Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 17:26

Hoi! Ooit was hier al een topic over, maar ik kon het niet terugvinden.

Ik ben echt niet van de dromen met een betekenis, maar ik droom soms zulke gekke dingen... :+ Vannacht dus weer.

Ik was een weekendje naar een huisje, maar ik wist niet wat ik met mijn paard moest doen. (Ik heb geen paard, maar het paard had dezelfde kleuren als mijn kat, wat echt cool was <3 Dit: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6350_n.jpg is mijn kat trouwens)
Anyway, ik besloot om mijn paard vast te binden aan het huisje, waar ze kon grazen. Toen besloot ik de laatste avond naar een ander park te gaan, en de avond erna ging ik weer terug omdat ik Charlie zo miste (paard/kat). Ik moest terug met de bus maar dat was heel raar want de buschauffeur wilde steeds niet zeggen welke halte er kwam, ik vond het maar stom, ik wilde naar mijn paardje toe :\
Toen ik bij paard aankwam, vertelde ze (? Wut? ) hoe ze lekker had staan eten van een plantje en vriendjes was geworden met een insect op het plantje.

... Dus! :')

Heeft iemand anders nog van die gekke dromen gehad de laatste tijd? Of gekke dingen gezegd in je slaap ofzo? :D

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:27

Ik droom altijd de toekomst, heel eng :')

xAlice

Berichten: 2821
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:34

Ik heb de meest bizarre dromen. even een vrij recente (heb er nog véél meer):
Dit droomde ik dus;
Ik werd wakker en stond op. Ik was alleen thuis want mijn moeder was een weekend weg en broer sliep bij een vriendin (was in het echt ook zo) dus ik liep rond en het was heel donker. Toen kwam mijn moeder opeens thuis dus ik snapte er niks van. Ze zou pas 's avonds thuis komen en zo laat kon het echt nog niet zijn.
Toen kwam de rest van de familie thuis.
Ondertussen begon ik me af te vragen of ik soms droomde maar het was echt super realistisch dus ik durfde het niemand te vragen.
Uiteindelijk ben ik van die lucide droom trucjes gaan doen waaruit inderdaad bleek dat ik droomde (spiegelbeeld was raar, licht deed het niet en de tijd klopte niet). Maar ja, toen moest ik wakker zien te worden want ik wist dat ik er op tijd uit moest en de wekker niet had gezet. Dus ik rondlopen op zoek naar een manier om wakker te worden.
Toen ben ik op bed gaan liggen en heb mijn ogen dicht gedaan en toen ik ze open deed was ik wakker (dacht ik!) dus ik weer uit bed, helemaal opgelucht Bleek ik nog steeds te slapen. (spiegelbeeld klopte nog steeds niet) :\
En echt waar, ik wist echt niet hoe ik wakker moest worden _O-
uiteindelijk weer op bed gaan liggen en na tien keer mijn ogen dicht en open te doen werd ik eindelijk wakker haha. Ik ben echt de hele dag in de war geweest, was zó raar :+

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 17:37

Wauw, dat is echt raar :+ Inception-achtige dromen...

Oh trouwens, voor de jongere generatie:


Ik heb overigens laatst mijn vriend nog wakker gemaakt om hem te vertellen dat 'deze zaal écht heel erg raar is ingedeeld'. Ik had gedroomd dat ik in een hele vaag gevormde zaal stond op te treden (musical) met acteurs als Johnny Depp uit Sweeney Todd, dat was ook al zo'n rare droom :+

xkimmx

Berichten: 3406
Geregistreerd: 07-05-08
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:39

Ik droomde vrijdag nacht dat ik op vakantie ging en een keer niet hoefde te werken! Tot ik om 07:10 wakker werd gebeld door mijn werk waar ik bleef. Moest 7 uur beginnen, toen de wekker ging was ik blijkbaar nog steeds in de waan dat ik op vakantie zou gaan en niet hoefde te werken. :\ Ze waren niet zo blij om me werk, oeps..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:40

Ik droom ook altijd echt heel vreemd, en dan zijn het nog vaak meerdere dromen die ik stuk voor stuk allemaal onthoud :')

drenterxx
Berichten: 1393
Geregistreerd: 20-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:40

Ik droom over mensen uit mijn klas :+
Ik droomde een keer dat ik op een shet ging rijden, die echt heel klein was.
Toen ik ging galopperen plofte m'n benen naar beneden en die stonden op de grond,
En toen galoppeerde de pony zomaar onder m'n benen vandaan!
Eigenlijk wel sneu :')
Ik vergeet mn dromen vaak, maar ik zal iedere dag m'n dromen hier dumpen, dan onthou ik ze miss iets beter! :j

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:40

Of een keer. Ik was aan het slaap wandelen en ging naar de kamer van m'n oma. Daar aangekomen maakte ik haar wakker en zo begon het volgende gesprek:

