Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Ik erger me er aan omdat er gedaan wordt alsof het iets is waar men zich voor moet schamen. Sshh hij/zij heeft K, je weet wel, die nare enge ziekte...
Als mensen praten over K, en vragen hoe het met de K is, doe ik altijd alsof ze het over Ketamine hebben. Daar is het codewoord wel K voor
Sidera schreef:MarcoBorsato schreef:Ik erger me er aan omdat er gedaan wordt alsof het iets is waar men zich voor moet schamen. Sshh hij/zij heeft K, je weet wel, die nare enge ziekte...
Als mensen praten over K, en vragen hoe het met de K is, doe ik altijd alsof ze het over Ketamine hebben. Daar is het codewoord wel K voor
Kalcium is toch K?Ik denk dat het bedoeld wordt als een vorm van respect.
![]()
Dat ze bang zijn dat het anders verkeerd over komt!
MarcoBorsato schreef:Calcium is met een cKetamine is Special K, Vitamine K, enz.
xMarloes schreef:achja bij ons hebben alle stoelen, tafels, boeken, kluisjes, leraren, enz. dit woord al 1000x naar hun hoofd geslingert gekregen, alles is kanker tegenwoordig.
en wat krijg je? sommige mensen liggen er 's nachts door wakker, omdat hun familie lid eraan is overleden en keihard voor zijn/haar leven heeft gevochten.
Snap niet dat mensen dit woord ZOOO makkelijk kunnen zeggen
ik hoor het op school elke minuut wel....
aerdenhout1 schreef:Ik zit al aardig wat jaartjes op bokt, maar ben het nog nooit tegen gekomen.
In welk forum komt dit voor dan?