De "bekendste" bokker???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie is de bekendste bokker hier?

Bart
36 (13%)
Heike
17 (6%)
Runningkawa
56 (20%)
GijsenKim
46 (17%)
Romkabouter
11 (4%)
Sjuimpje
34 (12%)
Cassidy
15 (5%)
Desiree
2 (0%)
DePennyBitch (geintje)
2 (0%)
Ynzo
17 (6%)
Kayla
4 (1%)
Anders, namelijk
28 (10%)

Totaal aantal stemmen: 268


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:12

Ik (her)ken ze allemaal uit het lijstje, zonder daar een volgorde in aan te brengen, maar de personen die voor mij het meest betekenen staan er niet in.
Beetje vreemd topic dit.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:15

Bart, Kawa en Romkabouter zijn idd wel de bekendsten ja

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 19:26

Margreet schreef:
Beetje vreemd topic dit.


Je hoeft ook niet te reageren....

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:42

Ik mis mijn naam erbij Boos! Haha! Knipoog

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:45

Jij ook niet Haha!

Ieder z'n lol hoor! Lachen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 19:52

Margreet schreef:
Jij ook niet Haha!

Ieder z'n lol hoor! Lachen


Mag ik je er even aan helpen herinneren dat ik de TS ben?

Miepen doe je maar ergens anders als je niks zinnigs te melden hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:59

DePennyBitch schreef:
Ik denk dat je het serieuzer opvat dat de bedoeling is hoor Maya...
(...)
Vat het niet zo serieus op Knipoog

Sja, het staat op Algemeen, dus vat ik het wel serieus op, als het niet serieus had moeten zijn, dan had je het op Kippenhok of Jeugdhonk of voor mijn part in de Huiskamer gezet. Maar je plaatst het op Algemeen, dan vat ik het wel serieus op. Wat volgens jou weer niet de bedoeling is.

Nu zie ik even later een post van Margreet, die het ook niet zo serieus opvat, zoals jouw bedoeling is, en is dat ook weer niet goed. En waarom vermeld je dat jij de topicstartster bent? Heb jij dan meer recht om te reageren dan een ander in dit topic? Zo zie ik het niet, als je een topic online zet, is het niet meer jouw topic, maar van een ieder die zin heeft zich erin te mengen Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:07

sorrie, getrut Haha! Haha! Haha! met een hoofdletter G!!!

man als een topic je niet aanstaat dan reageer je niet.......... makkelijk he eigenlijk dat bokken..........

Ik vind het wel een leuk topic, niet alleen omdat ik op een gedeelde derde plek sta, maar ook omdat ik denk dat de mensen die altijd alle oliebol over zich heen krijgen (bart (ja ook bart) RK, sjuim, ik en vele anderen) omdat men niet politiek correcte antwoorden geeft EN ook nog wel eens dingen zeggen die een topicstarter helemaal niet wil horen.......... om ook eens te merken dat je gewaardeerd wordt.......... dat vind ik eerlijk gezegd best eens prettig........... en natuurlijk is het algemeen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:09

Mijn allereerste reactie is en blijft Dorine.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 20:10

Maya"]
[quote="DePennyBitch schreef:
Ik denk dat je het serieuzer opvat dat de bedoeling is hoor Maya...
(...)
Vat het niet zo serieus op Knipoog

Sja, het staat op Algemeen, dus vat ik het wel serieus op, als het niet serieus had moeten zijn, dan had je het op Kippenhok of Jeugdhonk of voor mijn part in de Huiskamer gezet. Maar je plaatst het op Algemeen, dan vat ik het wel serieus op. Wat volgens jou weer niet de bedoeling is.

Nu zie ik even later een post van Margreet, die het ook niet zo serieus opvat, zoals jouw bedoeling is, en is dat ook weer niet goed. En waarom vermeld je dat jij de topicstartster bent? Heb jij dan meer recht om te reageren dan een ander in dit topic? Zo zie ik het niet, als je een topic online zet, is het niet meer jouw topic, maar van een ieder die zin heeft zich erin te mengen Lachen
[/quote]

Ik reageer op Margreet als zijnde de TS omdat IK het topic geplaatst heb, en omdat ik een reactie daarop zie waarvan ik denk: "je hoeft niet te reageren als je mijn topic vaag of wat-dan-ook vind".
Dat het niet meer mijn topic is is complete onzin, IK heb het topic geplaatst en dus is het mijn topic, waar mensen op mogen reageren. Maar complete onzin (wat ik wel vaker lees) vind ik niet nodig.
Ik lees ook weleens topics waarvan ik denk "tjesus, waarom DIT nou weer?" maar daar reageer ik dan niet op, ik MAG reageren, maar het HOEFT niet.
En als we heel bokt gaan vullen met "tjee, wat een raar topic" dan kunnen we net zo goed niks meer doen, want dan daalt het niveau wel erg veel.

