Hoe vergeet ik hem nou?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 22:52

Hmpf. Ik voel me echt een beetje... Ondankbaar? Ik weet het niet. Ik heb alle reden om gelukkig te zijn. Gezonde familie, leven zonder ziektes, gezellige vrienden, een onwijs tof bijrijdpaardje, een studie... Maar toch. Geen 100% Happiness.

En waarom niet? Tsja. Er is dus een jongen. Goh, waar zou anders die titel op slaan :Y)
Hij werkt ook bij de AH en het was echt heel gezellig altijd. Beetje flirterig, knuffeltje hier en daar. Toen onder de les eens afgesproken om naar de film te gaan. Yay! Een date :D Ik vond/vind hem echt leuk, echt een lieve jongen die niet bang is om anderen te vertellen wat ie vind zeg maar. Verliefd? Ja. Dat gevoel als ik hem zie/zag voel ik bij niemand. Had ik nog nooit gevoeld, dus ja.
Dus wij gezellig naar de film. Hij heeft me opgehaald en thuisgebracht. Heeft alles voor me betaald. Tsja, girls like to be spoiled? Maar was echt heel gezellig. Op de parkeerplaats een afscheidszoen en de status op Facebook kon van "Single" naar "In een relatie".
Ja en dan wil je wel afspreken. Maar hij was steeds niet lekker/slecht geslapen. Bummerr.... Ik zou hem wel op het werk zien. Onze AH werd toen verbouwd en hij verzorgde de bouwkeet. Hele AH wist het al, en ook de bouwvakkers daar. Na een leuke opmerking van een van die mannen "Is dat dat meisje waar je zo verliefd op bent?" wist ik helemaal zeker dat hij ook gek op mij was.
Dat was zeg maar de week na onze date. Ik proberen af te spreken maar hij kon steeds niet of was ziek/moe. Nouja... Oke? Hij had het zijn ouders ook nog niet verteld. Tsja, ik ben zo iemand, als het wat is mag de hele wereld het weten. Vraagtekens dus.

En een week later, kreeg ik dus een Whats-App. Kort samengevat: Hij was er nog niet klaar voor, en het lag niet aan mij maar aan hem, je weet het wel. Over Whats-App. Nou ik in tranen. Ja, na 2 weken relatie was het alweer voorbij. De volgende dag zou ik hem op het werk zien. Sindsdien doet hij dus alsof er níets is gebeurd. *zucht* En maar grapjes maken, en gezellig doen. Maar niet meer zoals voorheen met een knuffel hier een daar. Gewoon hoi en je praat eens tussen het werk door een beetje.

Maar dat is nu al 2 maanden geleden en ik kan hem niet van me af zetten. Ik blijf aan hem denken, ook al heeft ie me eigenlijk iets heel naars geleverd. Ik bedoel, als je niet echt verliefd was, dan wist je dat toch op de dag van de date ook wel?
Ik snap het gewoon niet en ik kan hem niet vergeten.

Iemand tips? Advies? Commentaar? Een schop onder mn kont?

Misschien stel ik me wel gewoon aan..

Jorinda

Berichten: 13462
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:55

Misschien heel afgezaagd, maar tijd slijt... Heb het zelf ook gehad, alleen dan na 2 maanden, maar hetzelfde gevoel... Het is ontzettend poedersuiker. Proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken, als je merkt dat je hem mist of aan hem denkt iets anders gaan doen om je gedachten te verzetten.. Sterkte!

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:56

ik denk dat je bij een volgend vriendje niet direct met de hele wereld moet delen dat er iets is gebeurt. Dat bepaal je namelijk samen. Het is handig als je er allebei zeker van bent hoe het nu zit en daar kan je gewoon over praten. (zeg niet dat dat nu op dit moment kan maar in het vervolg is het handiger)

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 22:58

Naskapower schreef:
ik denk dat je bij een volgend vriendje niet direct met de hele wereld moet delen dat er iets is gebeurt. Dat bepaal je namelijk samen. Het is handig als je er allebei zeker van bent hoe het nu zit en daar kan je gewoon over praten. (zeg niet dat dat nu op dit moment kan maar in het vervolg is het handiger)


Ja inderdaad, maar het was wel echt duidelijk dat hij wel meer wilde toen dan vrienden zeg maar. En ik heb het ook niet op FB gezet zonder dat hij het goed vond hoor :P
Maar ik ben misschien wel te hard van stapel gelopen...

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:11

Ik zal er nog wel even met hem over gaan praten hoor..

Ik vind het een beetje te makkelijk en snel afgekapt van hem, je verdient wel wat meer vind ik.

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:14

Pfff was het maar zo makkelijk.... Liefst ontloop ik hem gewoon...

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:17

Ja logisch, maar misschien kan je het wel beter afsluiten zo?

Snap je hem beter. Nu is het echt zo pats boem klaar en laat jou overdondert achter..

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:18

Tsja als je duidelijkheid voor jezelf wil, zit er toch echt maar één ding op: praten met hem. Dat is misschien de enige manier waarop hij je kan vertellen wat nou precies echt de reden was.
Wil je geen duidelijkheid? Dan zul je het tijd moeten geven.. Veel meer zit er niet op vrees ik. Er is nou eenmaal (helaas) geen aan/uit knop voor dit soort gevoelens....

