Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjeetje schreef:Ik bleek achteraf ook zwanger toen we trouwden, dat wist ik op dat moment nog niet, dacht echt dat mijn menstruatie uitbleef en we hadden ook pas 1 keer voor het ecchie geoefend, maar we zijn mooi met zijn drietjes getrouwd en dat vind ik een hele mooie gedachten. Het is heel bijzonder om in een hetzelfde jaar ja te zeggen tegen je grootste liefde en om dan ook nog papa en mama te worden.
Tamara schreef:Vriendinnetje van mij is de 23e december getrouwd en die had haar jurk zelf ontworpen. Was echt prachtig, gerimpeld lijfje met een halter en blauwe steentjes. Maar het mooiste was nog wel de rok, 's avonds kon ze nl. het onderste deel eraf halen met klitteband, zodat er een cocktailjurkje overbleef. Was echt fantastisch, biedt weer allerlei nieuwe ideeën!
Joolien schreef:Tamara schreef:Vriendinnetje van mij is de 23e december getrouwd en die had haar jurk zelf ontworpen. Was echt prachtig, gerimpeld lijfje met een halter en blauwe steentjes. Maar het mooiste was nog wel de rok, 's avonds kon ze nl. het onderste deel eraf halen met klitteband, zodat er een cocktailjurkje overbleef. Was echt fantastisch, biedt weer allerlei nieuwe ideeën!
Dat was ook mijn idee
Tamara schreef:
Voor de Vera Wang-liefhebbers (Arie?) Kan er weinig trouwjurk aan ontdekken zelf, maar vooruit
Vriendinnetje van mij is de 23e december getrouwd en die had haar jurk zelf ontworpen. Was echt prachtig, gerimpeld lijfje met een halter en blauwe steentjes. Maar het mooiste was nog wel de rok, 's avonds kon ze nl. het onderste deel eraf halen met klitteband, zodat er een cocktailjurkje overbleef. Was echt fantastisch, biedt weer allerlei nieuwe ideeën!