operatie weer geslaagd....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

operatie weer geslaagd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 21:31

Tja, beetje dubbel zoals het er staat, maar zoals het er nu uitziet is de operatie geslaagd. Ik durf het gewoon niet te geloven, ik durf er niet meer vanuit te gaan dat ie het weekend thuis is. Ik durf niet eens te denken dat het uberhaubt ooit goedkomt.
Het draadje zit nu met een schroefje in zijn hart vast. Of dat ze dat niet eerder hadden kunnen bedenken Frusty .

Enkele jaren geleden heeft pa een open hart operatie gehad. Hij heeft toen aan de hart-long machine gelegen.
Het is bekend dat hierdoor de hartwand glad kan worden.
Dit was bij pa dus het geval, vandaar dat de weerhaakjes van de draadjes niet in het weefsel bleven zitten en dat ze met een schroefje vast gezet moesten worden.

Ze hebben verdikke 10 kilometer dossier van die man, en dan hebben ze hier geen erg in?
Ze WETEN toch dat ie een open hart operatie heeft gehad? Ze WETEN toch dat ie toen aan de hartlongmachine heeft gelegen? Ze WETEN toch dat dat problemen met een pacemaker kan geven?
Waarom zetten dat ding dan niet gelijk met schroefjes vast?
Het is dat ik er zelf bij ben, anders zou ik het verhaal geeneens geloven. Het wordt TE absurd nu

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:37

Toppie meid, nu niet achterom kijken. Het komt vast allemaal wel weer goed. Wens hem maar beterschap. Toch tijd voor een klein feestje AfbeeldingAfbeelding

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 23:29

gefeliciteerd meid!
nu zal t vast wel goed komen!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 00:25

Ja je zou mogen denken dat ze alle mogelijkheden bekijken.
Nu maar hopen dat ze niks meer over het hoofd zien en hij eindelijk naar huis mag.

Sterkte.