sfeer op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 18:58

Precies, mee eens

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 18:59

Ja, okay. Mij maakt het dus eigenlijk nix uit of ze weg gaan of niet!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:55

Ik denk ook wel wat het komt omdat er best veel gebruikers hier zijn! er komen er steeds meer bij!!
Maar voor de rest ben ik er wel mee eens *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:26

ik moet toegeven ik heb heel even 1 dag ofzo veel nuttelose berichten geplaatst om meer berichten op m'n teller te krijgen maar toen bart er iets van zij ben ik gelijk gestopt
en het onzin forum zat ik eerst ook best wel vaak maar ik vond het op een gegeven moment helemaal nergens op slaan dus daar kom ik haast nooit meer stuk minder leuk ik lag eerst echt naast mijn stoel als ik die berichtjes las van marjolein, maaike, nimber en nog een aantal die er nu niet meer komen ik vind het echt een stuk minder ik hoop dat het snel weer de oude wordt

gr. thirza

oja die teller maakt mij niet uit of ie er nog is of niet

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:29

LEES MIJN PIP & KIKJE VERHALEN... ik vind ze zelf nogal lachwekkend.
Thirz, je was mij vergeten *snif* ik heb nog altijd het onzin-forum recordaantal berichtejs op mijn naam staan... Maakt niet uit hoor.
Ik vind de teller wel lachen, je kunt er in veel gevallen wel wat aan zien, of iemand een bokker is, en of iemand er al lang is enzo. Ik vind het wel lachuh, maar het moet geen race worden om te zien wie hier nou de bokkerigste bokker is enzo. Dat wordt al gauw Boos! en Frusty dus als dat gebeurt moeten we hem maar weghalen.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:38

Hoi! Ik dacht al dat ik de enige was die het dacht dus ik dacht laat ik mn mond maar houden, maar ik vind het idd ook iets minder gezellig geworden. Bokt is ook opeens zo groot geworden, onpersoonlijker ofzo. Ik hoop niet dat het op paardenpraat van de horses gaat lijken Verdrietig
xxx Roos

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:42

nou, op horses zou het echt niet gaan lijken, dat weet ik zeker!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:46

ik dacht eerst ook dat het op de horses altijd leuk zou blijven. Niet dus. Maar ik denk ook dat het hier niet zo zal worden hoor. Heike en Bart zijn namelijk erg goeie hoe noem je dat, uhm webbeheerders? Ik bedoel dat ze ervoor zorgen dat er hier geen ruzie enzo komt. xx Roos

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:48

neej ruzie komt hier idd niet, meningsverschilletjes af en toe maar dat word meestal over de priveberichten "uitgevochten". Scheelt een hoop denk ik.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:53

privé berichten zijn echt een uitvinding. Je kunt daar gewoon alles mee doen zeg maar. Zou ietsjes meer gepromoot moeten worden misschien, maar 't is echt hartstikke goe!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:55

inderdaad, je kan er ook heeeeeerlijk mensen mee stalken he laui Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig *lol*
ben wel blij met die PB's hoor, lekker snel en handig en komt altijd bij de juiste persoon die weet dat ie t moet lezen doordat t opvalt en je hoeft t niet te zoeken op een forum

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:56

inderdaad privé berichten is een super uitvinding Party!!

en ik weet ook zeker dat hier geen echte ruzie zou komen, hier en daar een meningsverschil is gezond! maar niemand zou daar ruzie over maken denk ik! Cool

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 20:59

zal ik nog eens wat vertellen!!! ik weet niet eens hoe je kan zien hoeveel berichtjes je hebt neergezet!!

Lachen

blond denk ik

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:00

haha ja lekker blond ym Knipoog !! t staat bij elk beriggie wat je plaatst onder je naam ergens en bij lijst van gebruikers kan je ook nog kijken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:02

LOL *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:17

Hoi,
Ik heb hier weinig aan toe te voegen. Van mij mag die teller weg en alleen in het profiel gezet worden. Ajb, zet niet altijd dezelfde onzin berichtjes ergens neer. Ik heb een andere x al lopen zeiken dus nu doe ik dat niet meer. Maar denk ook aan andere. Als je echt zo onzinnig wilt gaan kletsen zoals Bart voordeed doet het dan Prive.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:19

Laui met jouw berichtje op onzin mag je doorgaan hoor. We zitten nog steeds op een vervolg te wachten van Kenny en de rest. In die periode hebben we heel veel gelachen. En die komt ook wel weer.

