Help wat doe ik tegen bronzing????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:47

Akke schreef:
hahaha moest even lachen toen ik dit las Tong uitsteken


Ik ook *LOL*

Sorry had dit dus laatst ook, kwam omdat ik van die goedkope rotzooi op mijn benen had gesmeerd en voila, volgende dag hele mooie strepen op mijn benen en met name rond mijn enkels en knieen Boos!

Maareh, je doet er idd niets aan, ik moest die dag wel naar mijn werk (eerste wat ik dach: "ik ga mij ziek melden!" maar dat heb ik maar niet gedaan) dus heb ik mijn benen maar ingesmeerd met camouflagecreme Clown tja, van de ene ellende in de andere, mijn benen begonnen na een uur of 2 ongelooflijk te jeuken van al die creme........... aan de andere kant had het 1 voordeel, mijn panty zakte niet meer af, die bleef gewoon kleven aan de camouflagecreme *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:50

Laura schreef:
volgende keer áltijd je handen wassen na het smeren *LOL*


Dat wilde ik ook antwoorden. Knipoog

En het staat ook op de verpakking, als ik het me goed herinner. Knipoog

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:56

Mijn zus heeft dit ook een keer gehad, en die heeft toen een sopje met vanish gemaakt (lekker agressief spul) en daar haar handen in gewassen.. haar handen voelde niet heel erg fijn aan, (niet kapot of zo, maar gewoon niet zoals het hoort) maar het was er iig wel af Tong uitsteken

Cowgirltjuh

Berichten: 1276
Geregistreerd: 16-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 09:20

Hier is geen Vanish, en ja ik heb mijn handen gewassen, maarjah dat hielp dus niks :S K Ga zo nog eens schrobben mijn handen zijn niet meer zo heel oranje, meer zo als Shiloh haar onderschrift Tong uitsteken