Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dess schreef:Tja, gedumpt worden kan natuurlijk altijd. Maar het kan ook voor altijd goed gaan, en dat is dan wel weer mooi!
Ik zou niet, omdat je 1 keer gedumpt bent nooit meer een relatie nemen.
Het is een beetje lastig dat je de reden niet weet, maar als je hem echt nog leuk vind kan je het natuurlijk altijd weer proberen.
Maar als het om een hele vervelende reden uit is gegaan, zal ik gewoon is wat met die andere jongen gaan doen als je hem leuk vind.
leroyy1993 schreef:Dess schreef:Tja, gedumpt worden kan natuurlijk altijd. Maar het kan ook voor altijd goed gaan, en dat is dan wel weer mooi!
Ik zou niet, omdat je 1 keer gedumpt bent nooit meer een relatie nemen.
Het is een beetje lastig dat je de reden niet weet, maar als je hem echt nog leuk vind kan je het natuurlijk altijd weer proberen.
Maar als het om een hele vervelende reden uit is gegaan, zal ik gewoon is wat met die andere jongen gaan doen als je hem leuk vind.
naja heb alleen haat gevoelens naar hem

Ingmar_ schreef:Dan moet je wel heel erg verknocht aan hem zijn geweest.
Lastig is dat dan, als je relatie voorbij is. Als ik jou was zou ik gewoon aan je ex vragen waarom hij het heeft uitgemaakt, want dat verheldert de situatie wat voor jou en je weet dan waar het aan ligt, zodat het een volgende keer misschien wel anders kan gaan tussen jou en een nieuwe vriend.
Zet je gevoelens eens op een rijtje en ga dan kijken wat je wilt, want het is voor je mogelijk nieuwe vriendje ook niet leuk om eigenlijk op de tweede plaats te staan.

leroyy1993 schreef:Vinden jullie dat ik overdrijf met zeggen van neem nooit meer een relatie om gedumpt te worden?