Britney en andere "muziek"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:47

En Dido... Lachen

Ze komt trouwens 29 april in 013 (Tilburg). Eigenlijk wil ik erheen, maar ik had net deze week al afgesproken om dan met een paar vriendinnen naar een feest in Tivoli (Utrecht) te gaan. Ik dacht namelijk eerst dat Dido de 28e zou komen. Zucht, moet ik weer gaan kiezen...

Maar Dido heeft echt hele goeie teksten en een waanzinnig mooie stem! Lachen

Jammer dat ze zich heeft geleend voor een 'duet' met Eminem. Ik heb ook een vrij grote hekel aan zijn stem en zijn teksten. Om over Def Rhymz (of hoe schrijf je dat) maar helemaal niet te spreken. Bleeehhh... als ik die kerel hoor, dan gaat de radio meteen op een andere zender! Misselijk
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-05 23:52 ]</font>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 07:25

Eigenlijk kom ik alleen in Tivoli met concerten (bijv. Van Dik Hout) en bij Wipneus & Pim. Die zijn er de 13e weer, maar we waren net een dag te laat met kaartjes bestellen. Vorige week donderdag stond op internet (Ticketservice) dat er nog kaartjes waren en op vrijdag was alles uitverkocht... De 29e is er een Koninginnenacht-dansmarathon, met elk uur een andere DJ. Leuk om weer eens te gaan dansen! Maar ja, Dido is ook wel errug mooi. Twijfel dus nog. Scheve mond\\

Nou ja, 1 juni komen Wipneus & Pim ook weer. Die vind ik zo leuk, gewoon jeugdsentiment, hihi! Ze draaien muziek uit de jaren '70, '80 en '90 met daartussendoor tunes van kinderprogramma's uit die tijd: Sesamstraat, Pippi Langkous, de Bereboot... Staan er honderden twintigers/dertigers mee te brullen op het liedje van Pippi Langkous! Party!!

Wat Def Rhymz betreft: zie de topic van Laura en dan het 5e berichtje op http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=2&24 . Die man heeft echt de meest walgelijke teksten en in het echt kan hij ook niet normaal praten. Misselijk

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-06 08:27 ]</font>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:59

Ik ben helemaal weg van K's Choice, en dat is ook een heel ander genre... Cool

BTW: ik ga naar het concert van Dido!!! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:19

Blof is ook mijn favoriete Nederlandstalige groep. Die laatste cd is vooral heel goed. Erg hè, van hun drummer? Lijkt me ook zo raar als die op den duur vervangen gaat worden, zit je op de plek van je overleden voorganger en voor de andere leden van de groep zal het ook raar zijn...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:11

Een collega van mij ging vroeger in Breda met haar vriendinnen altijd uit in een homocafé. Konden ze lekker bijkletsen zonder gestoord te worden door allerlei opdringerige mannen... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, BLEXBot, Dallista, Eefje_Sammy, Eowyn_95, karlos, marygoround, NadjaNadja, Noor, secricible, Sodeletuut, SusanH en 42 bezoekers