Maar sinds kort rijd er dus 1 of ander weif mee naar t werk met mij en me vriend.(sorry maar ik ben gewoon echt even pissig)
Maar eerst was t 1 a 2 keer in de week maar nu is t gewoon iedere dag.
Nu had ik dus al tegen vriend lief gezegd van ik wil t niet hebben dat ze nou iedere dag maar mee moet rijden aangezien ze ook niet meebetaald met benzine(en ik iedere keer benzine moet tanken) ik vind 1 a 2 keer in de week leuk maar meer ook niet.
Dus ik dacht a fijn vriend houd rekening met me en zegt dus tegen mevrouw dat ze tot 2 keer in de week mee mag rijden..
Dus vandaag reed ze dan eindelijk eens niet mee omdat ik had gezegd dat ik nou eens een dagje niet wou dat ze mee reed..
Nu smst vriend net of ze morgen mee kon rijden en weer zij ik gewoon nee...(ik vind 1 a 2 keer in de week leuk maar niet iedere dag)
smst vriend lief nou dan pak ik toch de auto van me ma dan rijd ze gewoon mee en dat ik niet zo ziekelijk jaloers moest reageren....
De stoom komt op dit moment gewoon nog net niet uit me oren

Weet even niet wat ik er nou van moet denken.... ik ben gewoon zo kwaad op dit moment.
ik ben niet jaloers maar ik heb gewoon t idee dat hij totaal geen rekening met mij houd en doet wat hij zelf wil.
wat doen jullie hiermee...