broertje waren op de camping afgelopen 3 nachten werd papa zo nu dan wakker en zijn hart sloeg op hol. nam die medicijn was het weer over. maar nu vannochtend ging het weer niet goed hij weer medicijnen genomen en ging het weer niet over. dus buurman hem naar huisarts gebracht en nu worden we net gebeld. hij mag weer naar het ziekenhuis. zucht :( ik baal hier zo van en vraag me af hoelang gaat dit nog zo door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:55

Echt niet leuk dat je vader dat heeft :( Ik ken zelf iemand die hartritmestoornissen had, gelukkig gaat het veeelll beter omdat ze nu een goed werkend donorhart heeft!! :D

Kan je misschien niet naar iemand waar je je hart kan luchten? En misschien kan je je dokter vragen van je vader of hij je wilt vertellen wat er met hem aan de hand is en wat jij kan doen als hij weer zulke situaties heeft. Echt waar, als je meer informatie over je vaders situatie weet zit je al minder in de stress.

Ik wens jou heel veel geluk en minder stress toe!! <3 Hopen dat het allemaal beter wordt!! En anders moet je het gewoon uitpraten, maar als je echt in de stress komt, verwen jezelf dan maar eens :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 13:56

mijn moeder blijft wel thuis vandaag want die wil ook niet weer de hele dag in het ziekenhuis zitten. ik probeer me vriend te bereiken maar nee die is niet te bereiken. maar dankje voor je lieve berichtje @horselove28