Hannemarie

Berichten: 3210
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:19

gewoon proberen een gesprek aan te gaan, hoe moeilijk het ook is,
dan zal het iig fijner zijn omdat jij 'je hart kan luchten', want je zit er mee.
het is moeilijk maar daarna zul je je opgelucht voelen!

succes meid! :(:) :*

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:20

Het is zo balen dat ik hem nooit buiten het werk zie.... En als hij klaar is met werken dan moet ik nog door en andersom....

upendo

Berichten: 22296
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:20

Na één officiële date een relatie?

Dan ken je elkaar toch nauwelijks, als je elkaar alleen ziet op het werk...? :)

Het blijft klote, maar ik vind het wel een goed ding dat hij eerlijk is geweest..
En als je het hoe en waarom wil weten.. Zou ik op hem af stappen. :)

Goos_Horses
Berichten: 1116
Geregistreerd: 02-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:21

hm kalverliefde.. vind het wel vreemd dat jij na 1 date die afsluit met een zoen al denkt dat je een relatie hebt. Een relatie komt van 2 kanten.

Verder kan je enkel maar gewoon door gaan en plezier maken, het leven is te kort om te lang stil te staan bij 1 ding.

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:23

Goos_Horses schreef:
hm kalverliefde.. vind het wel vreemd dat jij na 1 date die afsluit met een zoen al denkt dat je een relatie hebt. Een relatie komt van 2 kanten.

Verder kan je enkel maar gewoon door gaan en plezier maken, het leven is te kort om te lang stil te staan bij 1 ding.


Het was wel van 2 kanten hoor :o
Na de date samen naar de auto lopen, in elkaar. En ook echt wel het officieel zeg maar... Het gevoel was goed en dat was volgens mij van zijn kant ook...
Maar voor mij was het de eerste keer :') Ik weet wel dat het de volgende keer wat meer dates nodig heeft :')

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:25

als iemand na 1 date zijn status op FB van single naar relatie zou veranderen, zou ik het benauwd krijgen en zou bij mij ook de bindingsangst de kop opsteken :o :7

mieske

Berichten: 2470
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:27

listiglistje schreef:
als iemand na 1 date zijn status op FB van single naar relatie zou veranderen, zou ik het benauwd krijgen en zou bij mij ook de bindingsangst de kop opsteken :o :7


Hihi mijn gedachte :P

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:27

Ik snap het niet helemaal denk ik... na de 1ste date al gelijk een relatie?

Klinkt mij in de oren als veel te snel willen gaan, misschien ben jij klaar voor een relatie, maar hij niet... geef hem rustig de tijd... kan me voorstellen dat hij nu gewoon terugkrabbeld, terwijl hij je misschien wel echt leuk vind.

Verliefd zijn is heerlijk, hou het even bij daten en zie of het wel echt wat kan worden?

@Listiglistje, precies wat ik bedoel ja :))

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:28

listiglistje schreef:
als iemand na 1 date zijn status op FB van single naar relatie zou veranderen, zou ik het benauwd krijgen en zou bij mij ook de bindingsangst de kop opsteken :o :7


Haha ja als je het zo zegt :')

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:29

Ach ja je bent jong naief en je wil wat :P les 1: breng kerels nooit in een benauwde positie, vaak zijn ze allergisch voor claimgedrag :D

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:30

listiglistje schreef:
Ach ja je bent jong naief en je wil wat :P les 1: breng kerels nooit in een benauwde positie, vaak zijn ze allergisch voor claimgedrag :D


Haha, les2: meer daten voordat je conclusies trekt :')

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:32

Les 3: Mannen zijn jagers, laat ze :D niet de rollen omdraaien...

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:32

Misschien kan je gewoon heel confident voor hem opduiken en zeggen dat je nog wat wilt daten met hem, zonder snelheid. <<)

Of je zegt dat het een pussy is dat hij gelijk terug krabbelt, dat 'jager' op hem niet zo van toepassing is :+

Marjo

Berichten: 37255
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:33

NeverGiveUp schreef:
Misschien kan je gewoon heel confident voor hem opduiken en zeggen dat je nog wat wilt daten met hem, zonder snelheid. <<)

Of je zegt dat het een pussy is dat hij gelijk terug krabbelt, dat 'jager' op hem niet zo van toepassing is :+


Haha ik denk dat ie me keihard uitlacht dan :')

listiglistje schreef:
Les 3: Mannen zijn jagers, laat ze :D niet de rollen omdraaien...


En ik voel me al zo desperate :') 18 jaar en nog maar 1 officiele date gehad xD

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:35

Ja dat denk ik ook :')

Nee even serieus ik zou als je nog verdere uitleg wilt met hem gaan praten,
of gewoon leuk naar hem glimlachen voortaan, zonder iets te zeggen langslopen en doen alsof hij voor je rest helemaal niets doet. Misschien komt de jager dan weer naar boven.

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:37

Ik zou hem even whatsappen, en hem uitleggen dat je een stapje terug wilt doen, en het rustig aan wilt doen, eventueel een 2e date? No strings attached!

Denk niet dat er veel anders opzit dan maar afwachten, iig niet achter hem aan rennen en jezelf opdringen, daar houd ie schijnbaar niet van :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:40

listiglistje schreef:
als iemand na 1 date zijn status op FB van single naar relatie zou veranderen, zou ik het benauwd krijgen en zou bij mij ook de bindingsangst de kop opsteken :o :7


+1

Na een keertje zoenen heb je toch nog geen "relatie"... En tuurlijk was je er allebei bij, da's een redelijk essentieel deel van zoenen, dat je met z'n tweetjes bent. Maar een relatie, da's toch net even wat meer.

Probeer gewoon te genieten van de leuke momenten in het leven, en maak je niet meteen druk om toekomst. Die komt vanzelf.