Mirco nog steeds niet gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 21:38

Denk dat jullie allemaal wel gelezen hebben dat Mirco dat Duitse jongentje
na 2 weken nog steeds niet is gevonden.
Intensief word er gezocht naar het ventje. Zowel in Duitsland als in Nederland.
Het lijkt mij zo verschrikkelijk voor die ouders. Je kind gewoon kwijt, niet te vinden,
de angst, onwerkelijkheid..... De aller grootste nachtmerrie van ouders.

Nu dit bericht weer
Zoektocht vanuit lucht naar Mirco zonder resultaat VENLO - De zoektocht met vliegtuigen met speciale warmtecamera's naar de vermiste Mirco uit de Duitse grensplaats Grefrath bij Venlo, heeft niets opgeleverd.
Vanuit een vliegtuig werd het zoekgebied gefotografeerd met de speciale warmtecamera's. Vier plekken werden op de grond nader onderzocht, maar zonder resultaat, meldt L1.

De tienjarige Mirco verdween twee weken geleden na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets is aan de rand van Grefrath gevonden. Ook zijn poloshirt en sportbroek zijn aangetroffen. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf.

De verdwijning van Mirco leidde tot de grootste zoekactie in de geschiedenis van de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. Het Openbaar Ministerie in Krefeld heeft een beloning van 5000 euro uitgeloofd voor informatie die leidt tot oplossing van de zaak.

HeleneDas
Berichten: 2826
Geregistreerd: 04-03-09
Woonplaats: Baarn

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:45

Het lijkt me zo erg als je al 2 weken niet weet waar je kind uithangt en dan ook nog is zn kleren en fietst terug gevonden..
Bah..
Klinkt misschien bot maar liever dat ie dood gevonden word dan dat zn ouders nog weet ik veel hoelang onzekerheid hebben!
Ik duim voor hem! En dat ie hopelijk heel snel weer in zn eigen bedje ligt!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 22:04

ja precies
dan "heb je nog wat" om te begraven en af te sluiten. Maar nu zit je zo in angst en onzekerheid

justdiesel
Berichten: 4949
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:06

Mijn oudste zoon is ook 10 en echt ik moet er niet aan denken dat zoiets zou gebeuren.....
Hij ging vandaag alleen naar het voetballen en ik was blij toen hij weer thuis kwam!
Arme ouders van Mirco......
Ik hoop dat ze het jongetje gauw gezond en wel vinden!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 00:31

NM --> LZP

dennisje

Berichten: 4613
Geregistreerd: 18-03-08

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 05:39

ik woon in duitsland en automatisch ga je toch wel opletten van de week vlogen er ook een aantal helicopters rond die echt aan het zoeken waren kan dus best zijn dat ze naar hem opzoek waren. ik hoop echt dat hij levend gevonden word. en idd zoals al gezegt word hij snel weer in zn eigen bedje ligt.
en als hij levent terug komt dan zal hij er echt een trauma aan over houden.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 09:51

DNA op kleding vermiste Mirco GREFRATH - Op de kleding van het vermiste Duitse jongetje Mirco zijn DNA-sporen van meerdere mensen aangetroffen. Onbekend is nog van wie de DNA-sporen zijn. De politie zei maandag te hopen dat de vondst leidt tot meer duidelijkheid over wat er met de 11-jarige jongen uit

De donkergrijze sportbroek en het poloshirt van Mirco werden enige tijd na zijn verdwijning gevonden op een parkeerplaats.

Mirco verdween ruim twee weken geleden na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets werd aan de rand van Grefrath gevonden. De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf.

De verdwijning van Mirco leidde tot de grootste zoekactie in de geschiedenis van de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen. Het Openbaar Ministerie in Krefeld heeft een beloning van 5000 euro uitgeloofd voor informatie die leidt tot oplossing van de zaak.



*** toch nog een klein beetje bruikbare aanwijzingen, hopelijk kunnen ze de dader oppakken.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 09:54

Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit jongetje nog leeft...

Anneert

Berichten: 2304
Geregistreerd: 25-08-10

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 10:01

Ik denk eigenlijk ook niet dat hij niet meer leeft.
Ik hoop voor de ouders dat ze snel antwoorden hebben, want het lijkt me vreselijk.

Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 10:03

Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat zijn broek in eerste instantie door iemand is meegenomen, gewassen en ze wilde het gaan gebruiken voor dr eigen kind :?
En zn fietsje was ook al 'gestolen' door iemand.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 10:46

tja, als mensen spullen vinden en kunnen gebruiken... je zal ze eens de kost moeten geven die dat allemaal doen

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Mirco nog steeds niet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:10

Tsja, er zijn zoveel mensen die dat doen. Als je iets verliest ben je het kwijt, zo werkt het tegenwoordig. Of dat nou je iPod is, je fiets of je broek, zodra het de straat aanraakt is het niet meer van jou. Triest maar waar

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:18

IndianLady schreef:
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat zijn broek in eerste instantie door iemand is meegenomen, gewassen en ze wilde het gaan gebruiken voor dr eigen kind :?
En zn fietsje was ook al 'gestolen' door iemand.


Als je het goed kan gebruiken, waarom niet? Er staat immers niet bij of op de broek 'broek van de vermiste Micro'. Als het in goede staat verkeerd en niemand naar die broek omkijkt kan ik begrijpen dat er mensen zijn die zoiets meenemen. :j

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:19

Muzefee schreef:
IndianLady schreef:
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat zijn broek in eerste instantie door iemand is meegenomen, gewassen en ze wilde het gaan gebruiken voor dr eigen kind :?
En zn fietsje was ook al 'gestolen' door iemand.


Als je het goed kan gebruiken, waarom niet? Er staat immers niet bij of op de broek 'broek van de vermiste Micro'. Als het in goede staat verkeerd en niemand naar die broek omkijkt kan ik begrijpen dat er mensen zijn die zoiets meenemen. :j


Ik dan weer niet. Wie weet is iemand het net verloren en komt die zo terug om het op te halen. Je neemt toch geen dingen mee die niet van jou zijn?

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:22

Vjestagirl schreef:
Ik dan weer niet. Wie weet is iemand het net verloren en komt die zo terug om het op te halen. Je neemt toch geen dingen mee die niet van jou zijn?


Ik zelf zou het niet doen, maar ik kan me dus wel voorstellen dat er genoeg mensen zijn die het wel doen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:23

Ik denk niet dat hij nog leeft. Vind het sowieso al erg vreemd dat er op zijn broek DNA van meerdere mensen is gevonden, dat vertrouw ik niet.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 09:31

Ouders Mirco: geef ons kind terug DUSSELDORF - Circa drie weken na de verdwijning van het Duitse jongetje Mirco, hebben zijn ouders op televisie een oproep gedaan aan de dader. „Geef ons alsjeblieft ons kind terug of zeg ons waar we Mirco kunnen vinden”, aldus moeder Sandra Schlitter zaterdagmiddag.

„Ik weet dat Mirco iets ergs is overkomen, zoiets voelt een moeder. Ik vraag me af of hij het koud heeft, of honger of pijn heeft of om me roept”, vertelde de moeder van de 11-jarige jongen. De politie hoopt dat de dader wordt geraakt door het verhaal van de ouders van Mirco en een anonieme melding doet.

*****

die arme ouders, zou denk ik ook helemaal gek worden.
hoop ze dat ze hem vinden in welke toestand dan ook