Fotoalbum besteld bij de HEMA. hoe lang?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Fotoalbum besteld bij de HEMA. hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 13:33

Op de hema site stond dat het laten afdrukken van een fotokalender 4 werkdagen zou duren. Prima, want ik heb a.s. zaterdag de kalender nodig (cadeautje). Kalender gemaakt, betaald via iDeal en wat staat er tot mijn verbazing? "Bedankt voor de bestelling ....... binnen maximaal 7 werkdagen heeft u de kalender in huis"
:\ Ik heb dus maar 5 werkdagen de tijd.
Mensen met ervaring met bestellen bij de HEMA, hoe lang heeft het bij jullie geduurd? *tijdstress

Paulie

shera
Berichten: 2873
Geregistreerd: 17-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:34

mijn ervaring is dat het heel snel gaat. Paar daagjes. En als je de mail krijgt dat je het binnen een paar werkdagen kunt ophalen is dat vaak al de volgende dag!

Unoo

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-12-08
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:35

Pff, geen idee. Wij hebben er laatst ook een kalender laten maken voor iemand die jarig was (Met foto's van haar eigen paarden erop) en die was binnen 4 dagen binnen. Ik weet niet of het bij jou anders is.. Hopelijk krijg je hem op tijd binnen!

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:43

Zover ik weet is hij altijd voor die 7 werkdagen al wel binnen :)
meestal krijg je na 2 a 3 werk dagen bericht dat hij onderweg is en kun je m de dag daarna al ophalen :)

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Fotoalbum besteld bij de HEMA. hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:47

Een vriendin van me heeft een fotoagenda laten maken bij hema. Ik geloof dat ze die na drie dagen al in huis had, HEMA is toch wel vrij vlot met zulke dingen :j

rozahorse

Berichten: 1456
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:47

Ik heb het 2 keer gehad dat het mislukt was heeft uiteindelijk 1,5 week geduurt.

Hvelreki

Berichten: 5467
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:12

Bij mij was er vertraging op de bestelling. Ik weet niet meer precies hoeveel, ik ga proberen om het even voor je na te kijken :)

Edit: Bij mij heeft het 9 dagen geduurd voor zij hem hadden verzonden, dus dat is nog zeker 2 dagen extra voor hij was toegekomen. Ik schat het op een 11 dagen, maar ik weet het niet precies meer want het is al een jaar geleden. Ik weet wel nog dat ik heel erg blij was dat ik het flink op tijd had besteld.. :=

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:18

Ik werk bij de Hema en vaak is het toch al wel vlot binnen, na 3/4 werkdagen. Gewoon ff langsgaan van de week. Maar idd, vertragingen gebeuren soms... Hopelijk heb je het op tijd! :)

WillemYntJee
Berichten: 6301
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Fotoalbum besteld bij de HEMA. hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:47

Behalve als ze t extreem druk hebben krijg je vertraging, anders zijn ze meestal wel binnen 3/4 dagen binnen. Ze hebben bij de centrale waar de dingen van Rotterdam heen gaan ook wel is brand gehad dus toen liep t allemaal wel veel meer uit.