help pasje van Hyporama?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tita

Berichten: 19755
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 12:07

Nou afgelopen zaterdag moest ik even naar die waardeloze winkel en het was dus deze keer echt prut.
Wegens nieuwe vloerbedekking was de winkel een puinhoop en wegens horse event was het "goede" kennis personeel pleite.

Ik had wat gekocht en ze vroeg of ik een klantenpas wilde ...toen ik vroeg ik wat het inhield

:o? :o? :o? :o?

^) ze kwam niet verder dan mailing nou ik heb dus geen emailadres opgeven maar ik kon ook punten sparen maar hoe dat precies werkte wist ze niet.

Dus wie weet het wel 8-)
Ik heb eigenlijk alleen interesse in korting van gehele assortiment en niet de aanbiedingen

mariekie
Berichten: 5159
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:12


hokke

Berichten: 384
Geregistreerd: 02-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:15

Is het zelfde systeem als bij de divoza pas.

tita

Berichten: 19755
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 12:30

thanks nou dat schiet dan ook niet echt op 304 euro uitgeven dat is dus 12 euro korting :D

We komen er wel

vannah

Berichten: 861
Geregistreerd: 19-06-10
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:39

ja ach het is een waardeloze winkel! dus ik had ook niet anders verwacht :D

ik heb ook zo een pasje maar moet zeggen dat ik ook nu pas lees waar die voor dient :o ik ben bang dat er niet zoveel punten op komen te staan want tegenwoordig hebben ze echt niets bijzonders te koop daar, ik rij liever een stukje verder voor mijn spullen of koop online.
jaren geleden heb ik zelf een blauwe maandag gewerkt bij hypo, je kunt je niet voorstellen hoe vreselijk er met dure spullen word omgegaan. gewoon een chaos alles op de grond enzo op zolder!

tita

Berichten: 19755
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 13:28

ja maar kwa rijbroeken is het gewoon een groot assortiment en daar ga ik dan maar voor, voor mezelf :D

Pebbs

Berichten: 181
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:29

Ik zou dit soort dingen niet zo openbaar op internet zetten... ;)

vannah

Berichten: 861
Geregistreerd: 19-06-10
Woonplaats: rotterdam

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:42

@pebbs: waarom niet?? mening mag toch gedeeld worden...mss is een ander er zeer tevreden over

Pebbs

Berichten: 181
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Almere

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:45

Nou ja het feit dat ze zegt dat het een waardeloze winkel is, is nogal kort door de bocht.. het hoeft geen waardeloze winkel te zijn, dat ligt denk ik eerder aan het personeel als ik zo lees hoe zij haar verhaal omschrijft..

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:45

Hyporama is inderdaad waardeloze winkel. Epplejeck heeft tenminste goede korting met de ledenpas.

Jitske

Berichten: 13082
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Den Haag

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:46

@Pebbs, zulk soort dingen moet je imo jĂșist openbaar maken. als ze het zelf lezen kunnen ze er wat aan doen, en anders kun je tenminste nog andere mensen behoeden voor een slechte winkel.

als het een goede winkel was geweest met goed personeel had er niet zo'n reactie op internet gestaan...

Pebbs

Berichten: 181
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Almere

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:47

Waarom heeft ze het dan niet gewoon tegen het personeel gezegd dat daar werkt? Denk niet dat het personeel op bokt zit ..

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:49

Je mag toch je mening geven? Ik vind het ook een waardeloze winkel. Daarbij is hun assortiment ook niet echt je van het.

Pebbs

Berichten: 181
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Almere

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:49

Ik zeg ook niet dat je je mening niet mag geven, alleen ik zou dit niet zo openbaar op internet plaatsen.
Maargoed je moet het zelf weten. Succes der mee!

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:52

Zo zijn er meer winkels bagger hoor! Waar ik altijd mijn spullen haal (en dat was vrij veel) die hadden altijd een soort % kortings systeem. Dus dat was vrij gunstig. Ineens gingen ze over naar gewone punten en was de korting die je kreeg ineens super veel lager. Vervolgens krijg je bijv. 5 euro korting per half jaar, maar alleen bij bedragen hoger dan 50 euro :? Beetje sneu dat er zo met vaste klanten word omgegaan.
Vaste klanten moet je koesteren! Helemaal in deze 'moeilijke' crisistijd...

secricible

Berichten: 25703
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:58

je kan het ook anders zien. Voor iedere euro die je uitgeeft, krijg je toch 4 cent cadeau. Hoef je niets voor te doen, krijg je gewoon als je je spullen koopt die je toch moet hebben.
Ik ga zelf altijd naar de hypo in Den Haag ben er zelf ontzettend tevreden over. Altijd netjes geholpen, ook met vriendjelief die niet echt in de standaard maten past.

