Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Al die poespas is echt totaal niet mijn ding, daar zou ik me zo ongemakkelijk bij voelen... Nat het daadwerkelijke trouwens hebben we in het weekend in ongedwongen sfeer een feestje gevierd met vrienden en familie en dat was het
. Heerlijk.
Ik in een mooie jurk, hij in pak. Daarna nog een feestje met diezelfde mensen en lekker samen eten en partyen. 
Sowieso wordt het een mooie lange jurk, met een diadeem (kroontje) op mijn hoofd en dan nog zo'n mooie sluier er aan vast. Dan heel mooi make-up en mooie gelnagels en mijn haar in mooie krullen (daar ben ik nog niet over uit!
) Dan wil ik het liefst trouwen met een witte koets met Friese paarden ervoor, en mijn echtgenoot moet of in het wit trouwen of in een zwart pak. Dan wil ik wel in een kerk of soort van 'kasteel' idee trouwen. En natuurlijk alle bekende en familie mogen komen, en dan daarna een heel groot feest met veel taart en drankjes. En daarna wil ik eigenlijk overnachten in een hotel met zo'n mooi hemelbed in een luxe restaurant
En natuurlijk de huwelijksreis moet nog gebeuren, het liefst in een lekker warm land als Ibiza of Griekenland. 
Er hoeven niet veel mensen te komen.. Wel wil ik vervoerd worden in een Volswagen "hippie" busje, hihi
Uiteraard wil ik als bruidstaart een truffel-grand marnier taart, gemaakt door mijn vader 
)
maar ach...dromen mag..... sterremaan schreef:Mijn droombruiloft: Met mijn voeten in het zand, op een strand, gelegen op een eiland in de stille oceaan. Alleen ik en mijn toekomstige man, geen familie en vrienden. Bloemen en schelpen. Geen poespas, wel een mooie maar simpele jurk. En daarna genieten van elkaar, de omgeving, en het prachtige water. Helaas ben je dan waarschijnlijk ook bijna net zoveel kwijt als een "traditionele" bruiloft, aangezien ik Frans Polynesie/Hawaii in mijn hoofd heb
) en een meisje waarmee we de dag ervoor kokosnoten zaten open te breken. Haar vriend was fotograaf en had al zijn spullen bij zich
). Verder mijn bruidsjurk heb ik ook al helemaal uitgezocht en weet wat ik wil, nml die ene prachtige trouwjurk die toendertijd ook eens te zien was in ATWT (Toen Vienna ging trouwen). En beslist een wit met gouden koets met ervoor prachtige gitzwarte friesen..
. 

Suzzy_3 schreef:Mijn droom bruiloft ga ik hopelijk vrijdag hebben!
Joyckuh schreef:Stipje, ik ben nog op zoek naar inspiratie.
Ik heb altijd geroepen alleen te willen trouwens in Las Vegas met een nep-Elvis bij het altaar en wat onbekende als getuigen, maar mijn partner wil niet.... En dus weet ik het niet meer