Ik ben ook nog steeds tegen die hoeveelheid Apeldoorners op deze site ??? *LOL* *LOL* *LOL*

Gr Pris

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 22:22

owkee volgens mij mag vanaf dit punt de discussie worden overgedragen naar t onzin forum
tegen a's
tralalalalala en t worden er steeds meer
17 nu waarvan maaike en ikke erook een zijn dus 16 plus 1 uit ugchelen is 17 hahahahaha
byebye prissie

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:49

nieuwegein blijft beter ook al zijn er minder nieuwegeiners hier
toch pris??
*LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:52

maar toch.. Eindhoven (en omgeving) Rulez!!!
en nu ga ik maar es lekker naar me bedje toe Haha! Dromen truste

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 23:29

Sorry hoor, maar dit soort berichten bedoelen we dus....... Huilen niet helemaal doorgekomen?
Geen persoonlijke aanvval! Alleen een voorbeeld!

Zucht..ga maar ff een andere topic bekijken.....



Citaat:
Op 2001-04-29 18:43, schreef Marsje:
Ik post alleen de onzin in het onzinforum, ik let daar heel sterk op



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rieja op 2001-04-29 23:31 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 12:52

Wat mij ook opvalt, is dat er steeds meer mensen van de BPP hier naartoe komen. Niet dat het hier daardoor een 2e BPP zou worden maar dan word het toch weer minder gezellig vind ik Verward

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:57

hier komt n erg late reactie van mij...
maar van die 1liners...
walgelijk gewoon...
dan zie je dat iemand online is en dan ga je naar een forum en dan zie je dat die persoon op alles heeft gereageerd en dan ga je kijken of t nog zinnig is...
nou nie echt altijd!!!
ik was ook n tijdje veel op onzin maar kvind r nie zo heel veel meer aan...

en wat betreft de tellers, ze mogen van mij ook weg hoor...
je hebt gewoon mensen die t wel voor de berichtjes doen en daar door gaat inderdaad de kwaliteit van de berichtjes 8r uit!!!

dat was alles....
voor de rest is t nog steeds toppie!! Party!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 14:01

Minder gezellig gaat wat ver maar het is wel redelijk duidelijk dat een aantal BPP-mensen een wat andere instelling hebben. Is ook niet echt vreemd, het gemiddelde BPP publiek is een heel stuk jonger dan het bokt publiek en de meeste mensen van de BPP zijn niks anders gewend dan de BPP en hebben het idee dat het zo 'hoort'..

Ik hoop dat deze mensen zich heel snel een beetje aanpassen aan hoe bokt.nl in elkaar zit (wat mensen en nivo betreft). Dus een beetje normale replies waar andere ook wat aan hebben (dus niet de beruchte one-liners als 'oh ja', 'goh' en dat soort spul) en gewoon een beetje volwassen proberen te gedragen.

Er zijn ongeloofelijk veel forums op internet waar je je helemaal uit kan leven met de meest grote crap en onzin? Gebruik daar aub bokt.nl niet voor Verdrietig

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 17:17

inderdaad! wat je nu dus ook hier gaat zien is hetzelfde als op horses en bpp. ik kom eigenlijk nooit op onzinforum omdat ik altijd iets te vertellen heb of te vragen heb over de paardjes. en als je prive iets hebt meegemaakt zet ik het bij algemeen. voor andere zaken dan dit vind ik bokt niet echt geschikt. het moet leuk blijven maar ik heb wel het idee dat de kern van de beginsel bokkers ellaar wel altijd weet te vinden en elkaar altijd zal blijven steunen in geval van nood. DAT vind ik zo fijn aan bokt. ik hoop dus dat het niveau van de "beginbokt" er blijft en dat iedereen let op wat voor berichtjes ze plaatsen. en plaats die dan waar het hoort. en die teller?? van mijn mag ie blijven. als iedereen gewoon normalen leuke berichtjes plaats en niet zo op die teller let is die teller no problem.!!