ik ben zooooooooo moe!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

ben jij 70% van de dag moe en hebt geen fut?

ja
41 (45%)
nee
16 (17%)
soms maar dan weet ik waar het aan ligt
33 (36%)

Totaal aantal stemmen: 90


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:27

Ik heb op ja gestemd afgelopen kerst had ik een jaar pheiffer maar voel mij nog steeds zo slap en duf als een vaatdoek. vervelend is dat als je niet weet wat je hebt. Toch nog maar een keer bloed laten prikken. Ik was al 2 x geprikt en er kwam niets uit. de 3e keer kwam er toch pheiffer uit. je schijnt het niet altijd af te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:33

Ik heb ook op ja gestemd, na een verwaarloosde pfeiffer heb ik ME overgehouden.
Maar ik zou als ik jou was toch echt terug gaan naar de dokter en je evt. door laten sturen naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.
Want het hoort zo toch echt niet.

Sterkte

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 18:37

ja ik wil dat ook maar dan voel ik me zo'n zeur tegenover de dokter hij doet er ook zo laks over vind ik zelf

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:53

Zorg maar dat de dokter je een zeur vindt, dan stuurt ie je tenminste door..

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:14

Vooral als je het idee hebt dat je dokter laks is moet je gewoon zeuren. Het is jouw lijf! Wat is het ergste wat er kan gebeuren, dat de dokter gelijk heeft het er niks uit vervolgonderzoeken komt. Maar dan weet je dat in ieder geval zeker, geeft een hoop rust (al denk ik niet zo letterlijk, hihi).
Misschien moet je ook eens kijken naar een alternatieve geneeswijze, als homeopathie ofzo, sommige mensen reageren daar heel goed op.

En even over die winterdepressie. Idd. veel mensen hebben daar last van. Je eigen huis heel licht maken is altijd prettig, maar dat is een ander soort licht dan die die je nodig hebt. Ik heb een speciale lamp er voor. Daar moet ik dan als ik te moe word in de winter vijf dagen lang een uur voor zitten. Ik denk niet dat jij daar last van hebt, aangezien je in de zomer ook moe bent.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 20:17

ja ben ook moe. ik merk zeker verschil in humeur inde zomer en winter maar euh doe moeheid blijft etzelfde

o en de diokter zei als ik me me de antidepressieva niet help stuurt ie me door naar een psycholoog

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:24

runningkawa: dus ook als je pheiffer gehad hebt kun je moe blijven? Mijn dokter denkt ook dat ik mij aanstel en dat ik maar meer moet gaan sporten. Sporten? dat lukt niet en als ik sport val ik alleen af en heb ik geen honger meer erna.

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:33

Maar ben je depressief doordat je een hoop mee hebt gemaakt, of ben je gewoon moe?
Dan zou ik eerder naar een psycholoog toe gaan, dan aan de pillen gaan.

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:07

MargaV schreef:
Soms wordt je ook moe van teveel slapen. Als ik geen wekker zet, dan slaap ik uit mezelf wel 10 uur ofzo, maar ik voel me het fitst als ik 7 - 8 uur heb geslapen. Ik ken ook mensen die hun optimum bij 5 uur slaap hebben liggen. Probeer eens wat uit, misschien voel je je een stuk fitter als je bijvoorbeeld 7 of 6 uur slaapt.


Dit heb ik dus ook. Als ik savonds rond een uur of tien naar bed ga, kan ik dus aardig snel slapen (binnen een half uur) en als ik dan later dan half 9 weer opsta, ben ik de hele dg niks meer waard. Kan niet lekker wakker worden, al ga ik onder een koude douche staan (spreek uit ervaring Bloos! )

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 18:09

missrosa schreef:
Maar ben je depressief doordat je een hoop mee hebt gemaakt, of ben je gewoon moe?
Dan zou ik eerder naar een psycholoog toe gaan, dan aan de pillen gaan.



ik heb wel een hoop meegemaakt ja en zit er eigenlijk nog midden in dussss Ach gut

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:30

Ik heb er ook last van hoor, vooral nu ik door vreemde buikkrampen ( Verward ) ook s nachts niet lekker slaap.
Bij mij komt het gewoon door school en zo nu en dan ben ik dan ook wel oververmoeid.
Ik val ook bijna elke avond na half 10 in slaap Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:48

gouda schreef:
runningkawa: dus ook als je pheiffer gehad hebt kun je moe blijven? Mijn dokter denkt ook dat ik mij aanstel en dat ik maar meer moet gaan sporten. Sporten? dat lukt niet en als ik sport val ik alleen af en heb ik geen honger meer erna.

Het kan, maar het hoeft niet.
Natuurlijk gaat je conditie achteruit na pfeiffer, dus sporten opbouwen is daarom ook geen gek idee.
Pas dan kom je er ook achter of het aan de verslechterde conditie ligt of niet.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:49

*Meld zich*

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:27

xxxmelody"]
[quote="missrosa schreef:
Maar ben je depressief doordat je een hoop mee hebt gemaakt, of ben je gewoon moe?
Dan zou ik eerder naar een psycholoog toe gaan, dan aan de pillen gaan.



ik heb wel een hoop meegemaakt ja en zit er eigenlijk nog midden in dussss Ach gut
[/quote]

Ik kan me dan voorstellen dat je eerst naar een psycholoog gaat en dat die dan bekijkt of je misschien aan de antidepressiva gaat. Niet andersom. Van antidepressiva wordt je namelijk ook erg moe en duf, dus.....