Liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

leroyy1993

Liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 20:16

Hoi allemaal. Het klinkt misschien een beetje dom maar oke . ik val op jongens (iedereen weet het) en heb een relatie van 2 maand gehad ging uit om een reden die ik nu nog niet weet...Ik heb toen gezworen nooit meer een relatie te nemen omdat ik niet gedumpt wil worden. Nu heb ik vlak nadat het met men ex uit ging (4 maand geleden) een jongen leren kennen het klikte meteen. Zien elkaar elke week wel 3 x per week en heb het gevoel dat ik verlieft ben. Mijn ex is best stoer. Maar deze zeker niet. Dinsdag belde men ex na 4 maand weer. En nu ben ik enorm in de war. Heb me zelf aangeleerd hem te vergeten maar blijkbaar lukt dat niet Vinden jullie dat ik overdrijf met zeggen van neem nooit meer een relatie om gedumpt te worden?

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:23

Tja, gedumpt worden kan natuurlijk altijd. Maar het kan ook voor altijd goed gaan, en dat is dan wel weer mooi!
Ik zou niet, omdat je 1 keer gedumpt bent nooit meer een relatie nemen.

Het is een beetje lastig dat je de reden niet weet, maar als je hem echt nog leuk vind kan je het natuurlijk altijd weer proberen.
Maar als het om een hele vervelende reden uit is gegaan, zal ik gewoon is wat met die andere jongen gaan doen als je hem leuk vind.

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 20:24

Dess schreef:
Tja, gedumpt worden kan natuurlijk altijd. Maar het kan ook voor altijd goed gaan, en dat is dan wel weer mooi!

Het is een beetje lastig dat je de reden niet weet, maar als je hem echt nog leuk vind kan je het natuurlijk altijd weer proberen.
Maar als het om een hele vervelende reden uit is gegaan, zal ik gewoon is wat met die andere jongen gaan doen als je hem leuk vind.

naja heb alleen haat gevoelens naar hem

maiateck

Re: Liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:27

toen ik werd gedumpt door me ex was ik ook zo boos maar ik hield van hem en toen ik eenmaal een andere jongen had gevonden en hem vergeten was belde hij ook op.
Ik ben me toen volledig gaan storten op me nieuwe relatie en dat heeft gewerkt voor mij

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:28

leroyy1993 schreef:
Dess schreef:

naja heb alleen haat gevoelens naar hem

En waarom heb je haat gevoelens? Is er iets gebeurt?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:28

Ik zou denk ik eens bespreken met je ex waarom het is uit gegaan, misschien kun je het dan een plekje geven. Als je relatie uit het niets en zonder duidelijke reden uit gaat kan ik me voorstellen dat je er daarna huiverig voor bent. Maar de ene jongen is de andere niet, en wie zegt dat het met deze ook weer verkeerd gaat? :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:29

Ja, ik vind dat je overdrijft. Maar op zulke momenten kun je soms ook gewoon niet zo helder nadenken. Dus gauw vergeten dat je dat hebt gezworen. Een relatie kan hartstikke leuk zijn :D

Ik zou eerst de reden van de breuk vragen aan je ex.

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 20:30

En waarom heb je haat gevoelens? Is er iets gebeurt?[/quote]
naja hij maakte het uit... en liet niks meer van hem horen weken later kwam die met een vraag en dat was de domste vraag die iemand kan stellen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:30

Wat voor vraag was het dan?

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:31

Een wijs man schreef ooit: 'it is better to have loved and lost, then to have never loved at all'.

Dus ja door een slechte ervaring (zeker als de relatie 'slechts' 2 maanden heeft geduurd) besluiten helemaal geen relatie meer te willen is in mijn ogen erg overdreven.
De meeste mensen hebben meerdere relaties achter de rug voor ze bij hun uiteindelijke partner terecht komen. Dat hoort ook hij je ontwikkeling.
Laatst bijgewerkt door lizy29 op 02-08-13 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:33

Als je na een relatie van 2 maanden wordt gedumpt en dan al zó overstuur bent dat je nooit meer een relatie zou willen, vraag ik me eigenlijk af of je verder emotioneel wel een beetje in balans bent, zeg maar. Het klinkt niet heel gezond.

Dess

Wat voor vraag stelde hij dan?
Ik zou in ieder geval even goed met hem gaan praten, en vragen wat de reden is.
Dan kan je het sneller een plekje geven denk ik, tenzij je hem natuurlijk terug wil.
Laatst bijgewerkt door Dess op 02-08-13 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Na het weten van de vraag en andere informatie zeg ik lekker vergeten die stomme ex! En gezellig afspreken met die andere nieuwe leuke jongen :D

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:34

Ik ben het met Geryon eens, ik weet niet wat voor vraag het was,
maar er zijn genoeg andere leuke jongens :D

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 20:35

Dess schreef:
Wat voor vraag stelde hij dan?
Ik zou in ieder geval even goed met hem gaan praten, en vragen wat de reden is.
Dan kan je het sneller een plekje geven denk ik, tenzij je hem natuurlijk terug wil.

ben best onzeker dus vandaar ik denk snel dat iemand mij niet leuk vind zeg ma

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:35

Nu ben ik ook wel benieuwd naar de vraag?

