Met spoed fotograaf gevraagd !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:02

Vjestagirl schreef:
Ja. Dus dat de hele groep (per persoon) tot €25 wil betalen... Zo kun je het (met een boel goede wil) ook lezen...

ok, nou ik ben heel benieuwd wat TS bedoelde dan....

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:02

Vjestagirl schreef:
Jongens, wie weet hebben we de ts wel vergeten en bedoelde ze dat de hele groep 25 betaald... Dan komen ze op €275, das wel redelijk...

Als dat zo is, denk ik dat meerdere fotografen geïnteresseerd zullen zijn, maar betwijfel het eerlijk gezegd :)

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:02

Ik snap wel waarom die andere fotograaf heeft afgezegd...

Marjoo_

Berichten: 442
Geregistreerd: 03-03-10

Re: Met spoed fotograaf gevraagd !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:14

Wow wow, rustig allemaal zeg :') Ik denk dat ik in de haast wat verkeerds heb gezegt, haha. Maar wat ik dus al eerder heb gezegt, het ligt er gewoon aan hoe de kwaliteit is, en of je 'n beginner bent of niet. Ouders vragen is uitgesloten, die werken.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:15

Marjoo_ schreef:
Wow wow, rustig allemaal zeg :') Ik denk dat ik in de haast wat verkeerds heb gezegt, haha. Maar wat ik dus al eerder heb gezegt, het ligt er gewoon aan hoe de kwaliteit is, en of je 'n beginner bent of niet. Ouders vragen is uitgesloten, die werken.


Maar wat wil je maximaal betalen? €25 voor de hele groep, of €25 per persoon?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Met spoed fotograaf gevraagd !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:16

En worden de kilometers vergoed?

Marjoo_

Berichten: 442
Geregistreerd: 03-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:17

Vjestagirl schreef:
Marjoo_ schreef:
Wow wow, rustig allemaal zeg :') Ik denk dat ik in de haast wat verkeerds heb gezegt, haha. Maar wat ik dus al eerder heb gezegt, het ligt er gewoon aan hoe de kwaliteit is, en of je 'n beginner bent of niet. Ouders vragen is uitgesloten, die werken.


Maar wat wil je maximaal betalen? €25 voor de hele groep, of €25 per persoon?


Per groep is te weinig, per persoon teveel. Vergeet die €25 euro. Ik denk dat de meeste fotograven hun eigen prijs wel hebben. Als er een fotograaf is die kan, dan kan hij/zij dat hier melden dan kunnen we het daarna over de prijs hebben.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:17

Als je kwaliteit wil dan betaal je ook echt een hele hoop meer :) denk dat je beter aan 100+ kunt gaan denken

Kijk, ik woon in de buurt bij Katwijk, maar ga echt niet zo'n groep voor zo'n bedrag op de foto zetten :)

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Met spoed fotograaf gevraagd !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:19

Wat betaalde je de vorige fotograaf?

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:20

Marjoo_ schreef:
Per groep is te weinig, per persoon teveel. Vergeet die €25 euro. Ik denk dat de meeste fotograven hun eigen prijs wel hebben. Als er een fotograaf is die kan, dan kan hij/zij dat hier melden dan kunnen we het daarna over de prijs hebben.


Maar je kan toch niet verwachten dat een fotograaf voor (zeg) €100 (of €150) daarheen gereden komt, een paar uur besteed aan het maken van de foto's, ze bewerkt, er watermerkjes inzet en dan alle foto's aan je geeft?

Marjoo_

Berichten: 442
Geregistreerd: 03-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:20

lifaya schreef:
Als je kwaliteit wil dan betaal je ook echt een hele hoop meer :) denk dat je beter aan 100+ kunt gaan denken

Kijk, ik woon in de buurt bij Katwijk, maar ga echt niet zo'n groep voor zo'n bedrag op de foto zetten :)


Ik hoef geen kwaliteit, alleen een fotograaf ;)

Marjoo_

Berichten: 442
Geregistreerd: 03-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:21

secricible schreef:
Wat betaalde je de vorige fotograaf?


Dat was m'n vriendin, die deed het voor de hobby, dus die betaalde niks.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101761
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:21

Wil je geen mooie foto's dan? Is er niemand in jullie vriendengroep die een SLR heeft en foto's wil maken?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:21

Zijn er dan voorbijgangers aanwezig dan die je een camera in de handen kunt drukken? :)
Loopt vast wel iemand toch?

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:22

Marjoo_ schreef:
lifaya schreef:
Als je kwaliteit wil dan betaal je ook echt een hele hoop meer :) denk dat je beter aan 100+ kunt gaan denken

Kijk, ik woon in de buurt bij Katwijk, maar ga echt niet zo'n groep voor zo'n bedrag op de foto zetten :)


Ik hoef geen kwaliteit, alleen een fotograaf ;)

Een fotograaf levert kwaliteit anders zou ik het iig geen fotograaf noemen maar iemand met een camera :')
Maar misschien ben ik wat kort door de bocht.

edit: er zal vast wel een ouder zijn van 1 van die vriendinnetjes die een spiegelreflex heeft :) probeer dat, is nog gratis ook
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 26-08-12 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:22

lifaya schreef:
Een fotograaf levert kwaliteit anders zou ik het iig geen fotograaf noemen maar iemand met een camera :')
Maar misschien ben ik wat kort door de bocht.


Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens! :j

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:23

Marjoo_ schreef:
t/m 25 euro voor de hele groep ! Als 'n fotograaf dat wil kan hij/zijn de originele bestanden geven, maar bewerkte is ook goed, kost alleen meer tijd :)

_O- _O-

Sorry... Maar als je originele bestanden wil van een (semi-)professional, dan kun je bijzonder lang blijven zoeken.

En we zijn nog steeds benieuwd of je totaal € 25,- voor de hele groep, of dat iedereen uit de groep niet meer dan € 25,- per persoon kan betalen...

Ik denk dat je het best één van de meiden de foto's kan laten maken met je digi cameraatje en dan afwisselen. Een voorbijganger kan dan misschien een groepsfotootje maken.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:24

Cynn_x schreef:
lifaya schreef:
Een fotograaf levert kwaliteit anders zou ik het iig geen fotograaf noemen maar iemand met een camera :')
Maar misschien ben ik wat kort door de bocht.


Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens! :j

Ik ook. :j

Marjoo_

Berichten: 442
Geregistreerd: 03-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:28

Bellatrix schreef:
Wil je geen mooie foto's dan? Is er niemand in jullie vriendengroep die een SLR heeft en foto's wil maken?


Natuurlijk wel, maar er is een verschil tussen top kwaliteit en gewoon wat mooie foto's. En iedereen heeft een SLR, maar we willen groepsfoto's en iemand die aanwijzingen geeft, en daar hebben we 'n fotograaf voor nodig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101761
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Met spoed fotograaf gevraagd !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:28

Tja, dan zul je met een zak geld moeten komen...

Marjoo_

Berichten: 442
Geregistreerd: 03-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:28

Agossie schreef:
Marjoo_ schreef:
t/m 25 euro voor de hele groep ! Als 'n fotograaf dat wil kan hij/zijn de originele bestanden geven, maar bewerkte is ook goed, kost alleen meer tijd :)

_O- _O-

Sorry... Maar als je originele bestanden wil van een (semi-)professional, dan kun je bijzonder lang blijven zoeken.

En we zijn nog steeds benieuwd of je totaal € 25,- voor de hele groep, of dat iedereen uit de groep niet meer dan € 25,- per persoon kan betalen...

Ik denk dat je het best één van de meiden de foto's kan laten maken met je digi cameraatje en dan afwisselen. Een voorbijganger kan dan misschien een groepsfotootje maken.


Lees eerst even het topic door ;)

ShauniBef

Berichten: 6837
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:30

Zorg dat je 25 euro per persoon doet, en kijk Lifaya lief aan!
Dan heb je prachtige foto's. :D

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:34

Marjoo_ schreef:
Agossie schreef:
_O- _O-

Sorry... Maar als je originele bestanden wil van een (semi-)professional, dan kun je bijzonder lang blijven zoeken.

En we zijn nog steeds benieuwd of je totaal € 25,- voor de hele groep, of dat iedereen uit de groep niet meer dan € 25,- per persoon kan betalen...

Ik denk dat je het best één van de meiden de foto's kan laten maken met je digi cameraatje en dan afwisselen. Een voorbijganger kan dan misschien een groepsfotootje maken.


Lees eerst even het topic door ;)

Heb ik gedaan.

Marjoo_

Berichten: 442
Geregistreerd: 03-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:34

lifaya schreef:
Een fotograaf levert kwaliteit anders zou ik het iig geen fotograaf noemen maar iemand met een camera :')
Maar misschien ben ik wat kort door de bocht.

edit: er zal vast wel een ouder zijn van 1 van die vriendinnetjes die een spiegelreflex heeft :) probeer dat, is nog gratis ook


Daar heb je gelijk in. Laat ik het dan anders vragen : Is er iemand met een camera die wat foto's kan maken morgen? :')
En nee, geen van álle ouders hebben tijd ! Ook geen kennisen , buren etc. niks. Daarom vraag ik het hier dus.

Mayling27

Berichten: 1925
Geregistreerd: 11-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:36

Marjoo_ schreef:
Bellatrix schreef:
Wil je geen mooie foto's dan? Is er niemand in jullie vriendengroep die een SLR heeft en foto's wil maken?


Natuurlijk wel, maar er is een verschil tussen top kwaliteit en gewoon wat mooie foto's. En iedereen heeft een SLR, maar we willen groepsfoto's en iemand die aanwijzingen geeft, en daar hebben we 'n fotograaf voor nodig.



Ik zou morgen afzeggen, nog even een tijdje door werken met ze alle, zodat je meer geld hebt wat je kan uitgeven...

3 Wegwerp camera'tjes, Zelf knippen en af laten drukken.... Ben je al 25 euro kwijt.....

Laat staan een professionele fotograaf