Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561


robert45
Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:41

@brainless

En ze weet dat hij een relatie heeft, als het gebeurd terwijl ze nooit geweten heeft dat hij een relatie heeft is het anders wat.

Ze weet waar ze aan begint, ze had ook nee kunnen zeggen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41609
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:42

Brainless schreef:
Dat vind ik dus niet.
Waarom is degene waar een man vreemd mee gaat net zo fout als hijzelf?
Hij heeft een relatie en zal beter moeten weten.
Ook al komt de hele playboy naakt bij hem op bezoek.


Ik ben het met jou eens, TS zit niet in een relatie, is single en een mogelijkheid dient zich aan. Waarom zou TS niet mogen kiezen voor haar eigen, toentertijd nog verwachte, eigen geluk?

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:44

Het is gebeurt, punt. Maar dat wil niet meteen zeggen dat hij zijn relatie met zijn vriendin/vrouw op wil geven of dat jij die kapot moet gaan zitten maken.
Hij is degene die het zal moeten vertellen.

Maar om antwoord te geven op de poll vraag los van dit alles, ik heb nee gezegd en ik heb ook beide exen gezegd dat ze van mijn part vreemd mochten gaan, als ik er maar niet achter kwam en (dus) ook geen ziektes van ze op zou lopen.
Vreemdgaan op zich hou je nl volgens mij niet tegen. En ik wilde die man, dus dan ga ik hem toch niet opgeven voor een ander en ze winnen er niks mee als ik het wel weet.

Dus, TS, het ligt ook maar net aan de mentaliteit van de vriendin/vrouw wat ze er mee doet. Voor de een is het einde relatie (wat niet wil zeggen dat hij doorgaat met wie hij is vreemdgegaan) en voor de ander is het juist vechten om hem te houden.

Overigens wijzen de statestieken uit dat maar heel weinig mannen (ik geloof 2 % ) gaan scheiden voror een lover (dat is wel meer dan iemand waarmee hij een keertje is vreemdgegaan).
Ik trof trouwens iemand met en slecht huwelijk die idd voor mij is gaan scheiden en ik heb 8 jaar een relatie met hem gehad en ik wens dat ik die ongedaan kon maken. Wat een lül. En al die verhalen over hoe slecht zij wel niet was... nou ze had juist groot gelijk! HIJ was de slechte. Maar ja, dat leer je dan achteraf pas.

Vreemdgaan is niet de manier om iemand te krijgen, als je dat in je achtehoofd hebt. Daarbij, als hij het zo makkelijk doet met jou kan hij het net zo makkelijk met een ander als jij hem hebt....
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 22-12-13 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

robert45
Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:44

_San87_ schreef:
Brainless schreef:
Dat vind ik dus niet.
Waarom is degene waar een man vreemd mee gaat net zo fout als hijzelf?
Hij heeft een relatie en zal beter moeten weten.
Ook al komt de hele playboy naakt bij hem op bezoek.


Ik ben het met jou eens, TS zit niet in een relatie, is single en een mogelijkheid dient zich aan. Waarom zou TS niet mogen kiezen voor haar eigen, toentertijd nog verwachte, eigen geluk?


Hoe zou jij het vinden als er een andere vrouw jouw man gaat lopen verleiden en er vervolgens het bed mee induikt...

Denk niet dat je er dan nog zo overdenkt.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:44

Maar moet zij dan degene zijn die het vertelt?
Lijkt me niet..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41609
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:45

robert45 schreef:
_San87_ schreef:


Ik ben het met jou eens, TS zit niet in een relatie, is single en een mogelijkheid dient zich aan. Waarom zou TS niet mogen kiezen voor haar eigen, toentertijd nog verwachte, eigen geluk?


Hoe zou jij het vinden als er een andere vrouw jouw man gaat lopen verleiden en er vervolgens het bed mee induikt...

Denk niet dat je er dan nog zo overdenkt.

Ik ga die vrouw niks kwalijk nemen.

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:46

_San87_ schreef:
Brainless schreef:
Dat vind ik dus niet.
Waarom is degene waar een man vreemd mee gaat net zo fout als hijzelf?
Hij heeft een relatie en zal beter moeten weten.
Ook al komt de hele playboy naakt bij hem op bezoek.


Ik ben het met jou eens, TS zit niet in een relatie, is single en een mogelijkheid dient zich aan. Waarom zou TS niet mogen kiezen voor haar eigen, toentertijd nog verwachte, eigen geluk?

