Slaapwandelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 07:19

Waarom doe je dat eigenlijk? Ik slaapwandel eigenlijk nooit maar vanacht heb ik dat wel gedaan. Mijn vriend ondekte opeens dat ik niet in bed lag en dacht eerst nog dat ik naar de wc was maar is toen toch eens gaan kijken. Ik lag te slapen op de bank onder een fleecedekentje die we altijd in de kamer hebben liggen voor koude voeten enzo. Ik weet nog wel heel vaag dat hij me wakker maakte. Ik zei volgens Maurice dat ik er pas net lag en er was gaan liggen omdat ik niet kon slapen Verward Ik weet wel nog heel erg vaag dat ik zoiets heb gezegd maar niet dat ik niet kon slapen. Ik had ook nog de gordijnen van de slaapkamer half open gedaan. Echt vaag. Zou het door stress kunnen komen. Ik hoop wel dat het hierbij blijft, dat ik niet straks op mijn fietsje 's nachts naar stal ga fietsen oid Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:37

heb ik ook wel eens gedaan, heel vaag. Een keer ben ik zelfs buiten geweest. Dat wist ik omdat mijn sleutels ergens anders lagen. Hemelzijdank dat ik de voordeur niet dicht heb gedaan.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:38

mmm, ik heb vanacht mijn electrice deken aangedaan in m'n slaap! terwijl het bloed heet was! Boos!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 11:12

Nou Katrien, het is heel goed mogelijk dat het door de spanning komt. Je hebt nu gewoon veel aan je hoofd. En dat hoeft echt niet allemaal negatief te zijn hoor, ik kan zelf bijvoorbeeld ook wakker liggen of een migraine-aanval krijgen als er alleen maar leuke dingen in m'n leven gebeuren. Dan komt het gewoon ff allemaal tegelijk op je af en dan doe je rare dingen in je slaap. Moet wel een gekke gewaarwording geweest zijn, ook voor je vriend, hihi, jij met een dekentje over je heen op de bank, wartaal liggen uitslaan... Lachen