Ik: Nina stoelen stoelen
Nina: Ga maar weer slapen, er is niks liefje
Ik: Nee er lopen stoelen :')
Nina: Nee liefje, je bent aan het slaapwandelen
Ik: Neeheej stoelen

_O-

Prinslover

Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-04

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:45

Hahahaha :D Ik kom niet meer bij om jullie dromen :') . Droom zelf ook regelmatig gekke dingen, maar kan nu effe niks bedenken!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:53

Vaak droom ik dingen die nog gaan gebeuren. Zoals de dood van mens of dier of iets anders wat mijn emoties overhoop zal gooien. Soms denk ik wel eens dat deze dromen/ alias nachtmerries mij voorbereiden op wat komen gaat, waardoor ik ze uiteindelijk wel kan waarderen.

Toch droom ik liever over leuke dingen, i.p.v. nare dingen, maar ja die komen nooit uit! :')

Geen recente droom gehad met een te gek verhaal, wel hele korte die ik meteen weer ben vergeten. De gekste dromen heb ik als ik nog even in slaap val nadat ik net even wakker ben geweest. En als ik ziek ben dan heb ik de naarste dromen.

Over het algemeen van alles wat dus.

xAlice

Berichten: 2821
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:54

Ik droomde ook een keer dat ik in Berlijn (? weet ik niet zeker. een stad in ieder geval _O-) was en ik was alleen dus ik vond het niet zo erg dat ik geen kleren aan had ( :')) maar toen bleek er een klasgenoot te lopen dus ik ging me verstoppen en toen bedacht ik me dat we hier waren voor gym en dat ik dat vergeten was. Dus ik ging nog snel omkleden en toen ging ik praten met een klasgenoot en vergat ik het weer dus ik naar de gymleraar dat ik het vergeten was en toen zou hij het vergeven maar dan moest ik wel hem laten kiezen waar ik heen zou gaan met ?? (echt geen idee meer)

En ik heb een keer gedroomd dat we dieren mee mochten meenemen naar school. dus ik nam mijn puppy mee maar die was heel klein en liep steeds weg. en toen veranderde de school in een soort zweinstein en iedereen liep met dieren en ik kon nergens meer de weg vinden en ik was mijn hond steeds kwijt. _O-

Oh en een keer dat we met de hele familie naar china gingen want daar was mijn zus in een heel leuk hotel geweest dus daar gingen wij ook een nacht heen. Maar we moesten er wel heen lopen en iedereen veranderde steeds (de ene keer familie, de andere keer mijn klas en dan weer de jeugdgroep van de kerk).

Ik heb er echt heel veel maar zal het hier even bij laten. :+

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:25

Oh ik kan zo ontzettend raar dromen.

Een keer droomde ik dat we een feestje hadden met de klas. Er waren geen meubels dus zat iedereen op de grond. De wc was in de magnetron.
En aan het einde van het feestje heb ik iedereen vermoord.

Verder heb ik wel eens dat ik mijn kamer gewoon zie en dat er dan inmens grote spinnen over de muren lopen, of allemaal vogelkooien aan het plafond hangen.
Dan ga ik ook heel wild om mij heen slaan enzo, heel vaag :+

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:26

Warboel schreef:
Een keer droomde ik dat we een feestje hadden met de klas. Er waren geen meubels dus zat iedereen op de grond. De wc was in de magnetron.
En aan het einde van het feestje heb ik iedereen vermoord.

Leuk detail haha _O-

xAlice

Berichten: 2821
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:27

Haha dat doet me denken aan mijn zus.
Die droomde dat er een hele grote zwerm muggen naar binnen vloog en is dus in paniek uit bed gesprongen en naar mijn broer gerend voor muggenspray ofzo (in plaats van gewoon vluchten _O-). Dus toen stond ze in haar onderbroek bij mijn broer in de kamer die ook nog eens zijn vriendin op bezoek had. hahaha echt kei gênant :+

Rosannee_

Berichten: 3713
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:02

Ik heb ook altijd gekke dromen, meestal 2 per nacht. Hierbij praat ik ook altijd sochtends tegen mijn vriend. Kan nu niet precies meer een droom voor me halen maar wel wat ik heb gezegt. Een keer: 'hey simba.' En 'gooi de eieren maar tegen de bruna!, gooi die eieren maar tegen de bruna'.

Esther43
Berichten: 3306
Geregistreerd: 21-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:04

Laatst gedroomd dat ik een kindje kreeg die niet van mijn vriend was, daar voelde ik mij echt poedersuiker over. Toen sprong de droom over en had ik het kindje op bed gelegt en keek ik het babytje aan, was het mijn vriend .... :(:) :+ erg maf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:08

Een keer heel raar gedroomd..
Ik was aan het galopperen op mijn toen lievelingsmanegepony, en in de bocht vielen we samen..
Toen kwam mijn lesgever eraan en die tilde de pony op, en toen was het een kartonnen paard geworden..

