dag 18?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 15:10

En lukt het nog?
Vandaag kan ik het aardig volhouden.
Ze hadden alleen van die lekkere loempia's in de pauze......kon ik natuurlijk weer niet vanaf blijven.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 15:14

't gaat bij mij ook nog wel goed. Vanmorgen 2 broodjes en melk. Vanmiddag 1 hard broodje (kaal) en strakkies eet ik chil con carne met wat komkommer en griesmeelpap na Vingers aflikken Vingers aflikken . Van het weekend 28 en 30 april heb ik verjaardagen. Dan gaat het moeilijker worden denk ik...
Vandaag ook nog paard gereden, ongeveer 1.5 uur, voelde in het begin m'n kont nog wel, maar na en tijdje was dat over. Wel ben ik zeiknat geregend, de laatste 20 minuten plensde het! Daarvan heb ik ongeveer de helft gegaloppeerd (niet erg hard, maar wel tegen de wind in).
thuisgekomen paard op stal gezet, lekker dekentje over, wat lekkers gegeven, en de rommel opgeruimd. Toen werd het droog heb ik haar weer in het land gezet, ik was nog maar net weg op het regende alweer. Arme beestjes, volgens mij ga ik maar emigreren naar een ver, warm, en droog land Cool

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 15:16

Niet slecht, 1 pakje crackers, 1 pakje sultana's, 1 bolletje kaas. Meiden we komen er wel!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 16:00

Laat eens kijken.
Onb: Kellogs
Lunch: appelkruimelvlaaipunt als feestje bij de laatste engelse les. Twee toastboterhammen met kaas, 1 met muis.
Wortels, water en een landoogst. Cool

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 16:11

water, yogo...
vanmorgen een broodje gezond en zonet n wafel (sorry kad mega honger en r was nix in de buurt, t was mn eigen schuld kwas zo bezig met school dak mn pauze heb door gewerkt!!)
en zo visschintzel met, spinazie en ijsje toe!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 12:01

en 's avond shoarma met salade maar zonder mayo knoflook saus etc en zelf gebakken in een klein beetje olie. Mag toch wel?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 22:34

Lijkt me geen probleem, vooral veel salade! Had ik ook bij de chili con carne, een stuk komkommer in blokjes erbij! Is nog lekker fris ook!