Hun donkere manen, wapperend in de wind
De tijd voor hereniging is daar, ze hebben je altijd bemint
Vol liefde gekomen, om jou te kunnen begeleiden
Om jou gezamenlijk die prachtige plek binnen te rijden
Zoals jullie hebben kunnen lezen is Marieke veel te jong uit het leven gerukt. Mijn gedachten gaan naar haar Andy,
met wie ze 11 jaar haar leven heeft mogen delen en aan allen die zij in haar leven heeft geraakt.
Het bloemstuk is inmiddels mogelijk gemaakt.. en wat is hij prachtig!! En wat zijn we ongelofelijk dankbaar voor jullie bijdrage! Helaas denken veel bokkers dat het niet meer mogelijk is om bij te dragen, aangezien het bloemstuk afgerond is. Maar niets is minder waar, de inzameling voor een donatie aan Slachtofferhulp Nederland loopt tot en met eind volgende week. Het lijkt ons een prachtig idee om uit naam van Marieke een mooie donatie te kunnen aanbieden bij Slachtofferhulp Nederland waar ze zich 10 jaar met zoveel passie voor heeft ingezet. Omdat het niet mogelijk bleek om het topic ( [LZP] Bloemstuk MariekeA ) te bewerken, om zodoende verduidelijking te kunnen geven betreffende de donaties, open ik een nieuw topic.
Je kunt bijdragen, door een PB te sturen voor de bankgegevens. Mijn verzoek om bij jullie overboeking jullie boktnaam te vermelden, zodat alles makkelijk te verwerken is. Ik laat de namen van alle bokkers die hebben bijgedragen verwerken in een prachtige ingelijste kaart, welke zowel aan haar vriend Andy, alsmede aan haar ouders aan word geboden.
Ook steunbetuigingen zijn nog altijd welkom, adres via PB.