Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:00

Toevallig hebben we het nu niet over die andere groeperingen, maar ook over hen denk ik het mijne als ik ze zie in Lonsdale kleren.
Maar goed, ik zal het woord gabbers niet meer gebruiken Ach gut , maar Lonsdale dragers
En ja, als je een asielzoekerscentrum in de fik wil steken dan maak je het er wel een beetje zelf naar he?
En natuurlijk zijn er ook allochtonen die dingen uitvreten, zeg ik ergens dat ik dat goedkeur ofzo????
Ik keur zulk gedrag van niemand goed!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:03

Ik vind dat jij je er nu een beetje makkelijk vanaf maakt hoor Bealy!

Ok anders dan Waarom hebben lonsdaleklerendragers een slechte naam.....


ps, de meeste branden in asielzoekers centra worden door asielzoekers aangestoken Lips are sealed

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:05

Malibu schreef:
En ze zitten ook tussen bouwvakkers, kantoorpikkies, advocaten etc. Bij mij om die hoek wonen gothics, die ook Lonsdale dragen met de verkeerde boodschap.

...


ik wordt gedwongen door een Gothic om mee te delen dat Gothics NOOIT Lonsdale dragen.
En er is al eerder gezegd dat allochtonen er niet voor kiezen om allochtoon te zijn, lonsdale draag je uit vrije wil.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:07

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus mijn excuses al dit al eerder is gezegt.

Er is door nazi's bewust gekozen voor het merk lonsdale puur vanwege de letters.

Als je namelijk een jas oid over een trui shirt van lonsdale draagt zie je alleen nog maar de letters NSDA. Dit is min of meer een link naar Hitlers partij de NSDAP.

Dit wil niet zeggen dat alle mensen die lonsdale dragen nazi's zijn, maar wel waarom veel nazi's lonsdale kleren dragen.

Zoiets heb ik vroeger op de middelbare school meegemaakt waar zogenaamde rascisten een nederlands vlaggetje op de mouw van hun bomberjack hadden.

Ook dit werd verboden op school.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:12

gijsenkim schreef:



ps, de meeste branden in asielzoekers centra worden door asielzoekers aangestoken
Lips are sealed


Oja?
Uit welke bron haal je dat?

De neonazi's hebben nog een reden om Lonsdale te dragen, ze zijn zooo creatief; "Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren"

Tja, als dat algemeen bekend is, hoef ik dat spul niet meer aan hoor. Ik wens niet geassocieerd te worden met dat soort schorem.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:12

Citaat:
ik wordt gedwongen door een Gothic om mee te delen dat Gothics NOOIT Lonsdale dragen.
En er is al eerder gezegd dat allochtonen er niet voor kiezen om allochtoon te zijn, lonsdale draag je uit vrije wil.


Haha! das leuk Haha! ze zijn toch echt Gothic, en ze dragen toch echt Lonsdale, 1 van hun zat vroeger bij m'n zusje in de klas daarom weet ik dat.

Excuses aan dhr. of mevr. Gothic, maar zoals eerder gezegd over gabbers, betekend dat niet dat ALLE gothics of Lonsdale dragen of racist zijn.

Tuurlijk kiezen zij er niet voor om allochtoon te zijn, maar ik kies er ook niet voor dat Lonsdale met een verkeerde bedoeling wordt gedragen... Verward

Dat is hetzelfde als wel of niet allochtoon zijn, en trouwens ze kunnen wel de Nederlandse Nationaliteit aannemen als ze dat willen Lachen

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:14

Yep, freggel je hebt gelijk en is al eerder opgemerkt. Maar het geeft niet beter 2 keer lezen dan zeggen dat je het niet wist. wel jammer dat er kinderen zijn die een hakenkruis niet interessant vinden, laat staan dat ze weten wat de NSDAP inhoudt. Staat een paar bladzijden terug.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:16

gijsenkim schreef:
Ik vind dat jij je er nu een beetje makkelijk vanaf maakt hoor Bealy!

Ok anders dan Waarom hebben lonsdaleklerendragers een slechte naam.....

[
[/quote]



Als je een Lonsdale trui draagt en een journalist vraagt aan jou: 'Waarom draag jij die trui?' en je antwoordt: 'omdat ik tegen buitenlanders ben'
is dat niet echt goed voor de naam van Lonsdale dragers..
Dit hebben we natuurlijk kunnen zien op TV en lezen in de krant.

Maar goed, genoeg geluld hier,de meningen zullen blijven verschillen. dan maak ik me er maar makkelijk vanaf, dit blijft egwoon mijn mening

Saar4
Berichten: 2347
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:16

Malibu schreef:
Citaat:
Dat is hetzelfde als wel of niet allochtoon zijn, en trouwens ze kunnen wel de Nederlandse Nationaliteit aannemen als ze dat willen
Dan ben je nog allochtoon voor de wet. Ik ben geboren en getogen in Nederland heb een nederlands paspoort maar ben voor de wet allochtoon.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:17

lies schreef:
Oja?
Uit welke bron haal je dat?

