Oke wist altijd wel dat mijn viend (waar ik nu 7 jaar mee samen ben en 6 jaar mee samen woon) een tikje romantisch was, soms wat kaarsjes hier en daar, maar dit slaat werkelijk alles!
Een paar weken geleden op een woensdag middag ging de deurbel, mijn vriend deed de deur open. Vanuit de huiskamer hoorde ik dat er een pakketje werd geleverd, wat gerommel in de gang en vervolgens zie ik mijn vriend snel de slaapkamer in lopen.... "Is niets schat, voor de buren!" 's Avonds in bed zie ik boven op de kast een boos staan.. jahoor een pakketje voor de buren verstopt op de kledingkast?
Weken lang heb ik gesmeekt om de doos boven op de kast, zo nieuwsgierig als ik was heb ik mij kunnen bedwingen zelf een kijkje te nemen. Natuurlijk ook weken lang mijn vriend zijn oren van zijn hoofd gevraagd, want wat zit er nou in hemelsnaam in die doos?!?!?!
Vorige week kreeg ik te horen, nog minimaal 2 en maximaal 6 weken wachten tot je de doos krijg.. jeejtje hoe maak je iemand nog nieuwsgieriger?? Ik dacht het is tijd voor hints! Maar nee, volgens mijn vriend was de Hint fase nog niet begonnen.
Tot eergisteren 20 augustus.. ik zat op me werk en mijn vriend whatsappt: "Het is je steun van je dromen"
Ja daar moest ik even over nadenken.. na een slijm poging "Jij bent toch de steun van mijn dromen (A)" en even door gokken had ik m! Mijn kussen is de steun van mijn dromen
Bij thuis komst vond ik dit.

Nou was ik nog nieuwsgieriger

Vandaag (22 augustus) kreeg ik weer een hint

Jeejtje wat was deze moeilijk!! Geen idee waar ik zoeken moest naar de letter 'M'...
Uiteindelijk de computer maar even aangedaan voor afleiding en wat zie ik daar! Een mysterieus bos als bureaublad met een kleine "M" bij een eng poppetje haha

Natuurlijk meteen de map geopend

YEAAAH dacht ik.. helaas ze zijn beveiligd met een wachtwoord

Een verrassing is altijd leuk, maar als er zoveel weken over heen gaan is het toch niet raar dat ik zo ongeduldig word