Omdat er nog zoiets is als (zelf) respect?!
Trouwens als hij haar zo graag had gewild dan had hij het wel uitgemaakt met zijn vriendin ipv van vreemdgaan met TS, dus ik zie niet in waarom je benen opendoet voor een jongen met een relatie voor je eigen geluk als je zo verliefd op hem bent. Verliefd ben je, daar hoef je geen seks voor te hebben.

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:49

Mijn vriend is helemaal niet het type om vreemd te gaan, maar als hij het zou doen zou ik het inderdaad van hemzelf willen horen.. En dan van daaruit eens gaan denken hoe nu verder te gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41609
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:52

Esmeej333 schreef:
_San87_ schreef:


Ik ben het met jou eens, TS zit niet in een relatie, is single en een mogelijkheid dient zich aan. Waarom zou TS niet mogen kiezen voor haar eigen, toentertijd nog verwachte, eigen geluk?

Omdat er nog zoiets is als (zelf) respect?!
Trouwens als hij haar zo graag had gewild dan had hij het wel uitgemaakt met zijn vriendin ipv van vreemdgaan met TS, dus ik zie niet in waarom je benen opendoet voor een jongen met een relatie voor je eigen geluk als je zo verliefd op hem bent. Verliefd ben je, daar hoef je geen seks voor te hebben.

Oh ja, ik heb geen zelfrespect... Dat was het :)* .

Ik hoef jou toch niet te vertellen dat liefde en seks nauw aan elkaar verwant zijn, toch :')? Zo naïef ben je hoop ik niet. En inderdaad, als hij haar echt had gewild dan had hij het uitgemaakt, hij wilde niet echt en daar plukt TS de wrange vruchten van, maar dat hij niet wilde, daar moet je eerst achter komen, dat weet je niet op het moment dat hij je begint te paaien. Want hoe naïef van TS dacht ze dat hij wellicht wel wilde, wat een gekke meid toch. Beide dames zijn imo slachtoffer, hoewel de één natuurlijk meer dan de ander, als ze erachter komt.

Brainless

Berichten: 29742
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:54

robert45 schreef:
Hoe zou jij het vinden als er een andere vrouw jouw man gaat lopen verleiden en er vervolgens het bed mee induikt...

Denk niet dat je er dan nog zo overdenkt.

Natuurlijk zou ik ook boos zijn op die andere vrouw, maar mijn man heeft een afspraak met mij en daar is die andere vrouw absoluut niet verantwoordelijk voor.

Sizzle

Berichten: 35699
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:55

Ik zou het zeker willen weten maar NIET van de andere vrouw.
Dat zou ik een hele nare situatie vinden waar ik niet zeker weet of mezelf nog onder controle zou hebben.
Dat zou op mij heel kinderachtig over komen als: ik ga lekker met jouw man als je dat maar weet lalalalaalaaa.

Ik ben altijd heel principieel geweest en heb niemand aangeraakt waarvan ik wist dat deze bezet was, zelfs niet toen ik heeeeeeeel verlieft was en er haast aan onderdoor ging. Leuk detail is dat het vervolgens zonder mij ook wel uit ging en we nu getrouwd zijn. Ik heb me daar dankzij zelfbeheersing van beide kanten dus ook echt niet schuldig over hoeven voelen en kan de ex ook gewoon onder ogen komen.

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:57

Wat een toeval, kreeg vorige maand te horen dat mijn ex vreemd ging en hoorde het van het meisje waar hij vreemd mee is gegaan.

In eerste instantie was ik heel blij dat ze het had verteld, eventjes later had ik liever me kop in het zand willen steken en het liever niet geweten. Maar nu een maand later alle emoties wat zijn gedaald ben ik wel blij dat ze het heeft verteld.

Als ik jou was zou ik het gewoon zeggen, die meid verdient het om de waarheid te weten ook al doet dat pijn.

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:59

Als je in bed duikt met iemand die je gebruikt voor seks terwijl je zelf wat anders/ meer wilt dan seks heb je imo weinig zelfrespect ja. Zeker ook weinig respect voor die vriendin.
Dat seks en verliefd zijn dichtbij elkaar liggen weet ik wel, maar je wordt niet verliefd op iemand omdat je seks hebt met diegene. TS zou geen seks moeten hebben met die jongen om hem over te halen, hij had daarvoor al verliefd op haar moeten zijn. En als hij verliefd op TS was geweest, dan had hij gewoon uitgemaakt.
Ja ik vind TS naïef en alles behalve een slachtoffer. Van andermans vent moet je gewoon afblijven, punt. Zo moeilijk is het niet om je beentjes bij elkaar te houden, zijn genoeg vrijgezelle mannen om je lusten op te botvieren.