Kortom: als je niks zinnigs te melden hebt, laat het dan gewoon. Simpel toch?

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 20:12

gijsenkim schreef:
sorrie, getrut Haha! Haha! Haha! met een hoofdletter G!!!

man als een topic je niet aanstaat dan reageer je niet.......... makkelijk he eigenlijk dat bokken..........

Ik vind het wel een leuk topic, niet alleen omdat ik op een gedeelde derde plek sta, maar ook omdat ik denk dat de mensen die altijd alle oliebol over zich heen krijgen (bart (ja ook bart) RK, sjuim, ik en vele anderen) omdat men niet politiek correcte antwoorden geeft EN ook nog wel eens dingen zeggen die een topicstarter helemaal niet wil horen.......... om ook eens te merken dat je gewaardeerd wordt.......... dat vind ik eerlijk gezegd best eens prettig........... en natuurlijk is het algemeen.


mmm, maar als dat zo is G&K... dan mag ik wel een paar plaatsjes stijgen in de poll, ik krijg ook regelmatig al die miepen over mij heen omdat ik nu toevallig eens recht voor de raap ben....

Anyway....

Verder heb je het goed verwoord en ben ikhet met je eens ! Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:14

Haha! Haha! jij bent ook een bekende, en zeer gewaardeerde bokker hoor, althans voor mij wel

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 20:17

gijsenkim schreef:
:D Haha! jij bent ook een bekende, en zeer gewaardeerde bokker hoor, althans voor mij wel

Bloos

Tenminste nog iemand hier.... Tong uitsteken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:19

Kayla schreef:
Nou jaaaaaa zeg waarom sta ik er niet Tong uitsteken ?
De bekendste bokkers voor mijn zijn degenen waar ik het meeste contact mee heb en ook degenen waar ik me het meeste aan erger }> (zal geen namen noemen Tong uitsteken ).


Ik heb op je gestemd Kayla! Haha! OK dan!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:52

ik ga voor gijsenkim!! Haha! Haha!
maar verder iedereen die op de lijst staat vind ik ook heel goed en zijn ook heel bekend hoor!! Haha! Haha!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:54

[quote="pmarena"]Ik denk dat de meeste bokkers toch wel Runningkawa kennen ,
Bart kennen de beginnende bokkers volgens mij nog niet Lachen
quote]
oke ik als beginned bokker bart en heike zijn namen die ik direct herken als moderatorretjes(is dit slecht als ik die wel ken???)de rest zegt mij (nog ) weinig

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:56

DePennyBitch schreef:
Wie is voor jullie de bekendste bokker?


Denk dat ik vvtjuh het beste ken. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:57

haha, zou je denken vvtjuh Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:31

Bekende bokkers? Ik zie zoveel namen voorbij schuiven, maar bij veel namen weet ik niet wie of wat, wat voor ervaring en blabla maar door.

Er zijn een paar namen waarvan ik weet dat ze 'paardenverstand' hebben en ik ook graag hun berichten lees. Zonder blad voor hun mond, uitkomend voor hun mening, ook al sluiten sommige meningen niet op elkaar aan.

Ik heb het hier over Runningkawa, Sjuimpje en Gijsenkim. Stuk voor stuk mensen van wie ik wel wat wil aannemen, met wie ik een discussie durf aan te gaan. Ze praten je niet naar de mond, en alledrie durven ze fouten toe te geven (hmmm, ik twijfel of het durfen of durven is Knipoog), ze kunnen met goede argumentatie komen en willen niet per sé hun gelijk halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:57

moeilijk! maar ik heb sjuim gestemd

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:17

Cassidi viel me al op toen ik hier nog niet zovaak kwam, en geeft vaak handige tips e.d.
Daarom stem ik op haar. Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:20

Ik heb op Bart gestemd, hoe kun je de beheerder nou niet kennen? Eigenlijk zou hij wat dat betreft er niet in moeten staan, want dat is toch een ander verhaal. En heike is eigenlijk van hetzelfde laken een pak. Zij zijn hier het langst aanwezig, zij hebben het opgezet.

En als het dan gaat op stemmen op anderen, dan zou ik stemmen op Runningkawa.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:28

Lielle schreef:
Mijn allereerste reactie is en blijft Dorine.

ga ik helemaal in mee.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:05

sjuimpje
omdat ik haar zo vaak zie reageren
en dan kijk ik altijd weer in dr profiel naar de mooie vos Haha! hihi

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:43

ik heb op kawa gestemt..