Andere zijn blijkbaar tevreden bij EJ, maar jemig, ben er eenmaal geweest en doe het NOOIT meer. Moest een gehele outfit hebben (cap, laarzen of chaps/schoenen, rijbroek en vriend wilde er nog een shirt bij) voor rond de 300 euro. Vriend is niet echt gemakkelijk, is lang dus geen normale maten. Nadat de man met moeite een cap had gevonden en mijn vriend een broek aan het passen liep meneer de verkoper weg om vervolgens niet meer terug te komen (wat hij wel beloofd had) en pas bij de kassa te vragen "of alles gelukt was". Ja daaaaaag!! Over een kortingspas is me zelfs niets gezegd, maar goed, was toch niet van plan er ooit nog terug te gaan, dus heb die ook niet nodig :).
Overigens kon ik een paar maanden later nogmaals een nieuwe broek kopen, dus kwaliteit is ook niet om over te juichen..

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:05

Zo zie je maar hoe belangrijk kundig personeel is. Ik heb geluk dat ik het liefst zelf mijn kleren/spullen bij elkaar zoek.

Pebbs

Berichten: 181
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Almere

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:08

Je kan je denk ik ook wel voorstellen dat als je rekkenvol met rijbroeken hebt hangen en ze vrij snel bij je komen staan of ze je kunnen helpen, maar je kijkt liever zelf rond.
Het personeel is er niet zo blij mee als je alles over de kop trekt zeg maar

secricible

Berichten: 25703
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:09

Ik ook voor mezelf Zonnetje81, maar hij ging dus zijn eerste outfit bij elkaar zoeken en ik had geen flauw idee in welke maten ik zijn cap moest zoeken, na 5 caps gepast te hebben die hem niet pastte was ik een beetje de weg kwijt ;)
Daarnaast heb ik geen verstand van herenmaten en heeft hij schoenmaat 47/48, die ik er niet echt bij zag staan in de laarzen of schoenen, dus beetje hulp was wel prettig.
Volgens de verkoper verkochten ze geen schoenmaten groter als 45. Gek genoeg ben ik naar buiten gelopen met een paar jodphurs in maat 47... Echt, hopeloos die winkel...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:10

Pebbs schreef:
Ik zou dit soort dingen niet zo openbaar op internet zetten... ;)


Nee idd, ik heb 1x iets geplaatst over de schandalig slechte service bij Divoza en kreeg meteen een dreig mailtje!!
Als ik nog 1x iets negatiefs zou plaatsen werden er stappen ondernomen met een advocaat wegens beschadigen van hun goede naam...

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:12

Dat snap ik wel, maar anderzijds wil ik niet op mijn vingers gekeken worden en zelf beoordelen of iets wel/niet leuk is. En als je in een winkel werkt weet je dat je helaas ook ooit moet opruimen. :)

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:13

secricible schreef:
Ik ook voor mezelf Zonnetje81, maar hij ging dus zijn eerste outfit bij elkaar zoeken en ik had geen flauw idee in welke maten ik zijn cap moest zoeken, na 5 caps gepast te hebben die hem niet pastte was ik een beetje de weg kwijt ;)
Daarnaast heb ik geen verstand van herenmaten en heeft hij schoenmaat 47/48, die ik er niet echt bij zag staan in de laarzen of schoenen, dus beetje hulp was wel prettig.
Volgens de verkoper verkochten ze geen schoenmaten groter als 45. Gek genoeg ben ik naar buiten gelopen met een paar jodphurs in maat 47... Echt, hopeloos die winkel...


Ja ik snap het volkomen! Dus daarom zei ik al, dat kundig personeel belangrijk is, vooral bijv voor mensen die voor het eerst gaan rijden of hun kids.

Pebbs

Berichten: 181
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:13

Natuurlijk moet er ook opgeruimd worden, maar vaak proberen ze dat soort dingen met het voorbeeld rijbroeken, te voorkomen.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:14

Ja snap ik. Gelukkig dat ik bij Epplejeck mijn gang kan gaan en ik hang alles terug waar ik het gepakt heb en zo netjes mogelijk. Maar zat mensen die het maar ergens neer pleuren. Maar dat zie je in gewone kledingwinkels ook.

Glitter_
Berichten: 2072
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:14

Ik zeg eerlijk dat ik het wel echt een beetje jammer vindt.

Je geeft vermogens uit, Maar echt iets krijg je er niet voor terug.
Het jammere van deze winkels vind ik dat veel personeel niet goed onderlegt is.
Daardoor zou ik liever de keuze maken voor kleinere winkels.
De collecties vind ik ook zo vaak tegenvallen, het blijft zolang eht zelfde.