Lusitana

Berichten: 22440
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:02

Remark schreef:
Als ik jou was zou ik het gewoon zeggen, die meid verdient het om de waarheid te weten ook al doet dat pijn.

Als een meisje met een dergelijk nieuws bij mij aan zou komen sta ik niet voor mezelf in. Want wat denkt ze daar precies mee te bereiken? Vuile hufterigheid is wat daar achter zit het en echt niet "ze verdient het om te weten", hoor.
Als mijn vriend het verteld zou ik een gewoon gesprek hebben er over.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41609
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:02

Esmeej333 schreef:
Als je in bed duikt met iemand die je gebruikt voor seks terwijl je zelf wat anders/ meer wilt dan seks heb je imo weinig zelfrespect ja. Zeker ook weinig respect voor die vriendin.
Dat seks en verliefd zijn dichtbij elkaar liggen weet ik wel, maar je wordt niet verliefd op iemand omdat je seks hebt met diegene. TS zou geen seks moeten hebben met die jongen om hem over te halen, hij had daarvoor al verliefd op haar moeten zijn. En als hij verliefd op TS was geweest, dan had hij gewoon uitgemaakt.
Ja ik vind TS naïef en alles behalve een slachtoffer. Van andermans vent moet je gewoon afblijven, punt. Zo moeilijk is het niet om je beentjes bij elkaar te houden, zijn genoeg vrijgezelle mannen om je lusten op te botvieren.


TS was al verliefd voor ze het bed in doken en dacht dat dit wederzijds was, want waarom zou het niet wederzijds kunnen zijn, toch?

En dat je niet verliefd wordt op iemand omdat je er seks mee hebt, klopt ook niet. Want dat is zeker weten heel goed mogelijk (levend voorbeeld zit hier).

Dientje_Yara
Berichten: 681
Geregistreerd: 23-01-08
Woonplaats: De Zilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:04

Mee eens
Van bezette mannen blijf je af

Je hebt hem al gegeven wat hij wilde een simpel potje seks

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:05

Lusitana schreef:
Remark schreef:
Als ik jou was zou ik het gewoon zeggen, die meid verdient het om de waarheid te weten ook al doet dat pijn.

Als een meisje met een dergelijk nieuws bij mij aan zou komen sta ik niet voor mezelf in. Want wat denkt ze daar precies mee te bereiken? Vuile hufterigheid is wat daar achter zit het en echt niet "ze verdient het om te weten", hoor.
Als mijn vriend het verteld zou ik een gewoon gesprek hebben er over.

Tja mensen verschillen. Gelukkig kon ik me prima beheersen al was ik wel heel erg boos. Op zowel mijn ex als dat meisje.

Als jou vriend vreemd zou gaan, zou je het dan liever niet weten? Tuurlijk had ik het liever van hem zelf gehoord maar er zijn maar weinig mannen die dat zomaar opbiechten en als dat meisje niet naar mij toe was gekomen was is er nooit achter gekomen...

Dientje_Yara
Berichten: 681
Geregistreerd: 23-01-08
Woonplaats: De Zilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:07

Wederzijds of niet, met seks kun je ook wachten tot degene wel vrijgezel is en als hij je echt leuk vind gaat hij voor jou

Sizzle

Berichten: 35699
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:08

Ik denk trouwens dat die kerel ook niet lang bij je blijft als je het zijn vrouw gaat vertellen.
Sex met een kerel die bezet is loopt vroeger of later in ellende uit. Heb een beetje zelfrespect en hou ze op een nette afstand.
Als het voor beide kanten 'echt' is dan maakt hij het gewoon eerst keurig uit voor met jou verder te gaan.

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:10

_San87_ schreef:
Esmeej333 schreef:
Als je in bed duikt met iemand die je gebruikt voor seks terwijl je zelf wat anders/ meer wilt dan seks heb je imo weinig zelfrespect ja. Zeker ook weinig respect voor die vriendin.
Dat seks en verliefd zijn dichtbij elkaar liggen weet ik wel, maar je wordt niet verliefd op iemand omdat je seks hebt met diegene. TS zou geen seks moeten hebben met die jongen om hem over te halen, hij had daarvoor al verliefd op haar moeten zijn. En als hij verliefd op TS was geweest, dan had hij gewoon uitgemaakt.
Ja ik vind TS naïef en alles behalve een slachtoffer. Van andermans vent moet je gewoon afblijven, punt. Zo moeilijk is het niet om je beentjes bij elkaar te houden, zijn genoeg vrijgezelle mannen om je lusten op te botvieren.


