Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou het zelf zeker weten gewoon zelf op ruimen, dan is het tenslotte mijn hond. Maar ik weet heel goed dat sommige types dat verwachten van het personeel.
. ik zou het denk ik wel zelf (helpen)opruimen helemaal als het daar druk is.PocoGaucha schreef:is altijd lastig, ik zit achter de kassa en dan valt er ook wel eens wat ter aarde. sommige mensen helpen mijn collega's met opruimen, andere gaan er bij staan kijken. ik zou het denk ik wel zelf (helpen)opruimen helemaal als het daar druk is.
al zou ik zelf in een restaurant zitten en de serveerster gaat hondenkots opruimen zou ik inderdaad niet ge charmeert zijn.
Dat moet toch ook iemand opruimen? en als het iemand in zijn eentje is die onverwachts ziek wordt? mang schreef:Als iemand per ongeluk zijn drinken omgooit geef je diegene toch ook niet een doekje en een sopje en laat je het hem zelf opruimen?
Silvia schreef:Skygirl schreef:En wat als een kind moet vomeren?
Of een volwassene die alleen is en het toilet niet haalt?
Dan ook ruim ik het zelf op en laat ik het niet het personeel van het restaurant opruimen.
schiet lekker op dan 

Skygirl schreef:Als je daar te ziek voor bent.
Straks moet je van het opruimen opnieuwschiet lekker op dan
Skygirl schreef:PocoGaucha schreef:is altijd lastig, ik zit achter de kassa en dan valt er ook wel eens wat ter aarde. sommige mensen helpen mijn collega's met opruimen, andere gaan er bij staan kijken. ik zou het denk ik wel zelf (helpen)opruimen helemaal als het daar druk is.
al zou ik zelf in een restaurant zitten en de serveerster gaat hondenkots opruimen zou ik inderdaad niet ge charmeert zijn.
En mensenkots dan?Dat moet toch ook iemand opruimen? en als het iemand in zijn eentje is die onverwachts ziek wordt?
. Skygirl schreef:Als je daar te ziek voor bent.
Straks moet je van het opruimen opnieuwschiet lekker op dan

PocoGaucha schreef:ik heb zelf welleens tijdens het werk gekotst, toen heb ik het ook zelf opgeruimd.
labyrinth schreef:Dat is een totaal andere situatie. Als iemand echt te ziek is om het zelf te doen, dan zal je als personeel weleens moeten doorbijten. Maar dat is hier gewoon niet het geval. Deze vrouw heeft geen enkele reden om het op een ander af te schuiven.