Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:Alleen al een beslaglegging kost bijna 800 euro en dan komen de advocaatkosten, griffie kosten, etc er nog bij.....
Mer1980 schreef:Ik zeg heel eerlijk dat ik bijna zeker weet dat ik het geld niet terug krijg. Ik mag niet discrimineren, maar als die weg zijn krijg je niets meer.... Ook al weet je waar ze zitten op papier hebben ze nooit geld en vindt het dan maar terug. Echter dacht ik deze mensen te kennen.... Ik wil ze er dus gewoon asap uit hebben. Beslag leggen en kosten op hun verhalen zal mij dus financieel compleet ruïneren....
veerledec schreef:Deurwaarder kan je waarschijnlijk ook een heel eind helpen met de procedure. Is wellicht goedkoper dan een advocaat.
Ik zie nu je woonplaats, maar ik neem wel aan dat je een deurwaarder in NL zoekt?
veerledec schreef:Hier een recent topic van iemand waarbij de rechtsbijstand ook niet wil helpen:
[HTT] problemen met ex-huurder
Ik heb ook een verhuurde woning, volgens mij dekt mijn rechtsbijstand ook niet bij problemen. Dit ga ik toch maar eens navragen, gezien jullie ervaringen.
Je hebt al maanden geen huurinkomsten, heb je DAS al eerder op de hoogte gesteld? Hebben zij de eerdere aanmaningen verzorgd?