TS was al verliefd voor ze het bed in doken en dacht dat dit wederzijds was, want waarom zou het niet wederzijds kunnen zijn, toch?

En dat je niet verliefd wordt op iemand omdat je er seks mee hebt, klopt ook niet. Want dat is zeker weten heel goed mogelijk (levend voorbeeld zit hier).

Als TS logisch na had gedacht dan had ze het geweten dat hij niet verliefd was, dan had hij het namelijk gewoon uitgemaakt met zijn vriendin. Simpel als that, niets ingewikkelds aan.

Hoho, geen woorden in mijn mond leggen. Als twee vrijgezelle mensen seks willen hebben voor de seks, prima, dat kan ook (weet ik zelf ook). Als je weet dat de ander relatie heeft blijf je er gewoon af. Ja, die jongen is degene die het slechtst is, maar dat maakt haar geen slachtoffer. Beentjes gesloten houden, heel simpel.
Als je laat gebruiken voor seks terwijl je zelf iets anders wil dan alleen seks, dat vind ik ook een beetje dom. Je koopt iemand niet om met seks, seks gaat er niet voor zorgen dat iemand opeens wel verliefd is. Als een van de twee wat anders wilt dan de ander moet je gewoon niet met elkaar in bed duiken.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:12

3,5 jaar lang heb ik een relatie gehad met iemand die constant vreemd ging ( met anderen na bed, sms contact via ander nummer, afspreken met anderen)

Ten eerst wil ik zeggen blijf van een ander zijn kerel af, ook al zoekt hij contact. Als je met z'n iemand iets begint bedenk dan is hoe de partner zich voelt als ze er achter komt ;).

Ten tweede wil je een relatie met hem, hij doet toch het zelfde met jou wat hij bij zijn ex heeft geflikt met jouw :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41609
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:14

Ik leg jou geen woorden in de mond, ik weerleg enkel iets wat jij zegt.

Niet alle mannen zijn zo simpel en maken het eerst uit, kan verschillende redenen hebben, niet dat ik dat goed wil praten. Ook daar heb ik ervaring mee. Hij koos uiteindelijk wel voor mij. Lucky me :'). Nou ja, toentertijd wel.

robert45
Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:15

_San87_ schreef:
Ik leg jou geen woorden in de mond, ik weerleg enkel iets wat jij zegt.

Niet alle mannen zijn zo simpel en maken het eerst uit, kan verschillende redenen hebben, niet dat ik dat goed wil praten. Ook daar heb ik ervaring mee. Hij koos uiteindelijk wel voor mij. Lucky me :'). Nou ja, toentertijd wel.


gefeliciteerd dan hoor je bij de 2% *\o/*

Het overgrote gedeelte van al dit soort gebeurtenissen houd geen stand.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41609
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:18

robert45 schreef:
_San87_ schreef:
Ik leg jou geen woorden in de mond, ik weerleg enkel iets wat jij zegt.

Niet alle mannen zijn zo simpel en maken het eerst uit, kan verschillende redenen hebben, niet dat ik dat goed wil praten. Ook daar heb ik ervaring mee. Hij koos uiteindelijk wel voor mij. Lucky me :'). Nou ja, toentertijd wel.


gefeliciteerd dan hoor je bij de 2% *\o/*

Het overgrote gedeelte van al dit soort gebeurtenissen houd geen stand.


Nou en? Op dat moment hoop je dat jullie die 2% zijn.

Als gevoelend en emoties zo makkelijk zouden zijn, dan hadden heel wat therapeuten geen werk meer en zou de wereld nog mooier zijn.

StalNollie

Berichten: 9122
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:20

PM1 schreef:
Ik weet dat ik fout zit, dat ontken ik nergens. Ik zou het mijn vriend/man kwalijk nemen, ik heb hem dan nu niet verleid, maar dan nog, degene die een relatie heeft moet hier niet op ingaan en het zeker nietzelf opzoeken.


dat is zijn pakkie aan en niet de jouwe,

dus ts stel je volwassen op en laat het.
ga op zoek naar iemand die vrijgezel is en besteed daar je tijd/aandacht aan