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:40

Dan moet je wel heel erg verknocht aan hem zijn geweest. :(:)

Lastig is dat dan, als je relatie voorbij is. Als ik jou was zou ik gewoon aan je ex vragen waarom hij het heeft uitgemaakt, want dat verheldert de situatie wat voor jou en je weet dan waar het aan ligt, zodat het een volgende keer misschien wel anders kan gaan tussen jou en een nieuwe vriend.

Zet je gevoelens eens op een rijtje en ga dan kijken wat je wilt, want het is voor je mogelijk nieuwe vriendje ook niet leuk om eigenlijk op de tweede plaats te staan. :)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:42

Enne, haat en liefde liggen juist vreselijk dicht bij elkaar, het tegenovergestelde van liefde is onverschilligheid. Dat heb jij duidelijk nog niet ervaren bij deze jongen ...

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 20:42

Ingmar_ schreef:
Dan moet je wel heel erg verknocht aan hem zijn geweest. :(:)

Lastig is dat dan, als je relatie voorbij is. Als ik jou was zou ik gewoon aan je ex vragen waarom hij het heeft uitgemaakt, want dat verheldert de situatie wat voor jou en je weet dan waar het aan ligt, zodat het een volgende keer misschien wel anders kan gaan tussen jou en een nieuwe vriend.

Zet je gevoelens eens op een rijtje en ga dan kijken wat je wilt, want het is voor je mogelijk nieuwe vriendje ook niet leuk om eigenlijk op de tweede plaats te staan. :)

ja ik was gek op hem en hij maakte het opeens uit waren zelfs weze kijken voor naar t buitenland tegaan(wilde hij graag)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:46

Ik snap dat het dan best moeilijk is om mee om te gaan, maar ik zou het hem gewoon vragen. Domme vragen bestaan tenslotte niet. :)

En als je die andere jongen heel erg leuk vindt en hij jou ook en als er misschien wel meer is dan elkaar alleen leuk vinden, dan moeten jullie gewoon voor elkaar gaan. Een relatie is hartstikke leuk!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:01

Ben je echt 20?

Maar goed, erachter komen dat je gewoon niet bij elkaar past (dumpen klinkt zo kinderachtig), is nu eenmaal wat erbij hoort. Zie het ook eens vanuit de andere kant, stel je voor dat jij met een jongen bent, en je komt erachter dat hij eigenlijk helemaal niet leuk is maar hij blijkt wel zwaar verliefd op jou te zijn, zou je dan bij hem blijven?

Door verschillende vriendjes te hebben, kom je erachter wat je wilt in een relatie en daar ga je naar op zoek. Er zijn maar heel erg weinig mensen die bij hun allereerste vriendje blijven, vaak omdat jullie beide groeien en op zoek naar verschillende dingen in het leven. Als 1 van de 2 dan niet blij meer is in die relatie, is het niet eerlijk om bij elkaar te blijven omdat de ander dat zo graag wilt.

Dus, accepteer dat deze jongen niet is wat jij nodig hebt, en zoek naar een jongen die wel hetzelfde wil als jij. Maak niet de fout door jezelf meteen heel afhankelijk op te stellen en hem te claimen. Doe gewoon je eigen dingen en laat de relatie een verrijking zijn waar jullie beide blij van worden.

Zelf heb ik een hele goede homo-vriend. Hij is totaal geen huppeltrutje maar een stabiele man met een zeer goede baan (jurist), aan hem merk je niet eens dat hij op mannen valt. Al die jaren heeft hij er niet voor uit durven komen, mede uit schaamte voor de homowereld waarin je al snel wordt gezien als een sloerie die van man tot man springt. Nu eindelijk (hij is midden 30) heeft hij een enorm leuke man gevonden die hetzelfde denkt als hij, en ik ben zo blij voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:06

leroyy1993 schreef:
Vinden jullie dat ik overdrijf met zeggen van neem nooit meer een relatie om gedumpt te worden?

Ja.
Ik wil nooit meer vallen en m'n botten breken; moet ik dan nooit meer op een paard gaan zitten?
En daarmee m'n lust en m'n leven opgeven?

Gedumpt worden doet zeer. 9 op een schaal van 1 tot 10.
Maar liefde ervaren is dusdanig mooi dat het wat mij betreft een 11 in diezelfde schaal krijgt :D
Maar daar zúl je een klein risicootje voor voor lief moeten nemen...

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:16

je zou je eigen toekomst in de weg staan als je nooit meer een relatie aan ging.
dan ben je dus voor de rest van je leven alleen ,,, best jammer

wat je wel zou kunnen proberen is om je misschien zelf iets minder snel te geven en met iets minder overgave in je relatie storten.
een relatie bouw je op qua vertrouwen , je kunt na een paar week niet zeggen dat jullie altijd bij elkaar blijven en trouwen.

geen hand vol maar ..............

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:10

dat heb ik ook wel vaker gezegd,, je zegt vaker dingen als het uit raakt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:24

ehm ik snap het probleem niet helemaal? De jongen waar je nu mee om gaat ben je verliefd op dus dan ga je daar toch lekker mee verder? Maakt toch niet uit dat hij niet stoer is..? En je ex, je kunt toch best met 'm afspreken en gewoon VRAGEN waarom het zo is gelopen zonder meteen je haatgevoelens de vrije loop te geven...