konijntjes gekocht!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

konijntjes gekocht!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 09:44

Gisteren was ik met mijn vriend op de paardenmarkt in heerenveen en daar verkochten ze ook jonge konijntjes. Mijn vriend en ik waren meteen verliefd op dat kleine spul hij wilde er meteen 1 kopen maar ik zei we denken er nog even over na. Dus nog even verder gelopen maar we waren er al uit we nemen 2 konijntjes!dus we liepen weer naar de konijntjes en kozen er 2 uit. Het zijn een bruine/beige en een witte pluizige. De witte is van mijn vriend die is heel lief en slaap heel veel die andere trekt de hele tijd sprintjes in het tijdelijke hok en stampt tegen de muur een echte dondersteen. Vanavond gaan we een hok kopen die we dan buiten zetten. Ik moet nog een naam hebben wie weet een leuke?
die van mijn vriend heet zebbedee (dat is iets in australie ik weet niet meer precies wat).

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:07

wat voor ras is het? Gewoon hangoortjes, ofja de rest ik ook gewoon maar de meeste hebben hangoortjes

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 15:39

Het vrouwtje Zebedee is een voskonijntje die andere weet ik niet hij is bruin en zijn oortjes hangen niet Knipoog