.



Euh, krant, nieuws Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:19

Ineens snap je waarom de geschiedenis zich telkens weer kan herhalen.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:19

gijsenkim schreef:
Euh, krant, nieuws Haha! Haha! Haha! Haha!


Haha, wie maakt zich er nou gemakkelijk vanaf?
Ik wil graag een bron zien, tot die tijd geloof ik er niets van Lachen

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:19

Allochtoon zijn kun je niet kiezen maar je gedrag wel.
Als je dan ziet dat uit een groep allochtonen bepaald gedrag komt.
Die ook van een bepaald merk kleding dragen dat ik niet ken, mag ik er niets van zeggen want dat is een vooroordeel.
Als een groep Nederlanders, Lonsdale dragen, en dan een bepaalde naam krijgen.
Is dat "ergens" om en komt dat niet uit de lucht vallen.
Daar kan ik niet zo goed tegen.
Dan allebei als gelijk zien.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:19

Saar 4: En, heb je een Lonsdale trui? Haha!
Van sommige bokkers draagt 90% van hun buitenlandse vrienden Lonsdale truien.
De indruk is gewekt dat het zich hier om allochtonen handelde maar het kunnen natuurlijk ook gewoon Britten of Duitsers zijn.
wie weet kun jij ons uit de droom helpen.
Laatst bijgewerkt door Frantic op 02-09-04 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:21

Bealy"]
.

Maar goed, genoeg geluld hier,de meningen zullen blijven verschillen. dan maak ik me er maar makkelijk vanaf, dit blijft egwoon mijn mening
[/quote]

Wacht even Bealy, ik ben het echt wel met je eens........ alleen je drukt je wat moeilijk uit denk ik.

[quote="Bealy schreef:
Als je een Lonsdale trui draagt en een journalist vraagt aan jou: 'Waarom draag jij die trui?' en je antwoordt: 'omdat ik tegen buitenlanders ben'
is dat niet echt goed voor de naam van Lonsdale dragers..
Dit hebben we natuurlijk kunnen zien op TV en lezen in de krant.



maar als ik zeg dat asielzoekers centra over het algemeen door asielzoekers zelf in de brand gestoken wordt, omdat ik dat kan lezen in de krant en kan zien op het journaal........ dan moet dat in een ander context gelezen en gezien worden.

snappie wat ik bedoel?

Saar4
Berichten: 2347
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:23

amondi schreef:
Citaat:
Saar 4: En, heb je een Lonsdale trui?


Nog niet Haha!
Maar ik keek net op de site van lonsdale en het zag er niet onaardig uit Knipoog

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:23


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:23

Man steekt zichzelf in brand in AZC (010803)
... in het asielzoekerscentrum aan de Wiltzanghlaan in Amsterdam-West heeft zichzelf vrijdagmorgen in brand gestoken ... De man moest het asielzoekerscentrum verlaten, maar wilde daar ...
www.apv.nl/Actueel/actueel279.htm


December 2003
... de Loggerstraat is op 28 december in brand gevlogen. Een onbekende dader heeft een brandbare ... in een sloot bij het Asielzoekerscentrum in Dalem (Gorinchem) het stoffelijk overschot ...
www.hulpdienstenzhz.nl/archief/december_2003.htm


Oelie.com
... Blub: Grote brand in Haarlems asielzoekerscentrum. Door:Tarzanop zaterdag, 21 ... wel of het ziekenhuis in de brand stond. Maar het was het asielzoekerscentrum dat gelukkig leeg stond ...
tarzan.antville.org/stories/699672


112TV - Video's & foto's van branden en ongevallen
... Uitslaande brand AZC Crailo. Uitslaande brand AZC Crailo. 26 augustus 2003 ... felle uitslaande brand heeft dinsdagochtend vroeg een van de wasserettes van asielzoekerscentrum Crailo bij ...
www.112tv.nl/index.php?contentID=597


WâldNet - Friese ambu's naar Grootegast
WâldNet Nieuws - Ambulances uit Buitenpost en Drachten moesten zaterdag uitrukken naar een brand in het AZC in Grootegast. Bij de brand zijn vier mensen behandeld door ambulancepersoneel nadat ze... hadden ingeademd. De brand veroorzaakte grote. schade aan het asielzoekerscentrum. Een kleine 50 bewoners worden nu ...
www.waldnet.nl/nieuws.php?id=3474&PHPSE ... 91dbf33...


