Ontsteking onder m'n voet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Ontsteking onder m'n voet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 14:01

Heb ik dus *fijn* Boos! een ontsteking ONDER mijn voet Boos! Boos!
Ik vanmorgen naar de dokter 'ik geloof dat er iets inzit, zal het ff verdoven en dan snij ik hem eruit' welja.
Die verdoving, oww heb het wel vaker gehad maar ONDER je voer, dat wens je niemand toe
Zij pulleken metdie pincet en wat vist ze eruit......juist een HAARTJE
Dat zal vast wel niet de oorzaak zijn neem ik aan maar zij dacht van wel.
Moest maar lekker thuis blijven vandaag (heb vakantie Frusty ) en met mijn voet omhoog, dus ook niet naar het land Verdrietig
Ben wel eventjes geweest en heb even geknuft kan toch niet zomaar wegblijven?
Nu ga ik lekker braaf Schijnheilig op de bank zitten. Houden jullie mij bezig??? Lachen

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:27

Haartje zou best kunnen hoor, mijn vader heeft dat een keer gehad. Hele dikke voet (onderkant hiel) en vuurrood dus naar de dokter.. Zat er een snorhaar van de kat in (stukje ervan). Zo'n haar kun je precies op de juiste (voor jou verkeerde) manier raken zodat deze als het ware je huid binnenschuift zonder dat je dat voelt. Als zo'n haar bijvoorbeeld in het tapijt steekt is dat zo gebeurd.....

Maar jakkes, arme jij.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 16:11

ow ieuw echt Verdrietig
Ik ben nu gewoon heel zielig, kan amper lopen.
Ben wel heel even naar het land geweest maar verder lekker op de bank gezeten. Had ook zo'n intelligente actie bij de dokter vanmorgen. Ze had dat haartje eruit gesneden en ik sta zo op van die tafel en loop een beetje heen en weer en zeg: 'goh loopt een stuk beter zo' zegt die dokter 'gek he met een verdoving' OEPS Frusty Frusty
Maar ja....