Like wtf.. :')

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:09

Believe schreef:
Een keer heel raar gedroomd..
Ik was aan het galopperen op mijn toen lievelingsmanegepony, en in de bocht vielen we samen..
Toen kwam mijn lesgever eraan en die tilde de pony op, en toen was het een kartonnen paard geworden..

Like wtf.. :')


Wtf _O-

Mossje_bobb
Berichten: 293
Geregistreerd: 13-05-12
Woonplaats: In Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:09

Paardjes45 schreef:
Ik droom altijd de toekomst, heel eng :')


Dat heb ik ook!

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:11

Heb er nog een. Was auto aan het rijden met een vriendin (ja op 12 jarige leeftijd :') ) , toen er zombies uit de grond kwamen en ze ons gingen aanvallen, over de auto klimmen enz. Achteraf kan ik er wel om lachen, maar toen was het echt heel eng :=

jumerenik
Berichten: 1101
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:13

ik heb ooit eens gedroomd dat ik speelde in een film. het heete het ontvoerde meisje. ik speelde de hoofrol het meisje dat werd ondvoerd. maar teweil ik aan het spelen was in de film werd ik 'echt' ondvoerd. en toen ging ales pecies hetzelfde als in mijn script. :+

Robin_Rikkie

Berichten: 3811
Geregistreerd: 19-03-11
Woonplaats: Galder

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:30

Moet echt lachen om sommige dromen _O-

Ik heb ook een keer héél raar gedroomd :')
Ik ging naar school en ik fietste ten eerste al samen met iemand waar ik nooit mee samen fiets (zou fietsen) Kwamen op een hele andere school aan dan waar ik zit, moesten we allemaal gangetjes door tot we ergens bij een verlaten, soort theaterzaal achtig iets kwamen. Daar zat de hele klas. We waren te laat. Vervolgens draai ik me om naar degene met wie ik samen fietste. Ze had een pistool gepakt en ze schoot mij als eerste dood en vervolgens de hele klas :+

Of een keer dat ik met mijn ouders op vakantie was en een boottochtje gingen maken. Een soort excursie. Hele leuke dolfijnen en plekken gezien. Tot de boot ging hellen. Hij begon te zinken :+ Roept de kapitein om, we zinken, veel succes allemaal en hopelijk blijven jullie leven. Vervolgens gaat hij zelf in een rubberbootje en vaart weg :+

Anoniem

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:37

Ik heb een maand geleden ofzo gedroomd dat ik met een actie van MTV kaartjes kon winnen voor een One Direction concert. Je moest een 'selfie' (Foto van jezelf) met een groep maken waar je op de jongens leek.
Maar ik wist waar die jongens sliepen in een hotel, dus ik met een klap vriendinnen (uit Ierland..?!) er heen. Het was op de grens tussen Ierland en Nederland (jaaa natuurlijk...).

Toen deden we allemaal onze capuchon op en hadden een foto gemaakt.


Heb ik eergisteren weer gedroomd dat er zo'n actie was, en toen waren die jongens weer in dat hotel. Ik er weer heen met die vriendinnen, en toen hadden we er eerst een met capuchon gemaakt, en toen eentje met allemaal een beanie (bepaald soort muts) op.
Toen kreeg ik daarna even de muts van Louis Tomlinson (een van die jongens), en die moest ik bij hem opzetten. Ik wou 'm eerst zelf op dus toen zei ik in mijn droom: ''Nooo, first a Tomlinselfie!''

Ik kon mezelf toen ik wakker werd wel voor mijn kop slaan! _O-

MyLittleLove

Berichten: 4179
Geregistreerd: 21-08-10
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:38

Om het maar over gekke dromen te hebben.

1x dat mijn neus eraf viel _O- en ik hem rustig oppakte en naar het ziekenhuis reed. juist.
en 1 x dat ik mijn haar af had geschoren :+

MyLittleLove

Berichten: 4179
Geregistreerd: 21-08-10
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:42

Oh en nog een leuke!

Vriendin van me heeft de eigenschap dat je met d'r kunt praten in d'r slaap. Zo riep ze dat ze op een koe zat (tinker waar ze op zou rijden dag erna) :'). Ik was nog wakker met 2 andere meiden, dus wij gingen even praten:

Wij: 'Zit je erop?'
Zij: 'Jaaaa, hij is wild!'
Wij: 'Sla hem met je zweep!' *hand komt omhoog en valt levenloos weer neer*
Wij: 'Trap 'm met je sporen!' *benen beginnen te trappelen*
Wij: 'Goedzo, ga maar lasso werpen!' oid. toen begon ze te joelen en werd ze wakker :')

Had 't niet meer :')