ruzie met vriend...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 10:23

Sando schreef:
Ik ben niet zo iemand die iets gaat verbieden, maar je moet wel rekening met elkaar houden, en als ik me ergens niet lekker bij voel, en ik vraag of hij dat niet wil doen, doet hij dat niet, en andersom ook. Je houd rekening met elkaars gevoelens.
Hier ben ik het dan ook wel mee eens, rekening houden met elkaars gevoelens... dat gebeurd in onze relatie ook... maar of het in alle gevallen mogelijk is is een andere zaak... maar ik ben het volledig met Sando eens dat je echt wel rekening met elkaars gevoelens moet houden (nu ff over dat blijven slapen... daar had ik op zich niets op tegen omdat ik het ook wel begreep dat je iemand niet doodmoe in een auto zet...dus ging het niet echt om of ik het fijn vond of niet...maar gewoon om die afspraak...)

Mijn vriend is ook niet 100 % jalouzie vrij hoor. Maar dat is toch ook niet erg. En heel eerlijk... 95 % is wel een beetje jalours of best wel jalours... Jij bent dan een van de weinigen hoor.
Ach ja, misschien trek ik het me wel aan. Ik heb nl nog nooit een vriend gehad die niet een beetje jalours was[color=brown]
[/color]
Daar wil ik ook even op in gaan, want ik denk dat jaloezie op zich als het niet te erg en te veel is, ook wel een plaatsje kan hebben in een relatie...want ik denk dat als je merkt dat je op sommige momenten je een klein beetje jaloers bent dat het ook wel betekent dat je toch veel om die persoon geeft

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 11:07

Nee, dan is het goed, dan snappen we elkaar tenminste.
Want ik zei het misschien verkeerd in het begin.. Flikken enz...
maar ik bedoelde dus eigenlijk wat ik de berichten erna heb geschreven.
Velen snapte het niet, maar ik heb geen kronkels in mijn realtie hoor. Zoals jullie misschien zouden denken, qua jalouzie enz....

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 11:23

Ik wil toch nog eventjes wat kwijt.
Dat je boos was de volgende dag heeft natuurlijk te maken met dat er een afspraak was gemaakt en die niet was nagekomen. Maar dat is denk ik nog niet het ergste..

Als mijn vriend een vriendin zou laten slapen zou ik dit heel eerlijk totaal niet leuk vinden. Ik ben namelijk best jaloers.. Knipoog

Maar die gevoelens komen denk ik nog het meeste voort uit het feit dat een andere vrouw een band heeft met jouw vriend. Dat is bedreigend maar ook niet leuk omdat jij de enige vrouw wilt zijn waarmee hij zo'n band heeft! Als mijn vriend een beste vriendin zou hebben, zou ik daar denk ik echt niet mee kunnen omgaan... Dat je wilt afspreken met je vriend en dat hij dan zegt " nee ik ga al met .... uit eten" ofzo snap je wat ik bedoel??

Dus ik vind het heel erg knap dat je er uberhaupt mee om kunt gaan, ik had het niet gekund denk ik..

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 12:31

Maar zoals ik al zei, een beetje jalouzie is helemaal niet zo erg hoor in een relatie. Maar jalouzie kan een relatie ook stuk maken...

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 14:18

Citaat:
Maar die gevoelens komen denk ik nog het meeste voort uit het feit dat een andere vrouw een band heeft met jouw vriend. Dat is bedreigend maar ook niet leuk omdat jij de enige vrouw wilt zijn waarmee hij zo'n band heeft! Als mijn vriend een beste vriendin zou hebben, zou ik daar denk ik echt niet mee kunnen omgaan... Dat je wilt afspreken met je vriend en dat hij dan zegt " nee ik ga al met .... uit eten" ofzo snap je wat ik bedoel??


Ja dat snap ik van veel vrouwen niet, dat alleen recht op je vriend? dan moet je vriend zijn vorige leven afzweren en al zijn vrije tijd aan jou besteden? Dat lijkt me niet echt de bedoeling van een relatie! Je vriend heeft een eigen leven, jij hebt een eigen leven, en samen hebben jullie ook een leven, maar niet alleen dat laatste gedeelte en dat je de rest maar weg moet omdat jullie toevallig een relatie hebben. Zo lees ik het iig.

On topic: Ik denk dat we wel redelijk van elkaar begrijpen hoe en wat, maar ik snap alleen niet dat Natalie haar vriend aan een afspraak wil houden die in de praktijk weinig haalbaar is, want bij mijn weten heeft ze nog niet beantwoord of ze midden in de nacht dan wakker gebelt wil worden of niet. En t is zijn huis hoor, en zijn vriendin die dan blijft slapen. Maar goed daar heb ik t al over gehad, ik sta op t standpunt dat ik zeg: die afspraak, waar alles zo om te doen is geweest had eigenlijk neit gemaakt mogen of kunnen worden.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 15:04

Eventjes antwoorden op de vraag van Death Squad...

Ik zou het inderdaad niet zo leuk gevonden hebben om bijvoorbeeld om 2-3u 's nachts uit bed gebeld te worden, maar ik zou het wel geapprecieerd hebben moest hij dat gedaan hebben...
Nu even over die afspraak, ik zie inderdaad nu ook wel in, dat het onmogelijk is deze na te komen op alle tijdstippen van de dag...

Maar stel, gewoon (op de mogelijke uren van de dag dan, en niet midden in de nacht) een smsje, of een telefoontje om elkaar in te lichten over zoiets, niet om de toestemming te vragen, gewoon inlichten of vertellen... vind je dat dan wel kunnen?
Want dat vind ik persoonlijk dan wel kunnen (want kmoet je ook gelijk geven over dat wakker gebeld worden, is inderdaad niet zo leuk...)

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:26

Ja hoor, dat wel

een sms kan ook snachts, je geluid kan uit, of je kan t dan de volgende dag lezen, maar t gaat mij vooral om t toestemminge vragen, en dat de afspraak midden in de nacht neit na te komen is.
K denk dat we elkaar nu helemaal snappen, en er beiden wat wijzer van geworden zijn

Long live the Poldermodel! Lachen

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 23:53

Hai!

Ik had waarschijnlijk hetzelfde gereageerd.Ik vertrouw mijn vriend 200% alleen zou ik dat meisje niet vertrouwen.Noem het maar een knik ofzo.