25-05

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-01 23:19

Volgens mij ben ik echt de enig die nog wat doet! Als jullie er zat van zijn meldt je het maar, dan postik ook niet meer!
Heb vandaag een middelmatige dag gehad. Vanmorgen ge-big-diet-fitnessed, daarna 1 bolletje en een glas melk. Daarna pas om 16:30 weer 2 broodjes gegeten met melk. Moest van 12:00 tot 20:30 werken (liep natuurlijk weer uit tot 21:30) en heb vanavond een paar kleine koekjes gesnoept. Toen ik thuiskwmam eerst 2 appels opgekaand, toen een ijsje, en daarnba nog een koekje... Beetje te veel van het goede, maar heb vandaag ook wel hard gewerkt Verward .
Morgenavond weer een verjaardag... Moet maar iets lights maken als avondeten.... Wie heeft een suggestie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 00:29

Pasta met verse groenten.
De groenten even soort van roerbakken en dan de tomaten/tomatensaus erbij. Pasta is goed voor je en groenten ook. De saus is misschien niet zo heel slank, maar daar is misschien wel een lightversie van.
Wil het een beetje??

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 10:03

het gaat even weer iets minder, maar ik ben in elk geval al 4 kilo kwijt. Heb gi.avond dus krieltjes gegeten met sla en een stukkie vlees. Had ook wel zin in wat, want ik had dienst en om 18:00 werd ik gebeld of ik nog "effe" kon helpen met een keizersnee op een cavia! Echt gaaf! Er zijn 4 kleintjes geboren, had ze nog nooit zo jong gezien! (Was bij mijn eigen knaafjes altijd te laat, had wel foto's van mijn man (toen mijn vriend zijn cavia, van tijdens de geboorte).
Maar was dus pas om 20:00 thuis, en had toen berehonger!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 10:25

Ik heb al gezegd dat k na mn examen weer serieus mee ga doen...
(das na woensdag dus)
nu eet ik zo onregelmatig en fout...
soms eet k pas wat om 4 uur..
terwijl ik de andere dag om half 9 al ga ontbijten....
hangt van mn bui af en watvoor examen ik heb!!!!
nouja..
hou t nog ff vol de laatste 4 daagjes zonder mij!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 11:13

4 kilo is niet niks in iets meer dan een maand, goed gedaan hoor.
Dat je berehonger had lijkt mij logisch, het heeft dan ook geen zin om alleen een cracker te knagen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 17:24

Riette, sorry! Ik was een paar dagen weg met Hemelvaart (Luxemburg) maar doe nog gewoon mee. Al durf ik niet de resultaten van de laatste dagen te plaatsen daar word ik niet vrolijk van. Maar het was een heerlijke minivakantie en morgen ga ik weer verder.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 18:36

Toch goed dat je al zoveel kwijt bent Riette. Laten we het niet over mijn eetgedrag hebben Scheve mond\
Heb gewoon de mazzel gehad dat ik jarenlang kon eten wat ik wilde (VEEL *LOL* )maar de laatste tijd moet ik toch echt wel minderen.
En ik zou juist denk ik voor een verjaardag thuis heel veel avondeten nemen zodat je niet zo gaat snacken en snoepen op de verjaardag.
Maar ja, dat gaat ook niet altijd op want soms eet je jezelf thuis al vol, kom je op een feestje en vreet je daar nog eens verder. Hmm weg voordeel van de zware maaltijd thuis Haha!