Liwwadders - Alles over Leeuwarden
... Dertig rechercheurs op schietpartij asielzoekerscentrum. Uitvoering wet gehandicapten kan flexibeler en vriendelijker ... Leeuwarder jongen rapt over in brand steken ex-vriendin ...
www.liwwadders.nl/cgi-bin/nieuws/viewne ... 2C72042...


http://www.vooraan.net/onp/010400.htm
... In een toekomstig asielzoekerscentrum in Groenekan bij Utrecht is voor de derde keer in ruim vier maanden brand gesticht ... tegen de komst van het asielzoekerscentrum. Het voormalige ...
www.vooraan.net/onp/010400.htm


Felle brand in azc Dokkum
Voorpagina. 23 januari 2001. Felle brand in azc Dokkum. DOKKUM – Een brand in het asielzoekerscentrum (azc) in Dokkum heeft vanmorgen vroeg een woongebouw voor 64 asielzoekers zwaar beschadigd.
oud.refdag.nl/vp/010123vp07.html


Dagblad De Limburger
... man in een asielzoekerscentrum in Amsterdam-West heeft zichzelf gistermorgen in brand gestoken. Hij ... De man moest het asielzoekerscentrum verlaten, maar wilde daar duidelijk niet aan ...
www.limburger.nl/Pagina/0%2C7090%2C31-1 ... 25-%2C0...


Medemblik.NU - Welkom bij Medemblik.NU
... op de eerste verdieping van de buitenste barak op het asielzoekerscentrum in Medemblik steken jongenskopjes ... Vannacht is brand ontstaan in een container aan de Kerksteeg ter hoogte ...
www.medemblik.nu/topics.php?op=viewtopic&topic=2


HTML\Voorpagina\980817vp04
Voorpagina. Evacuatie van. asielzoekers na. uitslaande brand. LEEUWARDEN – Zeker tachtig asielzoekers moesten vanmorgen worden geëvacueerd uit het asielzoekerscentrum Bonkevaart in Leeuwarden na een brand vanochtend.
oud.refdag.nl/vp/980817vp04.html


WâldNet - AZC Burgum gaat dicht
WâldNet Nieuws - Het asielzoekerscentrum in Burgum moet de deuren sluiten. Dat heeft het COA bekend gemaakt. In Nederland zullen er 36 centra gesloten worden. De gemeente Tytsjerksteradiel is ... Asbest vrij bij brand in Houtigehage. Paard komt om bij brand op Skieding ...
www.waldnet.nl/nieuws.php?id=3991&PHPSE ... f000f25...


112 Groningen :: Artikel
Brand bij Azc Grootegast. 12-04-2003, Geurt Pieter Maassen vd Brink/tekst waldnet. Ambulances uit Buitenpost en Drachten moesten zaterdag uitrukken naar een brand in het AZC in Grootegast. ... hadden ingeademd. De brand veroorzaakte grote schade aan het asielzoekerscentrum. Een kleine 50 ...
www.stroobach.com/112groningen/Artikel.php?id=295


http://www.fryslan-online.nl/control/nieuwsfo.php?id=40
... Regen dooft brand in asielzoekerscentrum. Helderse politie zoekt dader dodelijke steekpartij ... Regen dooft brand in asielzoekerscentrum. Helderse politie zoekt dader dodelijke ...
www.fryslan-online.nl/control/nieuwsfo.php?id=40


Vrijwillige Brandweer Medemblik
... 7-1. Grote brand enkhuizen (Alleen voor de VC ... Zeer grote brand Kerk in Nibbixwoud. 16.39. 50. 18-8. Koe in de sloot achter het asielzoekerscentrum. 18:04 ...
www.brandweermedemblik.com/uitrukken2002.php
http://www.liwwadders.nl/cgi-bin/nieuws ... 2C72042%2C

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:24

Die asielzoekers die fikkie stoken, zijn dat gezond goed bij hun verstand zijnde mensen, zonder diep menselijke en sociale problemen?
En die jongens uit Dokkum, hebben die dezelfde problemen of kiezen ze bij hun volle verstand dit soort acties?

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:24


lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:26

Ik kan ook wel honderden artikelen vinden met branden die niet door een asielzoeker zelf zijn aangestoken, maar door racisten.

Een bron is iets anders G&K. Dit zijn geen bronnen, maar voorbeelden.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:27

gijsenkim schreef:
maar als ik zeg dat asielzoekers centra over het algemeen door asielzoekers zelf in de brand gestoken wordt, omdat ik dat kan lezen in de krant en kan zien op het journaal........ dan moet dat in een ander context gelezen en gezien worden.

snappie wat ik bedoel?


Euh, nee Clown
Of bedoel je dat je een bron wil? Kan geregeld worden hoor Haha!

Ja, die site Lies.... Scheve mond
En zo zijn er nog veel meer.....

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:28

Saar4 schreef:
amondi schreef:

Nog niet Haha!
Maar ik keek net op de site van lonsdale en het zag er niet onaardig uit Knipoog


Niet onaardig uit? man, mijn opa zou zo'n duf polokraagje nog ouderwets vinden! En al die saaie kleuren.

beetje meer moet kunnen, hoor.

Maar dit is dus off topic.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:30

Lovely schreef:
Ineens snap je waarom de geschiedenis zich telkens weer kan herhalen.


Yep, de historische verbanden mogen wel eens beter doorzien worden...

Ik heb een half jaartje in Zuid-Afrika gewoond en de post-apartheid liegt er niet om...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:31